יו יו 2018 גדול
[ssba]
אינדקס

אריאלה לוי | יועצת הנקה מוסמכת IBCLC

מדריכת הנקה מוסמכת, יועצת ארגונית ומנחת קבוצות

תל מונד

טלפון 054-287-8987

שמי אריאלה לוי, יועצת הנקה מוסמכת (IBCLC), בעלת BA בפסיכולוגיה, MA בסוציולוגיה ארגונית, ומוסמכת בהנחיית קבוצות. בעברי, יועצת ארגונית בצה"ל (רס"ן), עם ניסיון רב בעבודה עם מפקדים וחיילים, במצבי לחץ ושגרה. לאחר מחשבה רבה, ולאחר שנים של ניסיון לנהל קריירה ומשפחה, החלטתי לשנות כיוון ולצאת לדרך חדשה ומספקת המאפשרת שילוב זורם יותר.
כיום עוסקת בהדרכת הנקה, דרך עבודה אישית וקבוצתית כאחד, ובדרך זו מצליחה לשלב את הידע והניסיון שלי בדרך יצירתית ומעשירה.
בנוסף, ולא פחות חשוב, נשואה לעמית ואמא לשלושה ילדים. כולם נולדו פגים, ובמשקלים נמוכים ולאחר הריונות מאתגרים. אין ספק שגם לניסיון חיים זה יש חלק ניכר בבחירותי.
לתפיסתי, הנקה היא כלי באמצעותו האם מרוויחה קשר ייחודי עם תינוקה, מאפשרת לו מערכת חיסונית אופטימאלית, ותורמת להתפתחותו הפיזית, הקוגנטיבית והחשובה מכל, תורמת להתפתחותו האישיותית. בכדי להשיג זאת לעיתים נדרשת עזרה מקצועית שתכוון ותאפשר הנקה נעימה וזורמת ככל שניתן.
אשמח לסייע,
אריאלה.

המטרה: הקניית בטחון וסלילת הדרך לחווית הנקה טובה.
בהכנה נעבוד על:
– יתרונות ההנקה לאם ולתינוק.
– איך נדע שהתינוק מקבל מספיק חלב.
– התמודדות עם אתגרים שעשויים לעלות ביממות הראשונות.
– גורמים המשפיעים על הצלחת ההנקה ביממות הראשונות ובהמשך.
הכנה להנקה מאפשרת סיכויים טובים יותר להנקה בכלל, לעליה במשקל מהירה יותר, שמירה על רמות סוכר וחום גוף אצל היילוד, להמנעות מצהבת יילודים, לשחרור מהיר יותר מבית החולים ועוד.
למי מומלץ?
הכנה להנקה חשובה לכל אמא באשר היא, ובעיקר במקרים הבאים:
– אשה שהניקה בעבר והיתה רוצה חוויה טובה יותר הפעם.
– אשה שחוותה הנקה באופן לא מיטבי בעבר (כאבים, פצעים, מיעוט חלב, קושי אחר).
– אשה עם סכרת הריון/סכרת.
– אשה עם תינוק גדול.
– אשה לקראת קיסרי.
– אשה שעברה הגדלת/הקטנת חזה.
– אשה שיש ברקע בעיות הורמונליות, הריון לא ספונטני.
– צפי ללידה מוקדמת.
– אמא לקראת לידה ראשונה שרוצה להגיע מוכנה ככל שניתן ל"דקה שאחרי"
מתי?

לקראת שבוע 36-37, וקודם לכן אם צפויה לידה מוקדמת.

אשמח ללוות אותך לקראת הלידה ולאחריה בכל הקשור להנקה.

