יו יו 2018 גדול
[ssba]
אינדקס

קרן קירשנר סמואל | חיבוק של אמא

פעילות גופנית לנשים בהריון ולאחר לידה
תמיכה והדרכה בהריון ולאחר לידה
שיעורים פרטיים וקבוצתיים
ריקוד עם מנשאים – balleriMa

רמת השרון

טלפון 052-3357227

לאתר החיצוני

הרגע הזה שיש שני קווים בבדיקת הריון, הרגע הזה שרואים דופק, הרגע הזה שמרגישים בעיטה ראשונה, הרגע הזה שנס הבריאה מתרחש, הרגע הזה שאת הופכת לאמא. מסע מרגש, מעצים ומאתגר, שמתחיל באמת בעצם רק ביום שאת הופכת לאמא. שום דבר כבר לא יהיה אותו דבר כמו קודם. תוך כמה ימים את צוללת לעולם חדש של רגשות, מחשבות, אושר וחשש, צחוק ודאגה, התאהבות והתפעמות. יש אמהות ששוחות בטבעיות בעולם החדש ויש שצריכות קצת יד מכוונת. מה שבטוח, כולן צריכות אוזן קשבת, חיבוק, הבנה והכלה. כולן היינו שם.
התנועה והפעילות במהלך ההריון ולאחר הלידה, וחשיבות ביצוע נכון של פעולות יומיומיות (הרמה, דחיפה, התרוקנות, יציבה), מקלה על נשיאת ההריון ומהלך הלידה, ועוזרת לשיקום הגוף לאחר הלידה, משפרת את מצב הרוח ודימוי הגוף ואף מחזקת בהמשך את הקשר בין האמא לתינוק כאשר הם נעים יחד.
בואי נגלה יחד את האמא שבך ואת התינוק שלך. באהבה.

שמי קרן קירשנר-סמואל, נשואה ואמא לשניים.
בשנת 2014 הקמתי את "חיבוק של אמא" – תנועה, תמיכה והדרכה בהריון ואחרי לידה, ויצרתי את "בלרימא" (balleriMa) – שיעורי ריקוד/תנועה ייחודיים קבוצתיים ופרטיים בהריון, אחרי לידה, ועם מנשאים.

בעלת תואר בפסיכולוגיה, תעודה בפסיכולוגיה חיובית, מדריכת ריקוד כבר 20 שנה ומדריכה מוסמכת לפעילות גופנית בהריון ואחרי לידה (כולל הכנה פעילה ללידה והתמקדות בבטן ורצפת אגן) מקמפוס שיאים באונ' תל אביב, ואף מלמדת בקורס זה מזה מספר שנים.

לאחר קריירה רבת שנים בעולם המחול והאמנות, כרקדנית, מורה לריקוד וכוריאוגרפית, הקדשתי את 8 השנים האחרונות לגידול שני ילדיי, ונשאבתי לעולם ההריון, הלידה וההורות ישר מהבטן. תחילה כאמא במשרה מלאה ובשנים האחרונות אני עוסקת בכל ההיבטים של תנועה, ריקוד, חיזוק ושחרור, התנהלות יומיומית נכונה למניעת כאבים, תמיכה והדרכה – לנשים הרות ואחרי לידה.
חלוצת ריקוד עם מנשאים בארץ – שיעור ייחודי המתבסס על יסודות הבלט, ועוסקת גם במענה פרטני ראשוני לנושא ההיפרדות הבטנית ורצפת האגן.

מאפשרת לאמהות מרחב מכיל וזורם בו הריקוד מרפא את הגוף ואת הנפש. עוסקת רבות בקשר בין פעילות גופנית והמצב הנפשי/רגשי של האם. מלווה ותומכת באמהות בעזרת יסודות מעולם הפסיכולוגיה החיובית ומשלבת שיחה ותנועה בכל מפגש.

עם השנים, העשרתי את הידע שלי בקורסים רבים (בנושאי ליווי התפתחותי, הנקה, עיסוי תינוקות, שינת תינוקות, מעבר לאוכל מוצק ועוד) ובכך מאפשרת מענה הוליסטי לנושא ההריון ואחרי הלידה.

