יו יו 2018 גדול
[ssba]
אינדקס

חבלולים | רעות יוספי

רעות יוספי, מדריכת הורות ראשונית, מדריכת הנקה, דולה לאחר לידה בנס ציונה והסביבה

נס ציונה

טלפון 053-2215616

תמיד ידעתי שהיעוד שלי הוא לעסוק בשינוי. במהלך השנים, התנדבתי מתוך שליחות, הלכתי ללמוד, החלטתי על כיוונים תעסוקתיים שונים ואז הפכתי להיות אמא.
את השינוי הזה לא היה קל לעכל. למרות שהייתי מוכנה בכל רמ"ח אבריי להיות אמא, התודעה שלי עדיין לא הסתגלה לרעיון. כאן הבנתי שזהו השינוי הגדול ביותר שאדם יכול לעבור – המעבר להורות.
אחרי שנחשפתי לעוצמות של עזרה לאימהות בתחילת דרכן הבנתי שזה הייעוד האמיתי שלי – ללוות אימהות (אבל לא רק) בדרך הארוכה והפתלתלה של ההורות.
מתוך ההכרה הזו, הקמתי את חבלולים – עסק שעיסוקו בהדרכות לנשים לפני ואחרי לידה ובכל מה שקשור ליום שאחרי. כל זאת, כדי לעזור לכן להתחיל את מסע ההורות בצורה מודעת, בצורה המדוייקת בשבילכן (כי אין אמת אחת) ולאפשר לכן ולתינוק שכן דרך בטוחה ונינוחה.

שלום, שמי רעות יוספי. אני אמא, רעייה, מדריכת הורות ראשונית, מדריכת הנקה ודולה לאחר לידה.

רובינו נערכים רבות ללידה. קונים, מכינים את הבית, מכינים את עצמינו ללידה ועוד. אך כמעט ואיננו ממקדים את הקשב לתקופה שלאחרי הלידה. זוהי תקופה רגישה מאוד לתא המשפחתי הן מההיבט של התינוק החדש והסדר החדש שהוא יוצר, והן בהיבט האישי והזוגי שלכם.

הרעיון של חבלולים נולד כדי לאפשר לכם כהורים ולאימהות בפרט, להשתחרר ולהיקשר.
להשתחרר – מחוויית ההיריון והלידה, מרעשי הרקע השונים (כל מיני עצות והנחיות מהסביבה, שלא תמיד נכונות לכן או לתינוק שלכן) ומהסיטואציה המלחיצה.
ולהיקשר מחדש – לתינוק, למציאות החדשה, אחת לשניה, לנשים אחרות בסיטואציה שלכן, והכי חשוב – לעצמכן כאימהות. כל זאת באמצעות מיקוד תשומת הלב שלכן בנושאים החשובים באמת לאחר הלידה.

מטרתי היא להעצים את דרככן, לעשות אותה לקלה עד כמה שניתן ולאפשר לכם הורות בטוחה מלאת סיפוק, אהבה והנאה.

unnamed (4)

שתי הדרכות שונות לנשים לפני לידה שיעזרו לכן להתכונן בצורה המיטבית להתמודדות הראשונית עם כניסה של תינוק חדש הביתה.

הכנה להנקה 
מטרתה העיקרית של ההדרכה היא להכין את האימהות שבדרך כיצד להימנע מקשיים הנובעים מהנקה לא נכונה בימים הראשונים. בהדרכה זו אני מסבירה על התהליך שעובר גוף האישה מבחינת יצור חלב, על הסיבות להיווצרות קשיים בימים הראשונים שלאחר הלידה וכיצד להימנע מהן ובכך להפחית את הדרמות. בסוף ההדרכה תדעי כיצד להימנע מגודש, מכאבים ופצעים בשדיים, כיצד להניק בצורה שתתרום לך ולתינוק ותמנע קשיים לא רצויים.

ההדרכה הינה אישית ומתבצעת בבית היולדת העתידית וניתן לתאם הדרכה של מספר נשים יחד.

הכנה ליום שאחרי 
מה תינוק צריך? מה תינוק רוצה? מה תינוק אומר?
בשנת החיים הראשונה של התינוק הדבר הכי חשוב הוא לתת מענה לצרכים של התינוק מתוך הבנה שמענה זה יאפשר לו יפתח את בטחונו בעולם, בעצמו ובדרך שהוא עושה.
תקשורת נכונה עם התינוק וזיהוי צרכיו כבר מהימים הראשונים יאפשרו לאמא לקבל כלים פרקטיים ולהתאים את תגובותיה לתינוק מתוך הבנת עולמו.
הדרכה שנותנת פתיח להיקשרות בטוחה (בונדינג) ותקשורת יעילה שתאפשר התפתחות מיטבית גם לאם וגם לתינוק.