הייעוץ מתקיים בבית היולדת/בית החולים/בקליניקה שלי בתל מונד. הייעוץ כולל פגישה של כשעה וחצי, בפגישה נצפה בהנקה ונבנה תוכנית מתאימה. בהמשך תקבלי ליווי טלפוני צמוד או מפגשי מעקב בקליניקה. בנוסף, נותנת ייעוצים דרך הסדר קופת חולים כללית.
מתי כדאי לפנות לייעוץ?
כשתרצי לקבל הכוונה והדרכה ולהיות בטוחה יותר בהנקה.
– אם את סובלת מכאבים או אי נוחות בזמן ההנקה.
– פציעה בפטמות.
-כשהתינוק עדיין עם צהבת.
– כשהתינוק לא עולה מספיק במשקל.
– אם את סובלת מגודש או דלקת בפטמות.
– אם את לקראת חזרה לעבודה.

– כשתרצי לגמול בלילה או גמילה ויבוש חלב.

מפגשים נערכים אחת לשבוע בבוקר בתל מונד, באוירה נעימה, ובקבוצה קטנה. המעקב אורך בין שעה לשעה וחצי, במעקב מתבצעת הסתכלות נוספת על ההנקה, וכן בחינה והתאמת תוכנית ההנקה שניתנה לאם-תינוק.

מפגשי בוקר, באוירה אינטימית מפנקת ונעימה, העוסקות בהבנת צורכי התינוק בהתאם לגיל, במגע נכון ומפתח, בסוגיות בהנקה ותזונה, שילוב בקבוק מתי ואיך, התנהלות נכונה מבחינה גופנית לאם בטיפולה בתינוק, חיזוק גוף האם לאחר לידה, ועוד.
המפגשים מתקיימים בכפר סבא, ובתל מונד.

הדר, אמא של אריאל שזיפי
אמנם קצת באיחור, אבל הייתי חייבת לכתוב לך מכתב תודה והייתי רוצה דווקא להפנות אותו לכל מי שמתלבטת לגבי יועצת הנקה:
חייבת לספר לכן איך זכיתי להכיר את אריאלה; את אריאלה הכרתי בסופש קשה במיוחד. זה היה הסופש הראשון מאז שחזרנו עם תינוקת קטנה מבית החולים והילדה פשוט סרבה לינוק! הייתי אובדת עצות וכתבתי סטטוס מיואש בפייסבוק בקבוצת יולדות. אריאלה ענתה לי, שוחחנו טלפונית והגיעה אלי בלי היסוס. היא הגיעה בשלב שהייתי שבר כלי. מרוסקת טוטאלית מהבכי הבלתי פוסק של הקטנה, הבלתי פוסק שלי וחוסר שעות שינה… מאותו הרגע, כברמשהו נרגע. עצם הנוכחות שלה כבר הרגיעה את כל האוירה והרגשתי שאני בידיים טובות. אריאלה ישר עלתה על הבעיה והציעה לי פתרונות. השורה התחתונה היא שבאותו היום הקטנה חזרה לינוק ואני חזרתי לנשום ואפילו חייכתי…
זה לא מסתכם רק בזה. הדבר הכי חשוב בכל הסיפור זה שאריאלה לא הפסיקה להתעניין בקטנה ובי ולשאול איך הולך. העניין הכי בעייתי עם יעוץ הנקה שהקשיים ממשיכים להגיע גם אחרי שהיועצת הולכת ואריאלה פשוט היתה שם בשבילי. זמינה,מקשיבה ומיעצת. בזכותה לא נשברתי ואני חייבת לה לגמרי את ההנקה שלי.
המשכנו לדבר ואני הגעתי מדי פעם למפגשים המעולים שהיא מקיימת בקליניקה שלה שתרמו לי המון. גם לידע וגם למצב רוח.
כבר חצי שנה שאני ואריאל בהנקה מלאה ואני יודעת שהיה לי מזל גדול להתקל באישה מדהימה, מקצועית ואכפתית שניה לפני שנשברתי.
תודה אריאלה המקסימה! כ״כ שמחה שהכרנו! אני מאחלת לעוד המון מניקות מתחילות להכיר אותך וללמוד ממך!
באהבה, הדר שזיפי


 

