יו יו 2018 גדול
[ssba]
אינדקס

אסתי פרי | תנועה להתפתחות

מלווה התפתחותית מגיל לידה עד גיל שנתיים ומדריכת עיסוי תינוקות ופגים ברחובות והסביבה

רחובות

טלפון 054-231-2333

לאתר החיצוני

"התנועה היא החופש, המגע הוא ההיקשרות."
בעולם התנועתי והמוסיקלי שאני מגיעה ממנו- עולם המחול, המשפט נוגע ללב כל הרקדנים והכיראוגרפים, אך האם הוא נכון גם למהלך החיים? האם הוא נכון גם לעולם התינוקות?
בוודאי שכן!
התינוק הוא ייצור מופלא המושפע ממגע ותנועה בצורה הכי בסיסית וברורה לעין. התינוק מקשיב, מסתכל, מריח, מרגיש וחוקר את כל הסביבה ואת עצמו. אנחנו, ההורים, כאן כדי לעזור לו, לקדם אותו ולגלות לו עולם נפלא.
הרקע שלי בעולם המחול כרקדנית וכמורה לבלט לגיל הרך, הביא אותי ללמוד תנועה לגיל הרך ולנסות להעביר את הידע שלי לילדי הגנים וצוותי הגנים.
כשנולד בני, איתמר שמואל, הבנתי שההתחלה למודעות עצמית (ולא רק גופנית), לאהבה עצמית ואהבת הזולת מתחילה בגיל הינקות- מרגע הלידה. בעקבות כך נמשכתי ללימודיי "ליווי התפתחותי" ו- "עיסוי תינוקות ופגים" ואני שמחה להעניק את הידע שברשותי להורים אחרים. אני שמחה להעשיר את העולם התנועתי וההתפתחותי של הורים לתינוקות.
אני כאן כדי להעשיר, להעביר, לעזור, לחקור ולמצוא פתרונות יצירתיים לכל בעיה או שאלה התפתחותית. הגישה שלי משתדלת להקיף את כל תחומי ההתפתחות (מוטורי, חושי, קוגנטיבי, שפתי וכו') ומאמינה כי התינוק מושפע מהעולם שלכם וצריך להשתלב בתוכו אך גם אתם מושפעים מהעולם שלו ויכולים לחוות כל רגע כחוויות למידה מהנה ומעשירה. אתם צומחים יחד איתו!
בואו נצמח ביחד.
באהבה, אסתי פרי.

מוסמכת וינגייט בהדרכת תנועה לגיל הרך, הדרכת עיסוי תינוקות ופגים (החל מ 1.5 ק"ג), ליווי התפתחותי בתנועה מגיל לידה עד שנתיים. ניסיון של שנים בתחום התנועה.

מגיעה עם גישה חינוכית, לבבית, תומכת, יועצת ומאמינה ביחס אישי של ההורה כלפי הילד.

אני מציעה דרך המספקת כלים ופתרונות יצירתיים במגוון תחומי ההתפתחות של הילד (מוטורי, קוגנטיבי, תחושתי ועוד). הליווי משלב בתוכו טכניקות של עיסוי תינוקות, ביקורי בית וניתוח מצב.

בנוסף, אני מציעה:
*סדנאות מרוכזות לייעוץ והדרכה בטיפול בתינוקות
*הפעלות וחוגים להורים וילדים בגיל הרך

בשנים האחרונות חלה עליה בצורך, של הורים ואנשי מקצוע בתחום החינוך, לדעת ולהבין על מהלך ההתפתחות התקין של תינוקות וילדים בגיל הרך. כידוע, ילדים ותינוקות בפרט, מתפתחים בצורה הדרגתית, מהירה ומשוכללת. אפשר לדמות את ההתפתחות שלהם לרשת מסועפת שבה כל תחומי החיים (מוטורי, סנסורי, פסיכולוגי וכו') נקשרים אחד בשני ומשפיעים אחד על השני. לאור הביקוש ההולך וגובר לאנשי מקצוע בתחום ההתפתחותי התהווה מקצוע שנושק לכל תחומי ההתפתחות בגיל הרך- הליווי ההתפתחותי.מה עושה המלווה ההתפתחותית? למה
היא מתייחסת?
תרגילים מוטוריים, פעילות לחשיפה סנסורית (4 חושים- לא כולל טעם), עיסוי תינוקות, מעקב בסיסי של רפלקסים, חשיפה פרטנית לתקשורת שפתית בסיסית(לקראת גיל שנה), ייעוץ בענייני אכילה וסידור חדר הילדים או מתחם הפעילות ועוד תחומי התפתחות רבים נוספים.
המפגשים מלווים במוסיקה, אביזרים, דפי מעקב וחווית למידה מהנה ומעניינת.

הורה לפג אשר עבר הדרכת עיסוי פגים מקבל כלים שימושיים ונעשה שותף פעיל בשיפור המצב של הולד שלו. ההורה לא צריך יותר לעמוד מהצד חסר אונים אלא הוא יכול להוות תמיכה ולהיות חלק מתהליך ההתפתחות של הפג. הורים המבצעים עיסוי פגים חשים רגועים יותר ובעקבות זאת מעבירים את הרגשתם גם לולד וגם לצוות הרפואי.

מחקרים הראו כי פגים אשר קיבלו עיסוי 3 פעמים בשבוע מצבם השתפר וזמן השהייה בפגיה קוצר עד לכדי 50%. ניתן לראות שיפור בעלייה במשקל, עליה בצפיפות העצם, חיזוק שרירים ושיפור בביצועים (ברזלטון).

העיסוי מבוצע על פגים החל משבוע 32 להריון ומעל משקל של 1.5 ק"ג, בבית החולים ועל-ידי ההורים.
אך גם לפגים קטנים יותר יש פתרון וישנם סוגי מגע ודרכי התקשרות שניתן לבצע כאשר הפג בתוך האינקובטור.
בנוסף לטכניקת העיסוי ההורה מקבל גם ידע לגבי מונחים שקשורים לפגיה כגון: אינקובטור, בילירובין, גיל כרונוללוגי, גיל מתוקן, ורמר, זונדה וכו' וגם טלפונים ומידע על עזרה וזכויות.

התהליך: 3 מפגשים בסדרה.
ישנה סדרת התחלה וסדרת המשך לאחר השחרור.
התשלום הוא עבור כל סדרה בנפרד.

מבצע למגיעות דרך האתר: הגעה עד לבית היולדת או לפגיה ללא תוספת תשלום.
*** באזורים: ראשל"צ, נס ציונה, רחובות, רמלה, גדרה, שוהם, יבנה, חולון, אשדוד, ובפגיות: אסף הרופא, קפלן, מעייני הישועה, וולפסון וברזילי.

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט

אינדקס חופשת לידה