יו יו 2018 גדול
[ssba]
אינדקס

פיצ'פונים | ליווי התפתחותי לתינוקות

מורן פיצ'ון, מדריכה מוסמכת להתפתחות תינוקות, בעלת מרכז "פיצ'פונים" בכפר סבא

כפר סבא

טלפון 052-836-8017

נעים מאוד,
שמי מורן פיצ'ון בת 31 מכפר סבא, נשואה ללירן ואמא למאיה וגילי. מאבחנת ומדריכה מוסמכת להתפתחות תינוקות בוגרת מכללת "צעד ראשון", בעלת תואר ראשון בתקשורת.
בשבילי, עולם התינוק הוא עולם כל כך מרתק, כבר משלב הרחם. כל שלב שהתינוק עובר וכל דבר חדש שהתינוק עושה וחווה מרגש ומעניין. במסגרת פעילותי אני עוסקת בטיפול בילדים בעלי עיכוב התפתחותי ומלווה תינוקות למיצוי הפוטנציאל להתפתחות תקינה (מניעת עיכוב) במסגרת קבוצתית או פרטנית. אני עוסקת במגוון פעילויות:
1. סדנאות במסגרת קבוצה לתינוקות ואמהות לאחר לידה, אשר מעניקות לאימהות כלים מעשיים בכל הנוגע להתפתחות התינוק בהיבט מוטורי (תנועה), סנסורי (חושי) והתנהגותי. ייעוץ והדרכה בנושאים שונים: התמודדות עם בכי, גזים, שינה, הנקה, אוכל, מוצץ, תקשורת, שגרת יום, התנהגות וכל שלבי ההתפתחות משכיבה על הבטן והרמת הראש ועד הליכה.
הסדנאות מותאמות לשלבי ההתפתחות של התינוק ומתקיימות באווירה כפית ונעימה בשילוב תנועה, מגע, מוזיקה ואביזרים שונים בסטודיו חדש בקניון ערים במרכז כפר סבא, מועדון B SPORT.
2. שיעורים פרטניים עם התינוק והוריו בה ניתנת התייחסות אישית לתינוק בהתאם לגילו, צרכיו והשלב ההתפתחותי בו הוא נמצא (אפשרי בבית ההורים).
3. שובר מתנה ליולדת – ניתן לרכוש "שובר מתנה ליולדת" – מתנה ייחודית ומקורית שכל אמא שמחה לקבל – מפגש פרטני בביתה למתן כלים והתמודדות עם מצבים שונים: בכי שינה, גזים, שכיבה על הבטן בזמן ערות ועוד.
4. הדרכה לפני לידה – כאשר ילדתי את בנותיי – מאיה וגילי, הבנתי עד כמה ידע וכלים פרקטיים להתמודדות עם המצב החדש נתנו לי את הביטחון. הידיעה שאני מעניקה להן את כל הדרוש להן (מגע נוכח, תנועה בטוחה, קול של אמא וטיפול מתאים) גרמה לשקט עבורי.
5. חוג בגני ילדים, פעוטונים ומשפחתונים – ייעוץ והכוונה של הצוות המטפל בהיבט ההתפתחותי של כל תינוק ותינוק ופעילות קבוצתית לכל ילדי הגן לפי שלבי ההתפתחות.
מוזמנת ליצור קשר ולהצטרף לחוויה,
כאן בשבילך.
מורן

בסטודיו חדש וגדול בקניון ערים במרכז כפר סבא מתקיימות סדנאות ליווי התפתחותי לתינוקות באווירה נעימה ובקבוצות קטנות. כל סדנה מורכבת מ 4-8 מפגשים ומחולקת לפי גיל ושלב התפתחותי. הסדנאות עוסקות בהתפתחות סנסומוטורית של התינוק באמצעות תרגילים ותהליכים שונים המשלבים תנועה, מוזיקה, מגע ומשחק עם התינוק בעזרת אביזרים שונים ומיוחדים. מטרת הסדנאות היא הכרת שלבי ההתפתחות של התינוק, מתן כלים להתמודד עם סיטואציות שונות בתהליך וזמן איכות עבור האמא והתינוק. בנוסף, לעיסוק בשלבי ההתפתחות נעסוק גם בנושאים כגון: שינה, הנקה, התמודדות עם בכי וגזים, סדר יום ועוד.

