יו יו 2018 גדול
[ssba]
אינדקס

שלומית הולצברג חיים

ליווי בהריון,
בלידה ובהנקה בשבילך,
בדרך שלך

קיבוץ לוחמי הגטאות, הגליל המערבי

טלפון 058-5858564

לאתר החיצוני

הי, אני שלומית, אני דולה, מדריכת הכנה ללידה, מדריכת הנקה ומדריכת עיסוי ויוגה לתינוקות. אני אמא לגיא (6) ורומי (2.5) ומאוהבת בארז.
מאז שאני אמא, בכל שיחה שאני מקיימת עם אמהות נושאי השיחה תמיד סבבו סביב הריון, לידה, הנקה והילדים. באחד הימים הבנתי, שאם זה כל כך מעניין אותי, אולי זה מה שאני צריכה לעשות בחיים וכך היה.
לא האמנתי שהחיים יקחו אותי למקום של לווי נשים בתהליך ההתהוות שלהן כאמהות, להיות שם עבור הנשים ברגעים הכי אינטימים וחזקים שלהם.
אני מאמינה שהדרך לליווי נשים בהריון, בלידה, בהנקה ובחייהן כאמהות הוא הקשבה למה שטבוע בהן, אני יכולה לעזור לך למצוא את הדרך שלך, לתת לך כלים להתמודד עם השלבים האלו בצורה הנכונה ביותר בשבילך.
תרימי טלפון, אני כאן, בשבילך, בדרך שלך.

את קמה בבוקר, עושה פיפי על מקל ומגלה שחייך משתנים… שני הפסים האלה יכניסו לחייך כל כך הרבה חוויות, תחושות, אושר, תסכול, אהבה, ציפייה ועוד אין סוף רגשות בעוצמות שלא הכרת.
אף אחת לא נולדת אמא. אמא שלי אומרת: "יחד עם כל תינוק נולדת גם אמא".
צריך להתכונן לאמהות, צריך לדעת למה לצפות, להכיר את היכולות המדהימות של הגוף שלך, לדעת להקשיב לו בהקשבה מלאה.
לידה היא תהליך פיזיולוגי, הורמונאלי, רגשי, אינטימי, משפחתי, טבעי, רפואי… ועוד ועוד… כל אישה וכל מלווה בלידה יכולה היתה להשלים את המשפט מנקודת מבט שלה.
כדולה אני עושה שימוש בידע הקיים ברשותי, הענקת בטחון ושקט ליולדת ובן זוגה.
כלי העבודה להתמודדות עם הכאב, הקלתו וקידום הלידה מותאמים אליך ואל המשתנים בלידה החל בשיאצו, רפלקסולוגיה, ארומתרפיה, תנועות, תנוחות, הקלה על כאבים בעזרת מקלחות, עיסוי וכל סיוע אחר, בהתאם לצורך כפי שבא לידי ביטוי בלידה עצמה ועל פי התנאים בסביבת הלידה.
אינני מבצעת בדיקות, ואינני משתתפת בהחלטות רפואיות. אין לי הסמכה רפואית. אבל אני יכולה לתרגם עבורך את המסרים שהצוותים הרפואיים מעבירים ולתת לך את כל האופציות המונחות על השולחן לשיקולך.
מתוך האמונה שכל אישה צריכה למצוא את הדרך שלה, להקשיב לגופה ולהבין איך נכון לה ללדת, אשמח לסייע לך למצוא את הדרך שלך ולתת לך כלים להתמודד עם הדרך שבחרת בה.

הנקה היא אחד הנושאים הרלוונטים ביותר לנשים אחרי לידה, לכן החשיבות של ליווי נכון ומדוייק לך בהנקה מאפשר לך ללמוד טוב יותר על גופך, להקשיב למה שרלוונטי עבורך בלי להתבלבל מעודף המידע המסתובב בחוץ.
הכנה להנקה – מפגש הכנה להנקה מקנה לאישה בהריון כלים ראשוניים וסדר בבלאגן המידע שסביבה עוד לפני שהיא מתמודדת עם ההנקה. ניתן לראות כי נשים שעברו סדנת "הכנה להנקה" נתקלו בפחות בעיות בהנקה והצליחו ביתר קלות להניע את ההנקה כבר בימים הראשונים אחרי הלידה.
הדרכת הנקה – ליווי, תמיכה וייעוץ בהנקה מאפשר לך לטפל ולשפר את המצבים הבאים:
1. פצעים וכאבים בהנקה – פצעים בפטמה, גודש, דלקות, סתימות ועוד.
2. בעיות באספקת חלב – חוסר או עודף באספקת חלב.
3. בעיות בקצב עלייה במשקל.
4. הנקת פגים ומקרים חריגים – לעיתים פגים ותינוקות הסובלים מבעיות נקודתיות זקוקים להתאמת הנקה.
5. גמילה מהנקה ומהנקות לילה.
6. חזרה לעבודה ושאיבות.

קורס הכנה ללידה מספק מענה שונה עבור כל אישה. כמדריכת הכנה ללידה אני מאמינה בהקשבה לצרכים שלך ולרצונות שלך בלידה. וגם אם את לא יודעת מה את רוצה, אעזור לך למצוא את מה שנכון לך.
הנושאים שיועברו בקורס:
הפיזיולוגיה והתהליכים הרגשיים בלידה
הכנה פיזית ומנטלית ללידה
התערבויות רפואיות בלידה
הכנה להנקה

קורס הכנה ללידה יכין אותך אל הדברים שעוד לא הכרת, יסייע לך להתמודד עם החרדות מהלידה, יתן לך ארגז כלים שלם לעבור לידה במוכנות והבנת התהליכים שתעברי.

יוגה לתינוקות הינה שיטת תנועה ומגע שמאפשרת לך ולתינוקך ליצור בינכם שפה תקשורתית אחרת, שפה של מגע ותנועה. השיטה מבוססת על היוגה המסורתית ומשלבת עיסוי, מתיחות, הגמשת המפרקים, קול וגירוי מוטורי.
יוגה לתינוקות הינה סדרת מפגשים אישיים בינך לבין תינוקך. שעה וחצי שבהם תוכלי להכיר טוב יותר את גופו, את תנועותיו, את המסרים שהוא מעביר לך שאינם במילים.
גירוי הגוף לתנועה ומגע יסייעו לתינוקך להכיר את גבולות גופו ופיתוח תקשורת קולית, ויזואלית ומילולית.
בסדנת יוגה לתינוקות נעבור 2 מפגשי עיסוי להכרת הגוף וחימום המפרקים ו-4 מפגשים הכוללים תנועה, תרגול וקבלת כלים רבים לטיפול היומיומי בתינוקך – שלבי התפתחות, הקלה על כאבי בטן, חיזוק מערכת החיסון, איזון פיזי וגירוי סנסו-מוטורי.

כתבות של שלומית הולצברג חיים

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180

אינדקס חופשת לידה