יו יו 2018 גדול
[ssba]
אינדקס

קוטן I מבינים תינוקות מדברים עם הורים

שינה איכותית תומכת הנקה
גמילה מחיתולים
שפתינוק
תזונה לקטנטנים

דוכיפת 5ב' באר יעקב

טלפון 0542-427925

לאתר החיצוני

טקסט כללי

אני לירון ואני אמא של שוהם המדהימה. לפני כשנתיים וחצי החלטתי שאני רוצה לעבוד עם הורים וילדים, אז זנחתי את המקצוע שלי (יועצת משפטית בעלת תואר ראשון) והתחלתי לעבוד בגן עירייה בתור גננת. לאחר כשנתיים, התחתנתי וגידלתי ברחם את האוצר שלי. אז, כאשר ההורמונים חידדו את מחשבתי עוד יותר החלטתי למקד את החלום שלי והתחלתי ללמוד הנחיית הורים.

היום אני מנחת הורים עם ניסיון רב בעולם הילדים מגילאי לידה ועד גילאי 3.
אז מה בעצם אני עושה?
אני מלווה אתכם באתגר הזה שנקרא הורות, בקשיים שאתם חווים עם ילדכם בכל הקשור להנקה, שינה איכותית תומכת הנקה, גמילה מחיתולים, התמודדות עם אחים, מעבר למוצקים, כניסה למסגרת, חזרת האם לעבודה, מענה לסימני התינוק והפחתת חרדות ובכי על צרכים שלא נענים.

אני פה בשביל לתת לכם את כל הידע והתמיכה הרגשית, לתת לכם לבחור את ההורות שאתם רוצים ממקום מעצים ומושכל. לא פשוט להיות שם בשביל התינוקי שלכם יחד עם השיגרה, האחים, הזוגיות, העבודה החוגים ועוד…
בשביל זה אני פה. מוזמנים ליצור אתי קשר ואעזור לכם להגיע להורות רגועה משכילה ומעצימה ללא מאבקי כוח ושחיקה.

koten

נולדנו להיות הורים עם לידת התינוק שלנו, אך לא למדנו להיות הורים בשום שלב בחיים.

איך נדע כיצד להרדים את התינוקי? האם על הידיים? האם תוך נדנוד בעגלה ואז נעביר למיטה? האם בכלל צריך לתת לו לבכות קצת במיטה ולבסוף הוא יירדם לבד?

אלה רק קומץ מהשאלות שרצות להורים בראש. אפשר לחסוך את הבלבול וחוסר האונים אם רק נדע.

שינה היא צורך חשוב מאוד לתינוק שלנו, מחקרים הראו קשר סטטיסטי בין בעיות שינה בינקות לבין הפרעות קשב וריכוז בגיל מאוחר יותר.
אם לילד שלכם קשה להירדם, אם הוא בוכה, אם הוא נירדם מאוחר, על הידיים או בכל צורה אחרת דברו איתי, אני כאן בשבילכם לשינה איכותית וטובה.

”בואי נחכה עוד חודשיים, חצי שנה, אני חושבת שהילד עדיין לא מוכן להיגמל, הוא גם לא אומר פיפי קקי”. מכירים את המשפט הזה? אמרתם אותו, או שאמרו אותו לכם?

מדובר בעוד אחד מהמיתוסים הקשורים בגמילת פעוטות – פעוט בין שנה וחצי לא צריך לומר פיפי קקי בשביל שנתחיל לגמול אותו. מה כן צריך? בעיקר להאמין בו ועוד כמה דברים פשוטים, ואולי יפתיע אתכם לגלות שלא מדובר בפרסים כאשר הוא מצליח וודאי שלא אכזבה כאשר הוא מפספס.

הצטרפו אליי ויחד נוכל לגמול את הילד בתהליך קצר, יעיל, פשוט ללא ריגרסיות וחרדות. זה אפשרי!

אם התחלתם בתהליך ואתם חווים קשיים, זה הזמן לשנות גישה.
זכרו זה סך הכל גמילה מחיתולים, הליך בו הילד לומד להכיר את גופו יחד עם תקשורת נכונה.
מחכה לכם

liron2

התינוק שלנו נולד עם שפה, אותה אנו לא מכירים, לרוב אנו מחכים עד לגיל שנה וחצי ומנסים להבין את חצאי המילים. חשוב לדעת שלכל תינוק שנולד יש שפה שתפקידה להראות לנו את צרכיו של התינוק כגון רעב, עייפות, התרוקנות, גרעפס, חום ואהבה וכל צורך אחר. ישנה שיטה פשוטה  וקלה כדי ללמוד את השפה של תינוקכם.

תינוק לא אמור לבכות ללא הפסקה, לא אמור להירדם רק! על הידיים או במנשא ובנוסף יש לזכור כי לא כל בכי הוא תוצאה של גזים.
אני כאן בשבילכם, ללמד אתכם להבין את תינוקכם ללא בכי תמידי וחוסר אונים ולראות את ההנאה והסיפוק שבהורות.

 

lironbr

הנקה, בקבוק, מעבר למוצקים והפסקת האכלות ליליות, כל אלו לא תמיד פשוטים לביצוע.

בדיוק בשביל זה אני כאן, התקופה הראשונית של ההנקה יכולה להיות מאתגרת מאוד ולא תמיד נעימה וקלה, במקרים מסוימים זה יכול להוביל אפילו להפסקת הנקה וחבל. בנוסף ישנם תינוקות שמסרבים לקחת בקבוק, אז איך נשלב הנקה ועבודה ונבצע תהליך ללא מאבקים ריבים ורגרסיות? יחד איתי, בתהליך מכיל ואוהב.

כך גם לגבי מעבר למוצקים בגישת בייבילד והורדה של האכלות ליליות, ללא קשיים, בתהליך פשוט המשרה ביטחון לתינוקכם.
מחכה לכם

כתבות של קוטן I מבינים תינוקות מדברים עם הורים

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960

אינדקס חופשת לידה