סיפור הנקה מוצלח של קורן ואלינה. כך התאהבנו אחד בשנייה
קורן נולד עם צהבת בשבוע 37 במשקל 3150. בבית חולים אמרו לי שהוא נצמד ויהיה בסדר. הילד היה יונק ממש טיפה ונרדם. בתוך חוסר ניסיון חשבתי שככה צריך להיות. בבית חולים לא הזהירו אותי שתינוקות עם צהבת ישנוניים, חלשים ולא יונקים מספיק. כתוצאה מזה קורן התייבש והצהבת עלתה ל16.אישפזו אותנו ואסרו עלי להניק! אמרו לי רק לשאוב ולתת בבקבוק. ככה שחררו אותנו. חודש ראשון לחיו בקושי היה לי זמן להחזיק אותו! כל היום רק מחוברת למשאבה ונלחמת לשאוב לארוחה הבאה. הבנתי והרגשתי שזאת לא הדרך! ילד בחודש ראשון ידע רק בקבוק. עד שהגעתי לאריאלה המדהימה. עוד בשיחת טלפון ראשונה אמרה לי "הכל יהיה בסדר". הגעתי אבודה, כואבת מהשאיבות וסחוטה נפשית. אריאלה איבחנה את קורן, אותי, בנתה תוכנית מפורטת, שקלה אותו, לימדה אותי "הנקה אפקטיבית", סחיטות, שאיבות, תנוחות…בעיקר נתנה לי המון חיזוק, המון תקווה ורוגע. יצאנו ממנה מחוזקים וחדורי מוטיבציה להניק. במהלך חודש שני לחיו של קורני עבדנו ע"פ תוכנית מסודרת ששילבה הנקה ובקבוק של חלב שאוב. כל יום הייתי מדווחת ושואלת ואריאלה תמיד הייתה שם גם ב2 בלילה, גם בשבתות וחגים. היא תמיד ענתה והתעניינה. בתהליך ובהתמדה לאט לאט הכמויות בבקבוק פחתו עד שיום אחד קרה נס: בתום ההנקה כשהצעתי כהשלמה בקבוק לקורן, הוא סירב! כמובן שבהתחלה נלחצתי עד שאריאלה אמרה לי מזל טוב והכל נפלא. מיותר לציין שמאז תחילת התהליך אצל אריאלה הילד התחיל לעלות במשקל מדהים ויציב. נהיה דוגמן של טיפת חלב. היום קורן בן 4 חודשים, שוקל 7 וקצת, אחוזון 50 יציב לאורך כל השלושה חודשים. שנינו נהנים מהאינטימיות שבהנקה מלאה. אני חווה אימהות מדהימה בזכות ההנקה. המחשבה שהייתי שתי דקות מלוותר על הדבר הכי טבעי ומעצים שיש! בזכות המקצועיות, הרגישות של אריאלה לא ויתרנו כי היא לא ויתרה עלי ועל קורן.
אריאלה עשתה את הבלתי אפשרי איתנו ומבקבוק 100% לימדה אותנו הנקה 100% . אני וקורן ההצלחה הענקית של אריאלה ! השקעת הכסף הכי טובה שעשיתי אי פעם. כל יום לקום בידיעה שאני נותנת לבן שלי את הכי טוב והכי טבעי שאני יכולה. שההנקה תורמת לי המון בריאותית וכמובן לקשר ההדוק ביני לבין תינוקי חתיכי שלי.
אריאלה יקירה שלי! את ממשיכה ללוות אותנו בכל דרך אפשרית: מפגשים מלאי מידע וטיפים, שיחות טלפון, רשת חברתית, לינקים למאמרים. את תמיד מוצאת זמן להדריך ולהסביר בסבלנות ובתמיכה מדהימה. אז באמת תודה לך יקירתי שהראית לי דרך מדהימה, טובה, טבעית שעושה אותי ואת הבן שלי מאושרים ומאוהבים יותר מאי פעם. ממש תודה


 

