יו יו 2018 גדול
[ssba]
אינדקס

לנוע עם החיים | מרכז להורות ולילדים

מרכז להורות ולתינוקות בחדרה

תרנ"א 33 חדרה

טלפון 052-3281166

שמי עינת בורקין לייזר, בת זוג לאוהד ואמא לאליה, אלון ואורי. הילד "הרביעי" הוא המרכז שלי , מרכז לאמהות, להורות, זוגיות ומשפחה, מרכז "לנוע עם החיים".

חוויית הלידות שלי הייתה לא פשוטה, מאתגרת, מעצימה, מלמדת ובעיקר הביאה אותי להקמת "הבית", המקום שלי. בתי הבכורה נולדה בשבוע 33, ניתוח קיסרי חירום, פגית במשקל 1.900. הפתעה! נהפכנו להורים חודש וחצי לפני הזמן, פתאום ללא הכנה מוקדמת, ניתוח, פגייה, זונדה, להתעורר בלילה בבית בלי הילדה שלי שנשארה בפגייה.

הלידה של הבן האמצעי שלי, אלון, ילד "הסנדביץ", הייתה לידת ואקום טראומתית, מאד קשה פיזית ונפשית. הלידה הובילה אותי להחלמה לא פשוטה, התאוששות מאתגרת, דכאון קל וכן לצערי גם תחושה של חוסר חיבור לתינוק האהוב שלי.

בגיל ארבעה חודשים החלטתי ללמוד עיסוי תינוקות ובייבי יוגה. הגעתי למקום מופלא של המון נשים מכילות, קשובות ותומכות. אלון הגיע איתי ללימודים והיה חלק בלתי נפרד מהכשרתי כמדריכה ומנחת סדנאות. באותם ימים קיבלתי את אלון במתנה. בזכות הקשבה, תמיכה, שיתוף, אומץ והרבה מגע.

אורי בני השלישי, נולד לאחר שתי לידות לא פשוטות, נולד לתוך הולדה, בנייה והוויה של המרכז. לאחר הכרות עם נשות מקצוע מדהימות. עם דולה! החלטתי שאת הלידה הזאת אני עוברת רק עם דולה. לידה עם ליווי, הכוונה, עידוד, לידה כואבת אך מהירה, ללא אפידורל (למרות שצעקתי למרדים).

בפעם הזו, הפעם השלישית, לראשונה זכינו לחתוך את חבל הטבור, לראשונה זכיתי להניק בחדר הלידה. לראשונה זכיתי ללכת זקופה, לעמוד, לשבת ולשכב כמעט לא כאב.

אני מאמינה שחווית הלידות שלי, עוזרת לי לתמוך,לנסות להבין, בעיקר להקשיב וללוות את חווית הלידות , חוויית האימהות של כל אותן נשים שמגיעות אליי למרכז. מרכז "לנוע עם החיים", נולד מתוך הצורך שלי כאמא! הצורך במקום לתשתף, לשאול הכל, לספר, מקום מלווה, תומך, מייעץ ומחבק עבורי ועבור ילדיי. מקום מקבל ומכיל את ההורות והזוגיות בכל שלב ושלב.

המרכז מקבל ותומך בכל סגנונות ההורות. מעניק ליווי של מנחות ויועצות העוסקות הקשור לתחום ההורות שלנו. משלב ההריון ועד הסבתאות. הכנה ללידה, יוגה נשית, ייעוץ הנקה, ליווי התפתחותי, עיסוי תינוקות ובייבי יוגה, מוזיקה לקטנים וגדולים, משחקי תנועה, הרצאות להורים, סדנאות הורים, שעות סיפור, מפגשים חווייתים של הורים וילדים, אמהות ואבות במקום של בית. באווירה נעימה, אינטימית, תומכת ומקבלת.