 

סדנת "תינוק מתו"ק" לגילאי 0-4 חודשים:
בסדנה זו נעסוק בהבנת הצרכים הבסיסיים של התינוק, כלים להתמודדות נכונה עם בכי, תנוחות נשיאה שונות, יתרונות הערסול, טיפול למניעת גזים, הרגלי שינה נכונים, שכיבה על הבטן והרמת הראש, פיתוח של מערכת שיווי המשקל, תקשורת, מוצץ, טלוויזיה, מנשאים ושימוש באביזרים שונים.

סדנת "מתהפכים בכיף" לגילאי 4-7 חודשים:
נעסוק בשלבי ההתפתחות הרלוונטיים ונבחן את אופן הביצוע: קשר עין יד, תקשורת, מוטיבציה,  גירוי מערכת שיווי משקל, עצמאות, התהפכויות, סיבוב סביב ציר, זחילת גחון ונעלה נושאים נוספים כמו: שינה, התנהגות, מעבר למוצקים, גירויים חושיים ועוד.

סדנת "זוחלים" לגילאי 7-10 חודשים:
נעסוק בשלבי ההתפתחות הרלוונטיים ונבחן את אופן הביצוע: עלייה לעמידת שש וזחילה על שש, ישיבה, מוטיבציה.

סדנת "טרום הליכה" לגילאי 9-12 חודשים:
נעסוק בשלבי ההתפתחות הרלוונטיים ונבחן את אופן הביצוע: מעבר לעמידה, עמידה, מעבר מעמידה לישיבה, פיתוח מערכת שיווי משקל, הקניית ביטחון לתינוק, התפתחות השפה והתקשורת, מוטיבציה וסקרנות לחקור את העולם, התמודדות עם חרדת זרים, מוטוריקה גסה ועדינה.

כשנולד תינוק נולדת גם אימא חדשה, לא משנה אם זו אימא לתינוק ראשון או שני, תמיד קיימת התרגשות עצומה ולפעמים גם שאלות.

במפגש אישי יקבלו ההורים כלים שיעזרו להם ללוות את התינוק בתחילת המסע ההתפתחותי המשמעותי של חייו. המפגש הינו מעשי ובו נלמד דרכים להתמודדות עם בכי, הקלה על כאבי בטן וגזים, שיטות להירדמות והרגעת התינוק, סוגי מגע שונים, שיפור השכיבה על הבטן, הרמת הראש, שינה, מנשאים, סביבה התפתחותית נכונה ועוד.

לפרטים: 0528368017 מורן

unnamed (15)

אבחון הינו שיעור פרטני אחד על אחד המיועד לטיפול בתינוקות עם עיכוב התפתחותי או לצורך מיצוי הפוטנציאל ההתפתחותי של התינוק (מניעת עיכוב). בתחילה נעשה מפגש היכרות בו אבחן את התינוק בפן ההתפתחותי סנסו-מוטורי (חושי-תנועתי), התנהגותי וחברתי. לאחר המפגש אבנה תכנית מותאמת לטיפול במיוחד עבור אותו תינוק. (בדרך כלל בין 4-8 מפגשים, ניתן להגיע לבית התינוק).

