יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

תינוק בן 7 חודשים נחנק למוות מהשמיכה במיטתו, ואמו מבקשת להזהיר הורים אחרים

בתחילת החודש סלואן בן ה-7 חודשים מת במיטתו. אמו, ג'ורדן, מצאה אותו בבוקר כשהוא כרוך באחת השמיכות שהיו בעריסה שלו, אשר נתפסה גם בעמודים של המיטה. ככל הנראה, סלואן נחנק מהשמיכה שהתלפפה סביבו.

אמו, שיתפה את סיפורם בעמוד האינסטגרם שפתחה במיוחד לזכרו, בו היא מעלה תמונות שלו בליווי טקסטים מרגשים. "יש בי הרבה אשמה. מה יכולתי לעשות אחרת? הייתי יכולה להציל אותו? את לעולם לא חושבת שזה יקרה לך, לתינוק שלך. בבקשה אל תשימו את התינוקות שלכם במיטה עם שמיכה, בבקשה. הוא היה בן 7 חודשים והוא כבר זחל לבד והתחיל להיעמד. חשבתי שהוא יהיה בסדר עם שמיכה", סיפרה למגזין פיפל. כעת, חשוב לג'ורדן להעביר מסר להורים אחרים, על ידי סיפורה האישי.

כאמור, עמוד האינטסגרם שפתחה לזכרו כולל הרבה קטעים מרגשים ותמונות מצמררות כמו זו בחרנו לשתף, בה היא כותבת: "השמיכה הזו היתה הדבר האחרון שנאחזת בו עטפתי אותך בה בשעות החארונות שלנו יחד, לפני שלקחו אותך ממני".

אז מה בעצם ההנחיות לגבי שמיכות לתינוקות?
משרד הבריאות מזהיר להימנע מכריות, בובות, צעצועים רכים, שמיכות עבות וחפצים נוספים במיטת התינוק. לפי הנחיותיהם יש לכסות את התינוק בשמיכות הדוקות, להצמיד את השמיכה לקצה המיטה ולהדק בגובה האגן מתחת למזרן, או אפילו להכניס את התינוק לשק שינה ייעודי לתינוקות. עוד בהנחיות:

*כסו את המזרן בסדין נמתח והדוק
*לבוש התינוק צריך לשמור על חום גופו ולא לכסות את פניו. ככלל, יש להלביש תינוקות עד גיל חצי שנה רק בשכבה אחת נוספת מהמבוגר הנמצא באותם תנאים.
*אין להשתמש במגן מיטה או במגן ראש. מגן מיטה ומגן ראש אינם מונעים חבלות ויכולים לגרום ללכידה של ראש התינוק וחנק.
*מקמו את מיטת התינוק הרחק מכבלי חשמל, שקעים, וילונות ורצועות של וילונות, והרחיקו ממנה שקיות ניילון ופלסטיק
*הימנעו מחימום יתר. החימום המומלץ במזגן הוא- 22-24 מעלות. אווררו את החדר בו ישן התינוק כל יום.

להנחיות משרד הבריאות לשינה בטוחה לחצו כאן.

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180