יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות חופרות
חופרות

רק בת חמש וכבר מעצבת שמלות

לג'יימי ניוברי, אמא מלאס וגאס, שבארה"ב, היה רעיון לא ממש שגרתי – להפוך ציור של הבת שלה, זיה, לשמלה. חשבה – ועשתה.
אפשר רק לדמיין את השמחה וההתרגשות של זיה כשראתה את הציור שלה הופך לשמלה תלת מימדית אמיתית לכל דבר. לכל מי ששאל אותה לגבי השמלה השיבה זיה שהיא "לובשת את הדמיון שלה" (באנגלית זה נשמע קצת יותר טוב).

לאור תשומת הלב הרבה וההתלהבות שהפגינה הסביבה הקרובה, קיבצה ג'יימי כמה חברים וביחד הם הקימו את המיזם המקסים Picture This המאפשר לילדים בכל העולם ללבוש יצירות שהם עיצבו.

Gigi in the #pusheen inspired Picture This Clothing dress, drawn by her #bff, Zia! #picturethis PictureThisClothing.com #picturethisclothing

A photo posted by Picture This Clothing (@picturethisclothing) on

בשלב זה המיזם מתמקד בשמלות בלבד, במידות 2-12, אבל קיימת כוונה עתידית של השותפים להתרחב גם לחולצות , וכך לאפשר גם לבנים שבחבורה ליהנות מהתגשמות היצירתיות שלהם בצורת בגד.

התהליך די פשוט: מורידים מאתר החברה דגם של שמלה ונותנים לילדה שלכם לעשות בה כרצונה! אפשר לצייר, לצבוע, להדביק וכשהיא מסיימת, כל שנותר לכם לעשות זה לצלם את היצירה, לשלוח לג'יימי וחבריה ולציין את המידה המבוקשת. עכשיו התור שלהם לשבור את הראש איך להפוך את היצירה הזאת לשמלה.

ומה עלות השמלה? באופן מפתיע, לא נורא יקר:  49 $ ותוספת של 12$ דמי משלוח מחוץ לארה"ב.

דוגמנית הבית ומקור היוזמה הנפלאה הזאת, זיה, מדגמנת את אחת מיצירותיה

ואם הילד – או הילדה שלכם לא בקטע של שמלות, ובכל זאת רוצים לבטא את היצירתיות שלהם בשלושה ממדים? תוכלו להציע להם לייצר בובה בעיצוב מקורי שלהם באחד משני האתרים האלה.

חופרות   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180