מעבירה שיעורי ריקוד ותנועה אישיים וקבוצתיים בהריון ולאחר לידה (יוצרת שיעורי balleriMa – בלט עם מנשאים לאחר הלידה), פגישות אישיות בביתך לתמיכה והדרכה (בהריון ולאחר הלידה), סדנאות והרצאות לגופים ומוסדות. השירות ניתן באיזור רמת השרון והסביבה.

לשונית אודות

לתנועה במהלך ההריון ולאחר הלידה, חשיבות מיוחדת. דווקא בתקופה רגישה ומיוחדת זו בחיינו, חשוב שנשמר את התנועה, החוזק והגמישות של גופנו. השינויים שאת עוברת הם עצומים, ויש להם השפעה יומיומית עליך ועל תינוקך. פעילות גופנית ותנועה אינם בהכרח הליכה יזומה לחדר הכושר או הסטודיו, אלא גם בפונקציונליות היומיומית אשר חשוב לשמרה. תנועה ופעילות נכונה עוזרים לחיזוק הגוף, להזרמת הדם, לשיפור מצב הרוח, להכנה והקלה על הלידה ולשיקום לאחר הלידה וחזרה לשגרה. הפעילות מותנית בקבלת אישור רפואי מרופא בתום משכב הלידה. אחרי לידה רגילה – מינימום 6 שבועות. אחרי לידה קיסרית – מינימום 10 שבועות.

שיעורי ריקוד קבוצתיים עם התינוק במנשא, בשילוב מעגל אמהות (balleriMa):
בסטודיו ברמת השרון ניפגש לשיעור ריקוד עם מנשאים לאחר לידה, המשלב בלט/לירי/לטיני, ובו נדגיש את רצפת האגן, היציבה, שרירי הליבה והנשימה. לאחריו נישאר למעגל אמהות מחבק, בו נוכל לחלוק, לשתף, ללמוד ולהתאוורר, במגוון נושאים הקשורים לאמהות ותינוקות (ציפיות ומציאות, זוגיות, שינה, אוכל, התקשרות, קושי רגשי, וכו') – הכל במחיר אחד!

שיעורי ערב קבוצתיים בהריון ולאמהות ללא התינוקות:
בשיעור ההריון ננוע במתינות, נחזק ונשחרר את הגוף, נכין אותו ללידה ונתחבר לעצמנו ולעובר הגדל בתוכנו.

בשיעור של אחרי לידה ואילך (ריקוד לאמהות) נרקוד במגוון סגנונות, נתגמש, נעבוד על רצפת האגן וההיפרדות הבטנית, נשפר יציבה ונמלא את הגוף והנפש.

אימונים אישיים בביתך/בסטודיו, של פעילות בהריון ולאחר לידה:
אני מזמינה אותך לאימוני תנועה והתעמלות אישיים המותאמים לך ולצרכייך (חיזוק הגוף נכון בהריון, היפרדות בטנית, רצפת אגן, תרגול נכון לפני חזרה לפעילות אחרי לידה), בהם ננוע, ננשום, נתחזק ונשתחרר, בהריון, לאחר הלידה, ועם תינוקך.

לפרטים התקשרי אליי. קרן 052-3357227.
*השירות ניתן באיזור רמת השרון והסביבה.

לשונית תנועה

תמיכה והדרכה במפגשים אישיים בבית היולדת, לפני/אחרי הלידה, לפי צרכי היולדת.

פגישה של שעתיים או סדנא של שלושה מפגשים בני שעה וחצי.

יצאת מבית החולים עם התינוק החדש, את נרגשת ואולי קצת חוששת, יש המון החלטות שצריך לקבל, שגרה חדשה שצריך להתרגל אליה, מאמץ הלידה ניכר בגופך, אך כעת יש תינוק חדש שצריך אותך וכל כולך מושקעת בו ובצרכיו. תמיד בסרטים רואים את האמא הטרייה מאושרת, מספיקה הכל ונרגשת ומחייכת אך במציאות לא תמיד הכל נראה כך, יש גם קשיים המלווים את התהליך, כאבים, אתגרים, רגשות לא מוכרים, ומצפים ממך להכיל הכל, לתקתק עניינים ולהתמודד עם הכל בטבעיות ובמהירות. אני פה בשבילך, בגובה העיניים, בלי שיפוט וביקורת, מאמא מנוסה לאמא חדשה, בחום והכלה, כדי לעזור לעבור את התקופה הראשונה ביתר קלות. את מוזמנת לפנות אליי בכל שאלה. כדי להקל עלייך, אני מגיעה לביתך, או לכל מקום שתבחרי ברמת השרון והסביבה, בתיאום זמן שיתאים לך.