עוד קצת עליי… בעלת תואר ראשון בחינוך לגיל הרך מכללת "סמינר הקיבוצים" בוגרת "איזי שפירא" כמדריכת שחייה והפעלת תינוקות במים, בוגרת עיסוי תינוקות ובייבי יוגה בשיטת mameyuga. יועצת שינה מבית "הורים באור טבעי". הנחיית הורים במסגרת "פיזיקה משפחתית".

סדנת עיסוי תינוקות ובייבי יוגה
חוויית הורים ותינוקות דרך מגע, תנועה וצליל.
סדנא בת 6 מפגשים המתאימה לתינוקות מגיל לידה ועד גיל זחילה.
הפעילות בסדנא נעשית בצורה עדינה, בטוחה ומרגיעה תוך הקשבה לצורכי האם והתינוק.
עיסוי תינוקות ותרגול היוגה מסייעים לתקשורת טובה בין ההורה לילדו, מקנים בטחון, נינוחות ורוגע, עוזרים בכאבי הגזים ובקיעת שיניים, מסייעים להרגלי שינה טובים, להתפתחות תקינה והכרת גבולות הגוף.הסדנא משלבת תרגילים המחזקים ותומכים בגוף האם לאחר הלידה.

צילום: רון בורקין
צילום: רון בורקין

להיות הורים טובים, משימה לא פשוטה שמציבה בפנינו אתגרים ושאלות יומיומיים.
האם זה הזמן להציב גבול או אולי דווקא להיות אמפתי?
האם לתמוך ולאפשר או להתנגד?
שאלות אלו ואחרות עולות מתוך רצון להצליח בתפקיד החשוב שבחרנו.

כזוג אנו מתמודדים לא פעם עם סוגיות בהן כל הורה רואה את הדברים מנקודת מבט שונה
ואף מנוגדת מה שמקשה להגיע להחלטות משותפות ולשמור על אוירה טובה בקשר הזוגי ובבית,
הורות וזוגיות, שני חלקים של אותו השלם – משפחה.

שפה משותפת מביאה עימה הזדמנות רעננה וחדשנית להתבוננות, למידה, הכרה ושימוש בכלים מעשיים
ושפה המאפשרת תקשורת נעימה ונינוחה בין כל בני הבית.

במהלך הקורס תפרוס בפניכם לילך פלג, אם לחמישה ילדים ומורה מנוסה בתחום, נקודת מבט פשוטה והגיונית
ושפה חכמה ומדויקת לבניית חיי משפחה באווירה נעימה ותומכת.

עינת יקרה,
אשמח להמליץ לכל המעוניינות על הבית החם שבראת כאן אצלינו בחדרה.
נהניתי לבוא כל שבוע למסגרת החמימה שיצרת, ללמוד ממך ומהאמהות האחרות ולהעביר בוקר של כיף ביחד.
אני מאמינה שבני אדם כבעלי חיים , נועדו לחיות בשבט. משום מה אורח החיים המודרני הפריד אותנו זה מזה , אך בעזרתך השבט הזה קצת מתחבר… ואפשר להרגיש קצת "ביחד,"
לכאורה כמה פשוט – תינוק , ואמא – וכמה מסובך זה יכול להיות…והכי טוב לעשות את זה עם מוזיקה , עם חיוך….עם קירבה.
החוויה הייתה פנטסטית , לדוגמא השיעור עם המנשאים ייחרט בזכרוני לנצח כחוויה אימהית , נשית , חזקה מאוד של חיבור לאדמה , לפרי בטן, ליקום בעצם.

תודה על הכל, באהבה גדולה
נילי


עינת המקסימה,
רצינו להודות לך על אירוח נפלא של חודשיים בסדנאת התפתחות של עומריקי.
הגענו למקום מקסים, מכיל, מפנק שבו אני כאמא טריה הרגשתי שיש עבורי אוזן קשבת ומי שבין כל הבלאגן והטיפול בנסיך החדש דואג גם לי!
המפגשים היו קסומים, הטיפים שווים הכל, השיחות עודדו ברגעים הקשים והתמיכה הייתה שם לאורך כל הדרך.
היה פשוט כיף ואין ספק שאנחנו ממשיכים להגיע, ממליצה בחום לכל האמהות!