אילנית, אמא ללירוי, בן בכור, ינואר 2015
שלום קוראים לי אילנית בת 29 אמא ללירוי בן חודשיים. דרכי הצטלבה עם אריאלה לפני כחודשיים כשהגעתי הביתה עם האוצר הפרטי שלי. כבר בבית החולים הסבירו לי שיש לי ילד מבולבל כי בתינוקיה האכילו מבקבוק והנסיך התרגל לפטמה. לי לא היה אכפת ידעתי שאני רוצה להניק וניסיתי בכל זאת בכל האכלה להניק. מאחר והיה עומס בבית החולים, לא הצלחתי לקבל את ההדרכה הנחוצה לי ומצאתי את עצמי כל האכלה נשברת ונותנת בקבוק כי הקטנציק בוכה לא מבין למה אני לא נותנת לו את הפטמה שכל כך התרגל אליה. נכנסתי לקבוצת לה לצ'ה וביקשתי מהבנות המלצה על יועצת הנקה יותר מ-3 בנות המליצו על אריאלה זה היה נראה לי מספק ישר התקשרתי אליה (היה כבר שבע בערב). הסברתי לה בכמה מילים את הבעיה ולהפתעתי אמרה אני מגיעה הביתה מתארגנת ויוצאת אלייך. כל כך שמחתי וקיוויתי שתצליח לעזור. היא הגיעה אלי אחרי כשעה כשבחוץ סופה מטורפת והשאר היסטוריה. אריאלה הראתה לי מספר תנוחות נוחות להניק, הצליחה לחבר את הנסיך לשד, גילתה לי שיש פטמות סיליקון, הסבירה על התהליך והכי חשוב זרמה איתי ועם הרצונות שלי. היום חודשיים אחרי אנחנו בהנקה מלאה כבר לא צריכים את פטמות הסיליקון כי הנסיך מתחבר לבד ואין מאושרת ממני. אז תודה אריאלה על כל מה שעשית בשביל לירוי ובשבילי.
עינת, אמא לשניים, פתח תקווה, ינואר 2015

לירוי

לירוי

3 שבועות אחרי הלידה, כשהקטנטנה על הנקה מלאה, החלו הבעיות. היא היתה מתחברת בתאבון לשד, ואחרי כמה שניות, כשהחלב החל לזרום, היתה מתנתקת בבכי, בכעס ובתסכול. בהתחלה חשבתי שזה משהו חולף: אולי עייפות? אולי משהו שאכלתי? אולי מצב רוח? אולי אין לי מספיק חלב? משלא חל שיפור לאחר כמה ימים, פניתי לרופא. שללנו פטריה בלשון אחרי שבוע של טיפול, אישרנו לשון קשורה מעט, שלדברי רופא מומחה התרתה לא בהכרח תפתור את בעיית ההנקה. משם פניתי לאריאלה. אחרי ייאוש ותסכול של 3 שבועות, אריאלה הגיעה לביתי עוד באותו הערב, ואבחנה את הבעיה בצורה מקצועית ומהירה. נתנה לי כלים להבין מה עובר על הקטנטונת וציידה אותי בדרכים להתמודדות. כיום, לאחר כחודש וחצי, אנחנו על הנקה מלאה! בשבוע האחרון אני אפילו מצליחה לייצר מלאי ומקפיאה! אני חושבת שללא הייעוץ וההכוונה של אריאלה לא הייתי יכולה להמשיך בהנקה מאחר וללא מודעות לבעיה ולפתרון אפשרי היינו שתינו מתוסכלות מאוד וככל הנראה משק החלב שלי היה נפגע בצורה שלא מאפשרת הזנה אפקטיבית. לאורך כל התקופה המשיכה אריאלה להיות איתי בקשר ובמעקב ולתת עיצות בהתאם להתקדמות ולקשיים שהיו בדרך, תוך שהיא שמה דגש אחר העליה התקינה במשקל. תודה אריאלה על העיצות והתובנות, הזמינות וההקשבה הלא שיפוטית לצרכים, לרצונות ולקשיים שלי. בזכות כל אלה שתינו, אני והקטנטונת, מאושרות ושמחות וחוות תהליך מעצים ומקרב, החשוב לי כל כך בתפישת האימהות. תודה!


