יו יו 2018 גדול
[ssba]
אינדקס

מלכה בונקר | כשאמא ותינוק נפגשים

באר שבע

טלפון 050-423-2144

עם לידת הבת השלישית התחלתי להעביר סדנאות של ממש בבית. הבת שלי שהייתה תינוקת, היתה הדוגמנית שלי ועליה גם הדגמתי את העיסויים. כך התחלתי עם קבוצות עיסוי תינוקות מהבית, כשכל אימא מעסה את התינוק שלה. רוב הפעילות מתרחשת בבית.

נעים מאוד, אני מלכה, נשואה ואמא לשלושה ילדים.

מדריכת אימהות לאחר לידה, מוסמכת על-ידי "המרכז הישראלי לחינוך ללידה". רפלקסולוגית ומדריכת הורים בעיסוי תינוקות, מווסמכת על-ידי מכללות "אדר" ו"מירב" ומנהלת את מעגל עסקי מבית "קישורי אמהות" בבאר שבע.

לאחר שסיימתי בהצטיינות לימודי הנדסת מחשבים עם התמחות בתוכנה ומערכות מידע וניהלתי פרויקטים גדולים בתחום, התפטרתי לאחר לידת בני הבכור והתחלתי לעבוד קרוב לבית.

כשנכנסתי להריון השני הרגשתי משיכה לתחום של עיסוק עם ילדים. החברה בה עבדתי בדיוק נסגרה כך שניצלתי את ההזדמנות והתפטרתי מעבודתי. בהריון השלישי שלי החלטתי להישאר עם הבת שלי בבית וכשהיא הייתה בת חצי שנה, התחיל להתגבש אצלי החזון.

ביחד עם עוד שלוש נשים שילדו פחות או יותר אתי, והזמנתי רפלקסולוגית שעשתה לנו סדנת עיסוי תינוקות. בראש שלי זה היה נראה אחרת והבנתי שאני יכולה לעשות את זה כמו שדמיינתי. היו הרבה קטעים עם הרפלקסולוגית שהרגישו לי לא נכון. אז החלטתי ללמוד את התחום. למדתי רפלקסולוגיה מוסמכת ו"הדרכת אימהות ותינוקות אחרי הלידה" במרכז הישראלי לחינוך ללידה בהרצליה. בהמשך התמקדתי בלימודים בעיסוי תינוקות במכללת אדר וגם במכללת מירב. כיום, אני מתמקדת בקבוצות שלי בעיסוי תינוקות.

סדנת עיסוי תינוקות וראשית הורות – 4 מפגשי אימהות שבועיים בדגש על עיסוי תינוקות וליווי האימהות בראשית הדרך.

מועדון חופשת לידה – סדרת מפגשי אימהות, בוגרות סדנת עיסוי תינוקות, בהם בנוסף לתרגול העיסוי, דיון על נושאים רלוונטיים לראשית ההורות.

הדרכת עיסוי תינוקות וראשית הורות פרטנית בבית התינוק.

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180

אינדקס חופשת לידה