אוהבים המון שרי ועומרי.


לעינת ולאורטל המדהימות,
אני רוצה להגיד לכן תודה. היום הסתיימה הסדנה האחרונה שנדב ואני השתתפנו בה והרגשתי צער על סיום תקופה כה משמעותית שבה ליוויתן אותנו. הגעתי אליכן כשנדב היה בן 5 חודשים וכיום הוא כבר בן 10 חודשים. השתתפתי בשלושה סדנאות ברצף. התחושה היא שמעבר לבילוי החברתי עם אימהות ותינוקות אחרים, המרכז היווה עבורי מרחב לייעוץ, הקשבה ושיתוף. ברמה ההתפתחותית של נדב, תמיד יכולתי להיעזר בכן ובכך לענות על שאלות שהתעוררו במהלך התפתחותו (תזונה, שינה, מוטוריקה וכו'). ברמה הרגשית שלי, חשתי הבדל משמעותי בין שבועות שהגעתי למרכז לבין שבועות שלא. הרגשתי שההשתתפות שלי ושל נדב בסדנאות החזירו אותי למצב רגשי טוב יותר, מאוזן יותר, "שפוי" יותר, פחות בודד ויותר מאורגן בהתמודדותי עם עולם חדש בשם אימהות.
תודה על הזמינות ועל שהייתן שם עבורי כשהייתי צריכה.
לאורה


בנות יקרות!אני ממליצה בחום על סדנת בייבי יוגה בה חוויתי עם העולל הקטן בן חודשיים- חוויה מדהימה!!נהניתי, התפנקתי אצל עינת, הנסיך שלי שיחק ונהנה-פשוט כיף אמיתי!! המרכז פתוח תמיד, אם בשביל סדנא, פעילות או סתם לשבת לקפה ולהתקשקש. אז תלכו ותהנו.!!


עינת שלום,

רציתי להודות לך על המקום החם שפתחת בחדרה.
כשנולדה בתי הבכורה, הרגשתי שאני זקוקה להכוונה , הדרכה, למפגש עם אמהות נוספות, וכמובן לדרכים להרגעת הילדה ומעקב אחר התפתחותה.
בתחילה נרשמתי לבייבי יוגה- ומיד התלהבתי מהמקום החם והמזמין, מצאתי את עצמי מתייעצת, פוגשת אמהות נוספות, מקשיבה, לומדת…
אח"כ נרשמתי לליווי התפתחותי, משחקי תנועה, הגעתי להרצאות השונות- מעבר לאוכל מוצק ועוד.
כיום, עם ילדי השני אני גם מגיעה וכמובן מאוד מרוצה.
אז שוב המון תודה על עבודתך הברוכה, ובע"ה שתמשיכי כך!

אפרת גלעדי.


היי בנות סופ״ש מקסים!
יש לי המלצה חמה חמה על השווה עינת בורקין-לייזר .
לפני חמישה שבועות ילדתי את נעמי המתוקה, ילדה ראשונה שלנו. פעלתי והקשבתי לאינסטינקטים הטבעיים והאימהיים שלי שמעתי למיליון עצות מכאן ומכאן שמאוד בלבלו אותי בסופו של דבר. החלטתי שאנו זקוקים להכוונה בכדי ללמוד את נעמי וללמוד מה נכון לנו יחד. אז עינת המקסימה הגיעה אלינו הביתה הקשיבה, הסתכלה, נגעה בחום ולימדה אותנו המון רק ע״י הסתכלות על נעמי וזיהוי סימני עייפות, רעב וכו…
אני ממליצה בחום לכל האמהות הצעירות שמרגישות מבולבלות מכל העצות.

כתבות של לנוע עם החיים | מרכז להורות ולילדים

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט

אינדקס חופשת לידה