Dina Itschakyan ‏
"כשעלמה שלי נולדה, לא היה לי קל. בכלל לא. תינוקת קטנטנה, רגישה, גזים, צווחת בנסיעות, ערה בלילה ישנה ביום… באתי לסדנא 0-3 חודשים בפיצ'פונים, ועל אף שעלמה הייתה צווחת כל נסיעה, שעת הסדנא היתה שווה כל רגע. למדתי כיצד לתת מענה שונה לבכי של עלמה, להיות רגועה יותר, להשתמש במנשא בד שבעצם הציל את תקופת הגזים ומהר מאוד התמכרתי אליו. מורן היא מדריכה מדהימה – מבפנים ומבחוץ, עם המון סבלנות, חכמה, חום ואהבה לכל אמא ולכל תינוק".‎‎

Danna Lemkin Interator ‏
"מורן, תודה על חוויה מעשירה שעזרה לי המון ובעיקר על ליווי מלא סובלנות, אהבה ורוגע. המפגש עסק בכל הנושאים שהטרידו אותי והרגשתי שיצאתי עם כלים ממשיים להמשך הדרך תודה תודה‎‎!"

Keren Regev Saias ‎‏
"‎‎מורן המדהימה, מלווה אותנו בתהליך התפתחותי אינטימי ומאתגר, מהווה נקודת אור שלנו במהלך השבוע….המקצועיות, האהבה והחום, הקשר האישי והמחוייבות הגבוהה הם מאפיינים בולטים של מורן שהופכים את הדרך שלנו לאיכותית יותר, קלה יותר ובטוחה יותר…שלא לדבר על אהבה ענקית שיש לאיתי שלנו אליה! מומלצת בהרבה אהבה וחום…..אוהבים אותך‎‎".

Inbar Berzon Kamil‎‏
"מורן היא מדריכה מקצועית, מסורה, מקורית ויצירתית והכי חשוב, היא גם אמא. כיף גדול להגיע לסדנא, כל מפגש הוא חוויה חדשה. גם לעמית גם לי. ממליצה בחום!!!!"

Adi Arad‏
"מורן המהממת! משקיעה מכל הלב בכל שיעור, מחדשת, מגוונת וכל מפגש יותר מאתגר מהקודם, וכמובן- מפנקת בקפה איכותי מעורר. מורני – אין עליך!"

Ella Snitkovsky‎ ‎‏
"ממליצה בחום לכל האימהות!!!‎‎"

גילי רולניצקי
"פניתי למורן שבועיים אחרי הלידה, עייפה ומבוהלת ולא מבינה למה הקטנצ'יק לא מפסיק לבכות….
המפגש הראשון עשה פלאים עבורי ועבור ערן, מורן נתנה לנו טיפים לתנוחות להקלה על הגזים, בהמשך במהלך הסדנה הכרנו את הכדור ששינה לנו את החיים, גם את הפוף ערן מאוד אהב. במהלך כל הסדנה הרגשתי שאני מקבלת כלים והמון טיפים שאני יכולה להמשיך איתם גם לאחר הסדנה, בעבודה עם מרקמים וקולות, בעבודה על שיפור שכיבה על הבטן ועידוד זחילה. ומעבר לזה המפגש החברי גם עבורי וגם עבור ערן היה מרענן ומשחרר, מורן קשובה לכל דבר הכי קטן, נעימה, מדהימה, מקצועית ומסורה גם עם הקטנים וגם עם האמהות. ממליצה בחום לנסות".

טליה אמא של איתי
"החוויה שלי מהסדנה – התחלנו בסדנה של 0-3 חודשים, כל הילדים היו בוגרי הפגייה במאיר ומורן המדהימה התאימה את התוכן במיוחד בשבילם, כל אחד קיבל תשומת ❤️ והרבה אהבה!
הילדים היו מהופנטים מהצלילים, המגע והחוויה..
עם הזמן גדלו והחלו לזחול ועם ההתפתחות גם השתנו הפעילויות והפכו למאתגרות יותר..
מומלץ בחום!"

כתבות של פיצ'פונים | ליווי התפתחותי לתינוקות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט

אינדקס חופשת לידה