יו יו 2018 גדול
[ssba]
אינדקס

דנה רביב ליברמן | ליווי רגשי אחרי לידה

ליווי ותמיכה רגשית לאחר לידה, מפגשי בוקר אחרי לידה ברעננה באוירה מחבקת ונעימה

רעננה

טלפון 054-459-3382

נשואה לאיטן ואמא למילה, אימרי ולכלבה מייפל. את התפנית המקצועית שלי עשיתי כשהפכתי לאמא לפני 7 שנים. לאחר הלידה כבר לא הרגשתי שייכת לאני שהייתי קודם לכן וחפשתי את המהות המקצועית האמיתית שלי.
באופן טבעי חפשתי לעצמי אמהות שיבינו מה עובר עלי, אמהות לדבר איתן, לשאול אותן שאלות, לחלוק איתן רגשות ופשוט להיות איתן.
הבנתי שאחרי לידה לא טוב להיות לבד עם תינוק קטן. הרי הגענו משבט של נשים שלמדו אחת מהשניה את מלאכת האמהות ועזרו אחת לשניה וזה מקומנו הטבעי לאחר הלידה.
החלטתי ללכת אחרי הלב שלי ולעזור לעוד אמהות בתחילת הדרך להרגיש בטחון באמהות שלהן ,בעצמן ובתינוק שלהן.
אני מזמינה אתכן להצטרף אלי לשינוי.

הרגע שאת חוזרת הביתה מבית החולים הוא רגע מאוד משמעותי בחיים החדשים שלך. עד לפני כמה ימים לא היית אמא בכלל. ואת בתוך כל זה, אמא טריה, מבולבלת, כואבת מהלידה, בטוחה שהם יודעים יותר טוב ממך, חזרת הביתה והמשימה המאתגרת רק מתחילה. מרגע זה את אמא שצריכה לקבל את ההחלטות ויש מספיק כאלה. את חייבת להגן עליו, לשמור עליו, להאכיל, לחבק, להלביש, להבין, להרגיע. ואולי זה גדול מידי ואולי קשה מידי ואולי את בכלל לא יודעת מה לעשות מכיוון שזאת הפעם הראשונה שאת נחשפת לטיפול בתינוק.

הסוד הקטן שלי הוא שאני מאמינה שבכל אישה שבחרה להיות אמא נמצאת אמא, שכרגע קולה לא נשמע בווליום גבוה אולי, אמא שעדיין מתקשה להקשיב לקול הפנימי שבה אבל הוא קיים. עם קצת שקט מסביב, הדרכה נכונה, הקשבה והבנה את יכולה להגביר את הווליום של הקול הפנימי האימהי ולהנמיך את הווליום של הקולות החיצוניים, לשמוע היטב את עצמך ופחות את האחרים ולדעת מה טוב בשבילך ובשביל התינוק ואיך את רוצה שהאמהות החדשה שלך תיראה. כמו שאין תינוק אחד שדומה לשני אין אמא שדומה אחת לשניה. כל אם והייחודיות שלה וכל אחת טובה כמו שהיא. ולכן אני מזמינה אותך לצאת לדרך החדשה מצוידת בכלים מעשיים ורגשיים ולהיות בטוחה באמא שאת ולהנות מתקופה חד פעמית.

שלך,

דנה רביב ליברמן.

ליווי רגשי לאחר הלידה הוא תהליך.
תהליך של לפחות ארבעה מפגשים באורך של שעתיים שמתרחשים בבית היולדת.

במפגש הראשון אכיר אותך. אשאל שאלות ואקשיב לתשובות שנאמרות וגם לאלו שלא. לסיפור טרום ההריון, מהלך ההריון ולאחר מכן לסיפור הלידה, מה היה שם? מי היה שם? מה עזר לך ומה פחות? איך יצאת מהלידה? מה הרגשת?
ישנו קשר הדוק בין השתלשלות האירועים הטרום הריוניים לבין ההרגשה לאחר הלידה. אם ההריון היה ספונטני או לא, אם היו קשיים מיוחדים להיכנס להריון, טיפולי פוריות, הריון תקין לאחר אובדן, מצב בריאותי או נפשי, פחדים וחששות מההריון עצמו, מהלידה, מהיום שאחרי.
כל אלה ועוד משפיעים בסופו של דבר על הלידה ועל הימים שאחריה.