*חבלולים מזמינה אותך להיערך ליום שאחרי

unnamed (4)

למה צריך הדרכות אחרי לידה? אני יכולה לחשוב לפחות על 3 סיבות:

  1. כדי להעשיר את עולמינו – את רוב המידע בנוגע להורות אנחנו מקבלים על הדרך, ולרוב מאנשים פרטיים שמעידים על סמך נסיונם. בואי לבחור את הדרך שלך, הדרך שהכי מתאימה לך ולתינוק שלך.
  2. כדי לצאת מהבית – כשאנו יולדות לא כולם בחופשת לידה יחד איתנו. חשוב לגוון את הסביבה בה אנו שוהות כדי להתרענן. התרעננות חשובה לא רק לנו, אלא גם לתינוק שלנו. שינוי אוירה מביא לרגיעה אצלינו וכשאנחנו רגועות גם הפעוטות שלנו רגועים!
  3. כדי להכיר עוד נשים – מאוד קל להרגיש אחרי לידה שרק את עוברת את מה שקורה עכשיו. ברגע שאנו פוגשות נשים נוספות במצבינו אנו גם "מנרמלות" מצבים שנראים לנו לא נורמליים בחיי האימהות. בנוסף, זה מאפשר לנו לעבור את התקופה המאתגרת לאחר הלידה בחברה ולא לבד.

איזה הדרכות יש בחבלולים?

  • בכי של תינוקות – כיצד לזהות מה הם רוצים ושיטות הרגעה.
  • תקשורת והיקשרות – איך יוצרים תקשורת טובה עם התינוק, מהי היקשרות בטוחה (בונדינג) ולמה זה כל כך חשוב.
  • טיפול ראשוני – כל ההנחיות שלא ידעת ולא קיבלת בנוגע לטיפול בתינוק בחודשיו הראשונים.
  • התפתחות מיטבית – הכרת מעגלי ההתפתחות של התינוק ואיך לאפשר סביבה מיטבית להתפתחות תקינה.
  • קליניקת הנקה – מפגשי נשים בנוגע להנקה. קבלת תמיכה ויעוץ אישיים וקבוצתיים במפגש אחד.

*לקביעת הדרכה לחצי כאן

unnamed (2)

ליווי לאחר לידה יכול להיות בנושא הנקה או בנושאים כללים, שבא לתת לאמא שחווה קושי בהתמודדות עם התינוק או קושי ריגשי.

הליווי כולל 4 שלבים:

א. פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות לפני הלידה
מטרת הפגישה היא להכיר את היולדת לעתיד ואת בן זוגה, תיאום ציפיות בין הצדדים, הסבר על השירותים הניתנים והורדת ציפיות מהתמונה האידיאלית שרובינו מחזיקות בה לפני הלידה.
ב. הליווי עצמו
היולדת / בני הזוג יבחרו את המועד: יכול להתקיים בבית החולים, ביום חזרה הביתה, לאחר ההתמקמות בבית. הליווי אורך כ- 3 שעות ועליו ניתן תשלום. במסגרת ביקור זה אני נותנת מענה לכל הצרכים שעולים מצד האישה, מעזרה וטיפים במקלחת הראשונה, דרך הסבר על מערכות התינוק, הרגעת בכי ועד שיטות לטיפול במכאובים שאחרי הלידה (נפשיים ופיזיים), האכלה, הנקה וגם מקום לאפשר לאמא לנוח בזמן שמשהו נמצא עם התינוק שלה.
בליווי הנקה – אני מגיעה עם משקל, ועזרים שונים כדי להדריך אותך באופן אישי ולפתור בעיות כדי לאפשר הנקה נכונה ויעילה לך ולתינוק שלך.
ג. ליווי טלפוני
לא מוגבל בזמן ומטרתו לספק קרקע בטוחה להתייעצות ושאילת שאלות. השירות הוא המשך לליווי הפרונטלי ולכן אין עליו תשלום נוסף.
ד. סדרת מפגשי ליווי
במידה והלקוחה מעוניינת ניתן לקבוע סדרת מפגשים (מעבר למפגש הליווי העיקרי) בהתאם לצורך בעלות מופחתת. מיועד בעיקר לנשים שצריכות תמיכה מתמשכת בשל מחסור במעגלי תמיכה זמינים (בעל עובד עד שעות מאוחרות, משפחה שאינה זמינה לתת עזרה או שהיולדת לא מעוניינת בעזרה מהן), לידת תיאומים, נשים שחוות קושי משמעותי אחרי הלידה הגובל בדכדוך מתמשך(מעבר לשבועיים הראשונים של אחרי הלידה).

*לקביעת יעוץ הנקה לחצי כאן.

כתבות של חבלולים | רעות יוספי

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960

אינדקס חופשת לידה