יו יו 2018 גדול
[ssba]
אינדקס

שמרית דוד | יועצת מומחית למשפחה ולשינה

מדריכת הורים, יועצת שינה ובעלת סטודיו להורים ולהורות

כפר בן נון

טלפון 050-6945581

שמי שמרית, אני קודם כל אמא לארבעה ילדים. חינוך ילדים זה לא רק ההשכלה שרכשתי, זה אורח החיים שלי. אני בעלת תואר שני בלימודי משפחה מטעם המכללה למנהל.
אני נטולת ביקורתיות, שיפוטיות ויש הקוראים לי "המצילה". הניסיון שלי בעבודה מול משפחות שונות ומגוונות לימד אותי איך להתמודד עם המצבים הכי לא צפויים שיכולים לקרות. יותר מהכל, אני מאמינה!
אני מאמינה שיכול להיות אחרת, הכל בר שינוי ולשם כך יש צורך במי שיאמין בכם כמשפחה וירוץ אתכם לאורך הדרך. אני מאמינה בתהליך וכמובן שגם בתוצאה. התמדה וניהול תהליך אפקטיבי יובילו אתכם למשפחה שחלמתם להיות.

"לישון כמו תינוק" זו אכן קלישאה. רב התינוקות לא מצליחים לישון לילה רצוף באופן מולד, הורים רבים מוצאים את עצמם על סף ייאוש והרבה מהם כבר משלימים עם העובדה ששינה זה לחלשים. ובכן, אני מבינה אתכם. איך? הייתי שם. גם אני נעזרתי ביועצת שינה שהחזירה לי את החיוך לפנים, את שעות השינה ואת הבריאות הנפשית. הבנתי שגם אני יכולה לעזור להורים אחרים כמו שעזרו לי… אז הפכתי את זה למקצוע!

מתי אפשר להתחיל?
תהליך שינה ניתן להתחיל בגיל 5 חודשים מסיבות פיזיולוגיות והתפתחותיות של התינוק. יש כלים שיעזרו לכם לסגל הרגלים עוד קודם ולכן ניתן לקבל עזרה בכל גיל של הילד.

האם זה ישתנה עם הזמן מבלי שנעבור תהליך שינה?
לסגל הרגלי שינה טובים הוא כלי חינוכי חיוני לשינוי הרגלים. הרגלים רעים עם הזמן יכולים להפוך לבעיות שינה חריפות. ככל שהתינוק / פעוט יסגל הרגלים בשלב מוקדם יותר כך יוקל עליו ועליכם ההורים בהמשך.

למה חשוב שהתינוק/ת יישנו טוב בלילה?
תינוקות מתפתחים בזמן שנתם. השינה הכרחית להתפתחותם, להתפתחות המוח ולהתפתחות פיזיולוגית. שינה טובה, איכותית ורציפה הכרחית להתפתחות תקינה. שינה לא רציפה משפיעה גם על מצב רוחם של התינוקות.

אני מאד רוצה ובן זוגי מתנגד!
מוכר לי, גם בעלי התנגד. ברוב המקרים בני זוג לא מודעים לעובדות על כך ששינה הכרחית להתפתחות התינוק שלהם. בני זוג גם לא תמיד חווים את חווית חוסר השינה כפי שהאם חווה אותו – התעוררויות תכופות בלילה ועירות ממושכת במהלך היום. שיחה עם שניכם לא תחייב אתכם לתהליך, בשיחה טלפונית אבהיר את היתרונות, אנסה להבין את שני הצדדים ואת הפערים בין המצוי לרצוי.

למה בשיטת "לילה טוב"?
שיטת לילה טוב מתבססת על הגישה האדלריאנית – ללמד ילד לעצמאות, לשינה רציפה.
הליווי מותאם אישית והוא יומיומי, שיטת "לילה טוב" היחידה שמתחייבת למענה תמידי ומיידי לבכי של הילד לאורך כל הדרך.