במפגשים הבאים נתמקד בהווה. מה מפריע, מה מפחיד, מה כואב. בתהליך שאת עוברת את לומדת להתמודד עם הפחדים בצורה טובה יותר, מקבלת כלים, יוצרת תנועה ושינוי. אנחנו עובדות על דפוסי התנהגות שמלווים אותך, ומוצאות אמונות חדשות שיהיו טובות לך יותר כדי להתמודד עם התקופה שאחרי הלידה בצורה הטובה ביותר.

יש מקום לסיפור שלך, יש מקום לשאלות שלך, לפחדים שלך, לתהיות ולבלבול.
בסוף התהליך את תצאי עם כלים שבעזרתם תרגישי בטוחה יותר בעצמך וטובה יותר לעצמך ולתינוקך.

אין לך סיבה להיות להיות לבד בבית עם תינוקך כשאת יכולה לפגוש אמהות לאחר לידה כמוך. אם את מרגישה לבד, יש לך שאלות רבות לגבי התינוק ועל מה עובר עלייך,את מוזמנת אלינו למפגשים נעימים, באוירה בטוחה, מחבקת בקרבת ביתך.

תמצאי כאן:
מקום נעים ונוח המתאים לצרכים של אמא ותינוק.
• אוירה מחבקת ונעימה.
• אוזן קשבת ומקצועית.
• אמהות נוספות כמוך
• מקום לשיתוף, לשאלות וקבלת תשובות מקצועיות בנשאים : ליווי התפתחותי, הנקה, מעבר למוצקים, שינה וכל הלבטים שצצים בתקופה הזאת.
• הרצאות בנושאים שונים ומגוונים.
• כוס קפה שתוכלי לשתות בעודה חמה.

• אמנם עברה כמעט שנה מאז שליווית אותי לאחר לידת בני, אבל ההשפעה של הסיוע והתמיכה שלך נותרים. החיזוק הנפשי בתקופה כל כך שברירית ורגישה שבה הגוף והנפש מותשים ומסתגלים – אין לה תחליף! אני הנשים החזקות, המסוגלות, הסופגות, שמעניקות שלוקחות הכל על עצמנו שוכחות לקחת זמן לעצמנו. לעצור. לחשוב. להבין. להפנים. לקבל. אני רוצה להודות לך על הליווי וההקשבה על העזרה ועל זה שפשוט היית שם והכלת אותי ללא גבולות.
ענת, אמא של שחר

• יקירתי, תודה רבה על התמיכה, הליווי, האוזן הקשבת וחוסר השיפוטיות. הליווי שלך הפך את חווית האמהות ליותר אפשרית ואת התינוק לנגיש יותר ואת כל העניין לפחות מאיים. למדת אותי לדבר בכנות, להנות מהלמידה ולדעת שגם אם לא יודעים יהיה בסדר. תודה על הכל.
הדר, אמא של נויה

• דנה יקרה, רציתי להודות לך על ליווי דואג ומסור בתקופה, שוודאי היתה הקשה, המבלבלת והמיוחדת בחיי. היכולת שלך להציץ לרגע וכבר לזהות באופן כל כך מדוייק את הלך הרוח שלי, ולעזור לי לנסח את הדברים לעצמי. מעבר לכך שפקחת את עיני והוספת לי תמיד נקודת מבט חדשה וטעונת כוחות לכל סיטואציה, עשית את זה תמיד בדרך המיוחדת, הנהדרת שלך, תמיד הבאת איתך חיוך וצחוק וחיבוק,תמיד היה נורא כיף להפגש.
יש שבילים שהדרך בהם יפה, נעימה יותר ומחזקת, אם רק בוחרים לצעוד לצד מדריכה כריזמטית שיודעת את הדרך מודה לך כל כך. אני חושבת שהרבה מהתובנות שעלו בפגישות שלנו עזרו לי להיות האמא שרציתי להיות.
שרון, אמא של יובל

• מגיעה לך תודה ענקית מכל הלב, את נתת לי המון המון בטחון דבר שבכלל לא היה קיים לפני שהגעת… כל פעם אני נזכרת במשפטים שלך כמו שאני האמא הכי טובה ..ואני יודעת מה הכי טוב בשבילה.. ועד היום זה מחזק אותי. מודה לך מכל הלב על הליווי והתמיכה.
סיוון, אמא של עילאי

כתבות של דנה רביב ליברמן | ליווי רגשי אחרי לידה

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180

אינדקס חופשת לידה