הנושאים שנוכל לעסוק בהם בפגישות:
• מה לקנות לקראת הלידה והכנת הבית וחדר התינוק
• טיפים להנקה נכונה ויעילה
• הדרכה בטיפול ראשוני בילוד
• התמודדות עם בכי ודרכי הרגעה
• התקשרות בטוחה לתינוק
• שינה וסדר יום
• סדר בעודף המידע ושלל העצות
• תמיכה רגשית, אוזן קשבת והפגת חששות
• משימות נחוצות לחודשים הראשונים
• פעילות גופנית מותאמת אישית בהריון ולאחר הלידה
• הפנייה לאנשי מקצוע מומלצים
• מזכרות מהימים הראשונים

אל תהססי לפנות אליי בכל שאלה ולתיאום פגישה. כל אמא טרייה מקבלת ממני במפגש האישי את "חוברת ההפעלה" לתינוקות שחיברתי באהבה ובה סיכום של שלל העצות וההנחיות באופן תמציתי וממוקד בכל הנושאים המרכזיים הנפוצים בהורות ראשונית (בהתאם למלאי).

קרן 052-3357227

את שיעור בלרימא פיתחתי במיוחד עבור נשים אחרי לידה, טכניקת הבלט עובדת באופן הכי טבעי על יציבה נכונה, נשימה, איסוף הבטן והפעלה אוטומטית של רצפת האגן, וכל זאת עם מוזיקה נעימה, ריכוז בתנועות, הרמוניה ורגש. הוסיפו לכך תינוק רגוע במנשא או לצידך וקיבלתן שעה של קסם.

בלעדי וייחודי – אין צורך בנסיון קודם! balleriMa הוא שיעור ריקוד לאמהות לאחר לידה, בעצימות נמוכה, המשלב טכניקת בלט, לירי ולטיני, עבודה ממוקדת על שיקום שרירי הליבה ורצפת האגן, מתיחות ושחרור, נשימה והירגעות. בסוף השיעור אתן מוזמנות להשאר למעגל אמהות משתפות ומקשיבות. והכל עם התינוק איתכן במנשא. הזמנות פז לחיבור והיקשרות, התינוק נהנה ונרגע ממוזיקה ותנועה לה הוא היה רגיל ברחם, ואת עוזרת לגופך ולנפשך להתאושש מהלידה ומתקופת הטיפול האינטנסיבי בתינוק.

השיעור מיועד לאמהות החל מ-6 שבועות לאחר לידה רגילה והחל מ-10 שבועות לאחר לידה קיסרית, וזאת בתנאי שרופא בדק אתכן ואישר חזרה לפעילות. בטרם הפעילות, אעשה איתך הערכה אישית של מצב היציבה, ההיפרדות הבטנית שהתרחשה במהלך ההריון ומצב רצפת האגן, וזאת על מנת לתת לך דגשים מותאמים אישית במהלך השיעור. השתתפות התינוק אינה חובה, את יכולה להנות מהשיעור גם עם תינוקך לצידך בעגלה או על מזרן. בואי בלבוש נוח, רוקדות יחפות.

השיעורים מתקיימים בסטודיו נועה, רחוב אז"ר 2 (פינת סוקולוב) רמת השרון, בשעות הבוקר עם תינוקות ובשעות הערב שיעור ללא תינוקות ושיעור הריון. מספר המקומות מוגבל אז מהרי להרשם!
לפרטים והרשמה: קרן 052-3357227

ללשונית ballerima

ניתן לרכוש שוברי מתנה עבור מפגש ליווי אחרי לידה, כרטיסייה לשיעורים קבוצתיים או שיעור פרטי לבחירתכם.

unnamed (9)

כתבות של קרן קירשנר סמואל | חיבוק של אמא

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט

אינדקס חופשת לידה