 

הילה מתל מונד, אמא להראל
חייבת לך תודה מכל הלב!!!! וחייבת לשתף… הראלי שלי חזר לאהוב את הציצי!! ועשה קקי פעמיים היום! מחר שקילה… מקווה רק לשמוע שם בשורות טובות.
כמה חיכיתי שיהיה רגוע ויתענג על הציצי!!
12


מורן, אמא לילד ראשון, רעננה, ינואר 2015

בס"ד
לפני 7 חודשים ילדתי בשעה טובה ומוצלחת ילד ראשון- בן מתוק במשקל 2.200. הלידה הייתה טבעית לחלוטין, אך בבית החולים אמרו לי שבגלל הגודל של התינוק צריך לתת לתינוק בעיקר תחליפי חלב או חלב אם שאוב, ובכל ארוחה כמה דקות הנקה מכל צד רק בשביל הקשר עם האם. מאוד רציתי להניק, אך בתור אם טרייה לא העזתי להתווכח ונתתי את התחליפים. אני מאוד מאמינה באורח חיים טבעי, ואני בעצמי טבעונית כך שמצאתי את עצמי בוכה תוך כדי האכלת בני (לשאוב לא הצלחתי ומיזה הגעתי למסקנה מוטעית שאין לי חלב). אמי שראתה את המצוקה הזמינה את אריאלה אלינו הביתה, ומאז המציאות השתנתה לחלוטין. אריאלה פסקה שיש לי מספיק חלב, ושאין צורך להשתמש בתחליפי חלב. דבריה היו בשבילי גאולה של ממש. בנוסף היא לימדה אותי תנוחות של הנקה, והראתה לי איך לעזור לבני להיות יעיל יותר ביניקה. העלייה במשקל הייתה מדהימה. בין 250-300 גרם בשבוע בחודשיים הראשונים. לא היה קל, לפעמים נשברתי ונתתי תחליף חלב, אך בעזרת ליוויה הצמוד של אריאלה שהתעניינה כל הזמן, חיזקה ותמכה הגענו למצב שהיום הבן שלי בגיל 7 חודשים על הנקה כמעט מליאה, עולה יפה במשקל והוא הילד הכי שמח ומתוק שתראו בסביבה. תודה לאריאלה שהייתה שליחה נאמנה, והראתה לי שאפשר גם כשכל מי שמסביבי אמר לי שאי אפשר.
תודה על הכל אריאלה, יהי רצון שתזכי להמשיך בשליחותך מתוך שמחה ואהבה לכל אמא באשר היא. מורן


 

גלית , אמא לילדה שנייה, כפר סבא, אוגוסט 2014
אריאלה היקרה, כבר כמה ימים עוברת לי המחשבה לכתוב לך כאן…. לא מוצאת את הזמן והכוחות עדיין. היות וכבר בוער לי כן לכתוב דבר, רציתי להודות לך שוב ולספר לבנות נוספות על מפגש המוצלח והמדהים אצלי עם תמר!!!! בדקות הראשונות כבר היה חיבור:) ללא היכרות ביננו הרגשתי שאנחנו מכירות כבר שנים. תודה על המקצועיות, הרוגע, הגמישות ותחושת הביטחון שהקרנת סביבך!!!!
ועוד אציין שאת המפגש ההדרכה להנקה זכיתי בהגרלה במפגש נשים בעלות עסק בכפר סבא ( בגאולה) ושהיית עימי בקשר רציף ודאגת שאזכה אנצל את הזכייה ( לא מובן מאליו).
נשיקות וחיבוק, גלית.


