יו יו 2018 גדול
[ssba]
אינדקס

צעדים ראשונים בהצלת חיים

הדרכות עזרה ראשונה, החייאת תינוקות וילדים, החייאת גוף זר, מצבי חירום, רענוני עזרה ראשונה הדרכה פרטנית ובקבוצות אצלך בבית

מושב אומץ

טלפון 055-667-6532

לאתר החיצוני

שמי נגה ואני משולבת במד"א משנת 2000 (קורס חובשות) שם התאהבתי במקצוע. עד שנת 2007 שימשתי כמתנדבת חובשת, כשבמקביל עשיתי את התואר הראשון שלי ברפואת חירום (פראמדיק), וכאן נמשך הרומן שלי עם מד"א, והפעם כעובדת.
עזבתי את מד"א לפני כמעט שנתיים ועברתי לסקטור הפרטי של ציוד רפואי. כיום אני מתנדבת של מד"א על מנת לשמור על חדות וכשירות ובשם האהבה שלי למקצוע.
לאחרונה פתחתי עסק להדרכה של עזרה ראשונה, כשהדרכת הורים הוא אחד הנושאים החשובים לי ביותר, מאחר וידע ומוכנות יכולים להציל חיים!
היו לי לא מעט מקרים בהם אילו ההחייאה היתה מתחילה כמה דקות קודם. התוצאות היו שונות לחלוטין. אז בדיוק כדי למנוע מצבים כאלה – אני פה.

בהדרכות נעסוק בהחייאת תינוקות וילדים, הדרכת החייאה ממקור של גוף זר, מצבי חירום שונים ודגשים בתינוקות וילדים: מצבי חירום נשימתיים, מצבי חירום כתוצאה ממזג אויר, טראומה, פרכוסים מצבי חירום נוספים שעלולים להתקל בהם, מה כדאי לעשות, מתי לפנות למיון ומתי לא, וגם מה עושים ומה אסור לעשות.

*ההדרכה מחולקת לשלב עיוני ולשלב של תרגולים.
אורך ההדרכות כשעתיים – שלוש (תלוי בכמות המשתתפים).
הדרכות לאדם בודד עד 8 אנשים.

זמן הגעת האמבולנס יכול להגיע ל 10 דקות ובאיזורים נידחים אף יותר, חוסר אספקת דם למוח היא הקריטית ביותר וגם אם פעולות מצילות חיים מאוחרות מעט מחזירות את הדופק, התינוק יכול להשאר עם נזק מוחי בלתי הפיך, הדקות האלו הן קריטיות להצלת חיים, ותרגול נכון של הפעולות והכנסת סדר לפעולות יכול לעזור לפעול נכון בהמשך.

כתבות של צעדים ראשונים בהצלת חיים

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960

אינדקס חופשת לידה