יו יו 2018 גדול
[ssba]
אינדקס

שירלי פייטלסון | בית של אימהות

שירלי פייטלסון – מדריכת הנקה מוסמכת, מדריכה להתפתחות תינוקות ומנחת מעגלי אימהות בביתה בתל אביב

צידון 8 תל אביב

טלפון 054-4249133

לאתר החיצוני

על פי אמרה אפריקאית עתיקה, צריך כפר שלם בשביל לגדל תינוק אחד. אל תהיי לבד בחופשת הלידה שלך. אני פותחת בפניך את ביתי ומזמינה אותך לבלות את התקופה המיוחדת הזו בחברת אימהות ותינוקות נוספים, באווירה ביתית, חמה ותומכת. הצטרפי לשבט שלנו!

בית של אימהות הוא הגשמת חלום פרטי, שנולד – כמו חלומות רבים – דווקא מקושי.

המעבר לאימהות היה מאוד לא פשוט עבורי והשנה הראשונה שלי כאמא היתה שנה של הרבה קושי, תסכול, אי ודאות, ובעיקר בדידות. לשמחתי, הקושי הוליד הזדמנות, והבורות שלי בכל הקשור בגידול תינוקות שלחה אותי ללמוד. לימודים שלימים הפכו למקצוע.

הלימודים, ביחד עם הזמן, אפשרו לי להבין שהכל בסדר. שהתינוקת שלי בסדר. שאני בסדר. שהדבר היחידי שלא בסדר זה העובדה שאני מבלה ככ הרבה שעות איתה לבד.

ואז נולד החלום.

החלום על שבט אורבני, על קהילת אימהות קטנה כאן בעיר הגדולה, שתאפשר לאימהות לגדל את ילדיהן ביחד. שתספק מקור לתמיכה, שיתוף ולמידה. שתספק בסיס לקשרים שיכולים להתקיים גם בחוץ, ולאורך זמן.

ואז נולד הבית.

הבית זה הבית שלי. הבית בו אני גרה עם בן זוגי היקר והאהוב ושני ילדינו המתוקים. לא מרכז הורות גדול או קניון כי אם מקום אמיתי, חם ומחבק, מקום בו ייראו אותך, ושתוכלי להרגיש בו בבית.

אשמח אם תצטרפי לשבט.

באהבה,

שירלי

שירלי פייטלסון – מדריכת הנקה מוסמכת, מדריכה להתפתחות תינוקות, מנחת מעגלי אימהות. בוגרת תמורות וביה״ס הבריטי לשיאצו בלונדון. בוגרת החוג לפסיכולוגיה ולניהול באוניברסיטת תל אביב. אישה לבועז, אמא לרומי ולסוף (ועוד היד נטויה).

בוקר ביחד
מפגשים חברתיים לאימהות ותינוקות מלידה ועד זחילה. המפגשים כוללים ארוחת בוקר מפנקת והרצאות מרתקות בנושאים שונים. ימי חמישי, 10:00-13:00.

מתו״ק של אמא
סדנאות חוויתיות לאימהות ותינוקות, המשלבות מידע על שלבי ההתפתחות עם חוויה משותפת של מגע, תנועהוקול. הסדנאות בנות שישה מפגשים שבועיים ומתקיימות בקבוצות קטנות בהתאם לשלב ההתפתחותי של התינוקות. ימי שלישי בבוקר.

חלב של אמא
ייעוץ ותמיכה בהנקה מלידה ועד גמילה. הכנה להנקה לנשים בהריון משבוע 34.
בבית היולדת או אצלי, בתיאום אישי.

שובר מתנה ליולדת
בחירת מתנה ליולדת יכולה להיות משימה לא פשוטה. אז הנה מתנה שימושית ומקורית שהיא לא תרצה להחליף!

מתו״ק של אמא – ליווי והדרכה אישית בבית היולדת. כל מה שצריך לדעת בחודשים הראשונים – מהן הסיבות לבכי וכיצד אפשר להרגיע? מדוע חשוב לשכב על הבטן ואיך לעודד זאת? כיצד ניתן להקל על גזים וכאבי בטן? מהן דרכי הנשיאה המומלצות ואיך משתמשים במנשא ועוד.

בוקר ביחד – כרטיסייה בת 4 כניסות למפגשי בוקר ביחד הכוללים ארוחת בוקר מפנקת והרצאות מתחלפות.

כתבות של שירלי פייטלסון | בית של אימהות

ameda 960/180

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180

אינדקס חופשת לידה