 

מורן, אמא לילדה שנייה, כפר סבא, יולי 2014
אני פגשתי את אריאלה ״דקה״ לפני הלידה(לידה שנייה).שמרתי את כרטיס הביקור בארנק…לכל מקרה. אחרי שבילדה הראשונה ויתרתי על הנקה כי פשוט לא קיבלתי ייעוץ נכון והכוונה הפעם החלטתי שאני לא מוותרת על הנקה בלי מלחמה:-).אחרי שנפצעתי דממתי והתפתחה דלקת הבנתי שאני צריכה יועצת טובה ושלפתי (ב01:00 בלילה) את הכרטיס מהארנק ושלחתי הודעה דחופה לאריאלה. אריאלה ענתה במקום והתייצבה אצלי בבוקר למחרת עם תיק מלא הפתעות, ריפוי הדלקת ללא אנטיביוטיקה וייעוץ שהציל לי את ההנקה!!!!! בימים אלו אני משתתפת בסדנא שאריאלה מובילה יחד עם דגנית לויתן שמטפלת לנו בגוף הכואב לאחר הלידה וזאת מתנת הלידה הכי טובה שיכולתי לתת לעצמי.מומלץ ביותר!!!!!!


 

אפרת, אמא לקראת לידה ראשונה, הכנה אישית להנקה, מאי 2014
אריאלה היקרה,
אני רוצה להודות לך על ההכנה להנקה שעברתי אצלך!
מעבר לזה שהרגשתי מאוד נעים ונוח בחברתך לשאול ולחקור, הרגשתי כאילו היית שם רק בשבילי.
אני חושבת שזה כל כך חשוב לעשות את הההכנה הזו טרום לידה כי ענית לי על כל כך הרבה שאלות שהיו לי,
המידע שנתת לי עזר לי להבין איך אני רוצה ללדת ומה לעשות אחרי,
ואיך להימנע מלעשות טעויות שאחר כך לא יאפשרו לי להניק כמו שהייתי רוצה.
אני מרגישה שיצאתי עם הרבה כלים וידע שמאפשרים לי להיות רגועה ובטוחה יותר לקראת הלידה.
תודה ענקית.
אפרת


 

יערה, אמא לשניים, ייעוץ עם תינוק בן 4 ימים, כפר סבא, ינואר 2014
את אריאלה פגשתי במקרה בגן השעשועים בשכונה בסוף ההריון השני שלי והיא הציעה לי להגיע להרצאה שהיא עורכת בעניין הנקה. למרות שבהריון הראשון לא הצלחתי בשום אופן להניק עם עזרה של יועצות הנקה למיניהן ונסיונות אינסופיים ומאכזבים, עדיין היה לי רצון ושביב תקווה שאוכל להניק הפעם והלכתי להרצאה שהייתה מעניינת ונעימה.
אחרי הלידה הסתייעתי ביועצות ההנקה של בית החולים ויצאתי הביתה עם הבן שלי, עידו, כשאני לא בטוחה האם הוא ניזון כמו שצריך ואחרי כמה ימים מתישים בבית של חוסר בטחון ותינוק לא רגוע החלטתי להתקשר לאריאלה לבקש עזרה כצעד אחרון לפני וויתור לטובת תחליפי חלב. אריאלה לא היססה והזמינה אותי אליה הביתה (!) אחרי שעת האיסוף מהגן ומבית הספר כשהילדים שלה בבית בגלל שהבינה שאולי עידו לא מקבל מספיק מזון וזה היה לה חשוב, וישבה איתי במלוא הסבלנות בחדר השינה שלה ובדקה ושאלה והתעניינה והציעה הצעות ונתנה לי עזרים בהם השתמשתי גם בבית אחרי. בשבועות אחרי הפגישה שלנו אריאלה דאגה להתעדכן טלפונית ובהודעות לגבי ההתקדמות בהנקה, העליה במשקל של עידו והתחושה הכללית, והציעה את עזרתה בכל עניין בהמשך.
בשורה התחתונה עידו ניזון מהנקה מלאה במשך שלושה חודשים ושילוב של הנקה ומטרנה עוד חודשיים אחרי. הצלחתי להעניק לעידו חלב אם רק בזכות אריאלה, שכן את הבת הבכורה שלי האכלתי במטרנה מההתחלה וזה היה האזור המוכר והידוע והייתי מוכנה לחזור לשם ברגע בלי ההדרכה והאכפתיות שקיבלתי.
למרות שלצערי אני לא מהנשים שיכולות להגיד שההנקה נתנה לי הנאה רבה ויצרה קשר חזק יותר עם התינוק מאשר האכלה בבקבוק, אני כן רואה ערך מוסף רב בהנקה מהרבה בחינות ואני ממליצה לנסות ולהניק ובהחלט ממליצה להעזר.
אריאלה – תודה!!!
יערה גורל.