מרכיבי התהליך:
1. מפגש אבחון: במפגש אשאל שאלות רבות על מנת לאבחן את בעיית השינה – המטרה שהילד יירדם באופן עצמאי ללא שום תלות בגורם חיצוני, גם כשהוא מתעורר במהלך הלילה.

2. תכנית עבודה: התכנית מבוססת על ניסיון רב עם אלפי תהליכים ומותאמת לצורכי המשפחה שלכם. התכנית מתייחסת ל 4-6 שבועות ראשונים של שינוי ועוד כשבועיים לתקופת הטמעה וביסוס הרגלים החדשים.

3. ליווי יומיומי: הליווי כולל מעקב יומיומי על יומן שינה אותו תמלאו וכן תמיכה טלפונית בתקופת השינוי ועד להשגת היעד, התמיכה תסייע ב"כוונון" התכנית בהתאם לדינאמיקה האישית והמשפחתית.

9c8c8def-fd06-43f5-ab8f-6db639f2130b

לנו ההורים יש את ההשפעה הגדולה ביותר על חיי ילדינו, השנים הראשונות של חיי ילדינו הן השנים בהן מתעצבת אישיותם.

אני מאמינה שאם נסמוך ונכבד את ילדינו, נגדל ילדים בעלי ביטחון עצמי. אם נלמד
לסמוך, לכבד ולהאציל סמכויות הם ילמדו לקחת אחריות וירגישו בעלי ערך.
אני מאמינה שחינוך ואהבה אינם סותרים זה את זה והשילוב ביניהם יטמיעו בילדינו ערכים של תרומה ומועילות. עלינו לחנך לתוצאות טבעיות והגיוניות ורק ככה ילדינו יפיקו לקחים
ולמידה לחיים. תקשורת אפקטיבית מייצרת שיחה ודיון והורות סמכותית מצמיחה ילדים
שסומכים.

התקפי זעם, מריבות בין אחים, פגיעה בזוגיות, משברי גילאים (גיל שנתיים הנורא?! / גיל ההתבגרות?) הם סיבה טובה לקבל ייעוץ והכוונה.

אני יודעת שאני יכולה לעזור לכם ולהציל את המשפחה שלכם.
לפעמים נראה שהכל קשה ושאין פיתרון, תנו לי להוכיח לכם שעם ההכוונה הנכונה אתם יכולים לבנות לעצמכם את הקן המשפחתי שתמיד חלמתם עליו.

f553ff5f-77b6-4843-abfd-dca3b9d5093f

הורות זה המקצוע הכי חשוב בעולם!
איזה מזל שאפשר ללמוד אותו.
לנו ההורים יש את ההשפעה הגדולה ביותר על חיי ילדינו, השנים הראשונות של חיי ילדינו הן השנים בהן מתעצבת אישיותם. סטודיו להורים ולהורות נולד כמטרה להעניק להורים כלים פרקטיים וקלים ליישום בנושא הורות ולהפוך אותנו להורים מודעים יותר, יודעים יותר, סמכותיים ומעורבים.

מערכת השיעורים כוללת:
1. הדרכות פרטניות להורים.
2. הרצאות, סדנאות וקורסים בנושאים שונים כמו: גמילות (חיתולים/מוצצים), מריבות בין אחים, שילוב קריירה הורות ועוד.
3. קבוצות הורים למפגשים קבועים ללמידה מתמשכת.
4. קבוצת שינה – הדרכה בנושא שינת תינוקות ופעוטות.
5. "נחיתה רכה להורות" – מפגשי אימהות בחופשת לידה.
6.סטודיו להורים ולהורות בהנהלת שמרית דוד.

9fc58b78-2b26-4529-bda3-163c7ccf15e8

כתבות של שמרית דוד | יועצת מומחית למשפחה ולשינה

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960

אינדקס חופשת לידה