יו יו 2018 גדול
[ssba]
אינדקס

לילך פלג | שפה משותפת

טלפון 0526473401

לאתר החיצוני

שמי לילך פלג, אני אמא ל-5 ילדים, בת זוג לזיו, בת 45, מורה מוסמכת ל"פיזיקה משפחתית", מרצה בתחום המשפחה ויחסים ביניאישיים, מנחה בקורסים להורות וזוגיות ועוסקת בייעוץ זוגי והדרכת הורים פרטנית. אני עובדת פרטנית עם אנשים ברחבי הארץ והעולם בעזרת סקייפ.
בנוסף לכל וכדי להפוך את הקורס להורות וזוגיות לנגיש לכל יצרתי קורס אינטרנטי להורים שרוצים ללמוד על הורות וזוגיות בלי לצאת מהבית.

הקמתי את "שפה משותפת" ב-2008 במטרה לעזור למשפחות ליצור אוירה טובה ותקשורת נעימה וקשובה בבית ולהקנות כלים יעילים ופשוטים לחיי משפחה טובים. בחרתי ללמד אנשים כיצד לבנות קשר זוגי שיש בו התפתחות, כבוד הדדי ושיתוף פעולה דרך כוחה של התמיכה.
רוב האנשים מנהלים את חיי המשפחה והבית דרך עולם הרגש המטלטל ומוצאים את עצמם שוב ושוב באותה מציאות לא רצויה של כעס וציפיות לא ממומשות מבני ובנות הזוג ומהילדים.
למרות הרצון הגדול להצליח בבית דווקא שם רבים חשים פספוס וחזרה על אותן טעויות שוב ושוב.
אלברט אינשטיין הגדיר אי שפיות: "לעשות את אותו הדבר שוב ושוב ולצפות לתוצאות שונות"
על מנת ליצור שינוי ולשבור את מעגל "אי השפיות" אני מזמינה אתכם להכיר שפה להתפתחות המשפחה "שפה משותפת", שפה שיש בה הבנות מעולם החשיבה, כלים יעילים ופשוטים לאבחון ושינוי, שפה שתלמד אתכם כיצד לתמוך בילדיכם, תסייע לקשר הזוגי שלכם ואפילו להתפתחות אישית ועסקית.

קורס ייחודי, מצולם ברמה גבוהה, מדויק ומאורגן ב-10 שיעורים המאגדים יחד את השפה להתפתחות בהורות, זוגיות ודרך אישית. חבילת הקורס כוללת אפשרות לשאלות בקבוצת פייסבוק סגורה, במייל ומפגשים אינטרנטיים לשאלות.

אחים–חברים – הרצאה על קשר בין אחים ואיך אנו כהורים יכולים להשפיע לטובה על הקשר בין הילדים. הרצאה עם תובנות חדשות בנוגע לקשר בין אחים הניתנות ליישום בכל בית.
אח חדש נולד – הולדת אח או אחות חדשים למשפחה הם אירוע חגיגי ומשמח כשלצידו אנו חווים קושי והתמודדויות. במהלך ההרצאה נבין את ההתרחשויות שמתחת לפני השטח ונקבל כלים חדשים ליצירת איזון מחודש במשפחה.
זוגיות תומכת אחרי לידה – זה השתנה לנו…כיצד מאזנים בין ההורות החדשה לזוגיות שהשתנתה? ואיך יוצרים מחדש התפתחות בקשר הזוגי.
מדברים את שפת המשפחה – להיות הורים טובים, משימה לא פשוטה שמציבה בפנינו אתגרים יומיומיים, האם התגובה הזו נכונה או אולי עשינו טעות. בזוגיות אנו מתמודדים עם שוני גדול בינינו שלא פעם מביא לחילוקי דעות וריבים. הורות וזוגיות, שני החלקים של אותו שלם, משפחה.
במהלך ההרצאה נכיר מושגים חדשים, נתבונן על הילדים ובני/בנות הזוג מנקודת מבט אחרת שתאפשר לנו פתרונות שונים מאלה שהכרנו.
לתמוך ולהציב גבולות – כהורים אנו עוסקים לעתים קרובות בשאלה היכן להציב את הגבול לילדינו. לא רק שלנו התשובה לא תמיד ברורה אלא לעתים קרובות היא מתנגשת עם התשובה של בני/בנות זוגנו. כיצד לבחור את הגבולות ולבנות את מסגרת הבית בהתמדה ובהצלחה, איך להתמודד עם הפערים בנושא זה בזוגיות ועוד.

קורס שנתי
כל שנה אני פותחת קורס שנתי לאנשים שמעוניינים לעבור תהליך של העמקה בתחום של הורות זוגיות ודרך אישית. בקורס אני משלבת את הידע של פיזיקה משפחתית עם תהליכים והבנות מסוגי ידע שונים. במהלך הקורס אנחנו עובדים ולומדים להכיר את הוויסדיאלוג, "העבודה" של ביירון קייתי, "החוקים" ועוד.
הקורס השנתי מיועד לקבוצה קטנה ואינטימית ליצירת סביבת עבודה מעמיקה ונינוחה והוא מתקיים בחדרה.
הקורס מתאים ל: הורים להעמקה, למטפלים ככלי טיפולי בקליניקה, למורים, גננות ואנשים שעובדים עם ילדים ובצוות ולאנשים שרוצים לעסוק בתחום כשינוי מקצועי או תוספת.

קורסים להורות וזוגיות
הקורס להורות וזוגיות מתקיים בחדרה והסביבה לקבוצות של הורים שמעוניינים ללמוד על הורות וזוגיות לילדים בכל הגילאים. הקורס מיועד לכל סוגי המשפחות ובו אני מעבירה את הידע של פיזיקה משפחתית בדרך הייחודית שלי. הקורס עוסק בתכנים כמו: תמיכה בילדים בדרכם הייחודית, גבולות, עולם המשחק, יחסי אחים, דיאלוג זוגי, מטרת התפתחות ועוד.

רוב הזוגות מגיעים לייעוץ עקב משבר בזוגיות, לא חייבים לחכות למשבר כדי ללמוד כיצד לנהל תקשורת טובה יותר או לעבוד על אתגרים שיש בחיים בשניים.
בייעוץ זוגי אני עובדת במגוון טכניקות וסוגי ידע, וויסדיאלוג, ה"עבודה" של ביירון קייתי, פיזיקה משפחתית ועוד מגוון דרכים.
אני עובדת עם זוגות אצלי בקליניקה בחדרה. זוגות שגרים רחוק או בחו"ל מוזמנים לעבוד אתי דרך סקייפ.

כשהורים מתמודדים עם אתגרים בהורות לילדים בכל הגילאים ייעוץ פרטני וחשיבה יחד יכולים לעשות פלאים. נקודת המבט שלי והכלים שברשותי עם הנסיון הרבה עוזרים להורים רבים ליצור שינוי דרך התבוננות ממקום אחר, הקשבה, אמפתיה וכוחה של התמיכה.
אני מקבלת הורים בקליניקה שלי בחדרה. הורים שגרים רחוק או בחו"ל מוזמנים לעבוד אתי בסקייפ.

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט

אינדקס חופשת לידה