יו יו 2018 גדול
[ssba]
אינדקס

נועה אשל | מעגלי אימהות ועיסוי תינוקות

כוכב הצפון תל אביב

טלפון 054-311-3435

לאתר החיצוני

שמי נועה אשל, נשואה לרפאל ואמא לגאיה.

כששואלים אותי איך הגעתי לעשות את מה שאני עושה היום, אני עונה שתמיד חיכיתי ללדת כדי לדעת מה אני צריכה לעשות "כשאהיה גדולה". וזה אכן קרה.
כמו כל אישה לפני לידה ראשונה, תיכננתי בדיוק איך תיראה הלידה שלי. אך לאחר תאונת דרכים קטנה, התינוקת שלי החליטה להתהפך למצג עכוז ולא זזה משם. וכך, כל תכנית הלידה שלי נשארה מאחור ונקבע לי תור לקיסרי מתוכנן.

הלידה וכל מה שבא אחריה, חיבר אותי לאימהות ולגאיה בצורה שלא יכולתי לדמיין. האינטואיציה שלי היתה בשיאה. הרגשתי כל יכולה. ועם כל זאת, התקופה הראשונית באימהות היתה מלאה בעליות וירידות, שינויים יום יומיים בי, בתינוקת, באיש שלי, בבית.

הבדידות היתה מאוד גדולה, למרות שהייתי מוקפת באנשים ובעזרה.
החלטתי שאני רוצה להקים "שבט". שבט של נשים. מקום בו ירגישו הכי בטוחות לבוא כמו שהן (אפילו עם פיג'מה). מקום שלגמרי הלך לאיבוד בהורות המודרנית של היום.

מגע תמיד היה חלק מהחיים שלי. אני מאמינה גדולה באנרגיה של היקום וביכולת של כל אחד ואחד לרפא באמצעות מגע. תחשבו רגע מהו כוחו של חיבוק? איזה רוגע ונחת מרגישים אחרי שמישהו מחבק אתכם?

אז מה אני עושה היום?
היום אני מעבירה סדנאות משולבות של עיסוי תינוקות ומעגלי אימהות לאחר לידה. אני מדריכה מוסמכת לעיסוי תינוקות מטעם העמותה הבינלאומית IAIM  ומנחה מעגלי אימהות מדברות לאחר לידה מטעם מכללת דיאדה. ונכון להיום, אני בעיצומם של לימודי ליווי התפתחותי בשיטת Child'Space. ותמיד מחפשת ללמוד ולהתפתח לעוד כיוונים בתחום ההורות הראשונית.

עיסוי הוא כלי נפלא לבניית הקשר הראשוני אם-תינוק, בצורה מכבדת ואוהבת. הוא מכיל בתוכו את כל מרכיבי הבונדינג: קשר עין, מגע, קול, ריח, חיקוי, צחוק ומענה לצרכים בסיסיים. זו דרך מהנה ללמוד את התקשורת של התינוק, לצבור בטחון בהורות שלך וכך גם הוא יקבל בטחון בך.

העיסוי תורם לחיזוק מערכת החיסון, המערכת ההורמונאלית ולתפקוד מערכת העצבים. יכול להקל על גזים, כאבי בטן וקפיצות גדילה. משפר את דפוסי השינה ותורם לשינה טובה ונינוחה יותר. העיסוי מגביר את הפרשת הורמון האוקסיטוצין ובכך מגביר את היכולת ליהנות מרגעי שלווה.

לשונית תמונות18

סדנת עיסוי תינוקות בשילוב מעגל אימהות
סדנה חוויתית באווירה קלילה וכיפית
בת 5 מפגשים, כל מפגש בן שעתיים.
מלווה בארוחת בוקר מפנקת, מושקעת ובריאה.
קבוצה קטנה ואינטימית (מקסימום 7 אימהות).
מתאים לתינוקות מגיל חודש ועד שלב הזחילה.

בכל מפגש נתחיל עם לימוד ותרגול תנועות העיסוי, כל אמא עם התינוק שלה. ונמשיך עם מעגל אימהות, בו נדבר בגובה העיניים, נפרוק ללא שיפוטיות, נחלוק חוויות ונתמלא בכוחות מחודשים ואנרגיות חיוביות!

*כל משתתפת מקבלת חוברת עם כל תנועות העיסוי ובקבוקון שמן שקדים במתנה.

לשונית תמונות12

2 מפגשים בני שעה וחצי.
מתקיים בבית היולדת, ביום ובשעה הנוחים לה, בתיאום מראש.

במפגשים נדבר על איך להתנהל עם התינוק בתקופה הראשונית, איך ניתן להקל עליו בהסתגלות לחיים מחוץ לרחם וכמובן נלמד ונתרגל את תנועות העיסוי. היתרון של מפגשים אלו, שאין צורך לצאת מהבית והכל נעשה בסביבה המוכרת לאם ולתינוק.
מתאים מלידה עד שלב הזחילה.

*חוברת תנועות העיסוי ובקבוקון שמן שקדים מתנה.

מוצרים טבעיים מבית שלוס
שלוס הינה חברה ישראלית המתמחה בארומתרפיה ובתמציות צמחים באיכות
גבוהה מאוד, עם מגוון גדול מאוד של מוצרים הן לתינוקות והן למבוגרים.

מוזמנים להתקשר לקבלת פרטים נוספים ולהזמנות כמובן.
איסוף מת"א או משלוח בדואר רשום.

כתבות של נועה אשל | מעגלי אימהות ועיסוי תינוקות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט

אינדקס חופשת לידה