יו יו 2018 גדול
[ssba]
אינדקס

הילה גרושקה | וואטסו וטיפולי מים

המקום שלך להעניק לעצמך, להתחבר לשקט שלך ולהביט פנימה. טיפולי הוואטסו מועברים על-ידי הילה גרושקה, מטפלת וואטסו מוסמכת ע"י ה-Waba

הטיפולים מתקיימים במושב אביאל ובקדימה

טלפון 054-545-3223

שמי הילה, נשואה לבועז ואמא לתמרה וארבל.
מאז ומעולם נמשכתי למים, זו הסביבה הטבעית שלי. מימד אחר, שונה מהתווך היומיומי המאפשר רוגע והתבוננות פנימה, מעין חזרה לרחם. המפגש שלי עם הוואטסו הביא שינוי בחיי והוליד דרך חדשה. מרקע של ביוטכנולגיה, אקדמיה ומחקר בחרתי במים.
אני מאמינה במים, יש להם יכולות מופלאות להכיל ולטהר. הם מנטרלים את המוכר ונותנים את הפוטציאל לשינוי.
לקראת כל טיפול אני מתמלאת סקרנות מיהו האדם שמגיע אליי, ועולה בי המחשבה איך אוכל להקל עליו, להאיר לנפש ממול קצת את הדרך. כל אדם נושא איתו משהו אחר, חווה את העולם בעיניו שלו, איני יודעת בדיוק איך זה יהיה, כיוון שכל טיפול נוצר מחדש תוך הידהוד בין המטפל למטופל.
את הכשרתי כמטפלת וואטסו מוסמכת מטעם ארגון הוואטסו העולמי – WABA קיבלתי ממיטב המורים בארץ ובחו"ל.
כיום, לקראת סיום לימודי הידרותרפיה, אני מרחיבה את הידע ומתמקצעת בתחום השיקומי בבית איזי שפירא.
"אין דבר יותר רך או גמיש ממים, ועדיין אין דבר שיכול להתנגד להם" (לאו צו, ספר הטאו)

WATSU זה למעשה Water Shiatsu. השיטה פותחה על ידי הרולד דאל ש"הכניס את השיאצו למים" והחל להציף אנשים במעיינות חמים בצפון קליפורניה לפני 25 שנה. השיטה מבוססת על עקרונות השיאצו ומיושמת בבריכה מקורה במים חמימים בטמפרטורה של 34c.
זהו מפגש ייחודי בין המטפל המטופל והמים, בו המטפל מציף את המטופל בתמיכת הידיים, הראש והאגן נתמכים לקבלת איזון הגוף. הפנים נשארות מחוץ למים בכל מהלך הטיפול. הגוף מתמזג עם הסביבה החמימה, המטפל מניע את המטופל במים, והמים תומכים בגוף החמימות שלהם חודרת אליו ומסייעת בהקלה על כאבים, הרפיית שרירים, מתח נפשי ושחרור מתבניות. תנועות הציפה, המתיחות והלחיצות מאפשרות שחרור אנרגיה. נוצרת זרימה חופשית במרחב אינסופי של שני גופים הנעים כיחידה אחת. המטופל מאבד את תחושת הזמן, הריחוף שחווה בשילוב עם תנועות הציפה מאפשרים הרפייה עמוקה ושלווה לגוף ולנפש, לפי קצבם של המים המאטים את הקצב שלנו אל הימים שבהם עוד לא ידענו לדבר.

לכל מי שרוצה להפיג את לחצי היומיום ולהגיע לשקט נפשי

מתאים כטיפול חד-פעמי או סדרת טיפולים.

מצויין להקלה רגיעה והפחתת מתחים, לנשים בהריון, אוכלוסיה מבוגרת, לאנשים המתמודדים עם כאב כגון: כאבי גב, בעיות אורטופדיות, נוירולוגיות, מחלות כרוניות, דלקות פרקים, פיברומיאלגיה, פוסט-טראומה ועוד.

הריון הינו דבר מופלא וקסום, יחד עם זאת בתקופה זו מתעוררים שינויים רבים הורמונליים, פיזיים, תחושתיים ורגשיים.

תכונות המים מאפשרות הקלה רבה מתחושת הכבדות, המים החמימים מרפים את השרירים,
העומס על הגב מתפוגג וישנה התמזגות של הגוף במימד המאפשר הפחתת משקל על השלד, הרפיית שרירים, חופש מכאב, הפחתת לחצים, הכלה והרפיה נפשית.

תנועות הערסול העדינות במים מדמים חוויה תוך רחמית ומאפשרים לאישה להרגיש הכי קרובה לעובר.

כתבות של הילה גרושקה | וואטסו וטיפולי מים

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960

אינדקס חופשת לידה