 

מיטל יפה, אמא אחרי לידה ראשונה, רעננה, יוני 2014
השתחררתי מבית החולים ביום ראשון בבוקר. התחושה היתה טובה והתינוקת מתוקה מתוקה
באותו הלילה קמתי והנקתי כפי שהורו לי בבית החולים.
אך יום אחר כך חל מהפך קטן. יום שלם המתוקה צרחה וצרחה ובשום פנים ואופן לא הסכימה לאכול. הרגשתי תחושה של חוסר אונים מוחלטת.
כשהגיע הערב אחרי שעות ארוכות ומתישות של נסיונות לא מוצלחים להאכיל את הקטנה התקשרתי לאריאלה.
בשעה 21:30 בערב אריאלה הגיעה. השרתה אוירה של רוגע מוחלט וחיוכים. הפלא ופלא, תוך רבע שעה הקטנטונת כבר אכלה.
גם לאחר הפגישה המשיכה אריאלה ללוות אותי בטלפון והיתה מענה לכל שאלה שהייתי צריכה.


 

טלי, אמא לשניים ,לאחר סדנא לאמהות ותינוקות- בנושא מגע תנועה והנקה, מאי 2014:
לצאת מהבית עם תינוק זאת לא תמיד משימה קלה…עד שמתארגנים, הוא בוכה, רוצה על הידיים, ואני צריכה להספיק לארגן את התיק,
לעשות פיפי, והכל ברגע האחרון, אני מגיעה עם הלשון בחוץ אבל זה שווה את זה.
זהו מפגש נעים עם אמהות שחוות את אותם הקשיים ושאלות כמו שלי.
בהנחיה מופלאה של דגנית ואריאלה שעוזרות בכל הנקודות שהכי מעניינות בשלבים אלו, עוזרות עם תזונת התינוק, עם המגע בתינוק, וכמובן לא שוכחות
אותך בכל התהליך. תודה!


 

דנה, אמא לילדה ראשונה, לאחר סדנא לאמהות ותינוקות- בנושא מגע תנועה והנקה, מאי 2014
במהלך הסדנא למדתי על הקשר והיחס לתינוקות – איך נכון ואיך כדאי להניח, לגעת, ולדבר כדי להעצים את ההתפתחות. נגענו בפן האישי – איפה יש לכל אחת מכשולים בשלבי הגידול והתחזוקה העצמית. בסה"כ אני רואה את התוצאות ומלבד זאת זה גם היה "תירוץ" מעולה לצאת פעם בשבוע ולפגוש אמהות בשלב שלי.במהלך הפגישות היתה התאמה למצבי הרוח של התינוקות, למשל אם ישנים- עובדים על גוף האם ולהפך.
תודה, תודה, היה מדהים!


 

אביטל, אמא לילד ראשון, לאחר סדנא לאמהות ותינוקות- בנושא מגע תנועה והנקה, מאי 2014:
בסדנא ישנה אוירה מאד תומכת. נחמד שיש מקום שאפשר לחלוק עם אמהות נוספות את כל הקשיים, להבין שהם ליגיטימיים, ולקבל מענה על כל השאלות.
אריאלה ודגנית מאד מקצועיות ומקסימות ואני ממליצה על הסדנא בחום.

כתבות של אריאלה לוי | יועצת הנקה מוסמכת IBCLC

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט

אינדקס חופשת לידה