יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות טניה אברמזון, מגזין
טניה אברמזון

לא רק כוכבים, כרית ענן ושחור לבן: 5 רעיונות לא שגרתיים לחדרי ילדים

כידוע, גם בעיצוב חדרי ילדים ותינוקות, קשה שלא ליפול לטרנדים שהופכים עם כל יום שחולף ליותר ויותר שחוקים: אותו טפט שחור-לבן, אותה כרית ענן, אותו שק עם פרצוף, מדפי הפירמידות – כל אלו בהחלט נראים טוב בצילומי החדרים בהם הם מככבים, אבל אני מודה שלי אישית הם יצאו קצת מכל החורים.


אז אם גם את מרגישה שמתחשק לך לעצב חדר שיראה קצת (או הרבה) אחרת, שיהיה מיוחד לטעמכם ולעולמכם האישי ולא יכיל את אותם מוצרי מדף שחוקים שיש בכל חדר שני – הפוסט הזה הוא במיוחד בשבילך.

חדר באווירה נוסטלגית
אם ליבך חשק באווירה של פעם בחדר התינוק או הילד, אפשר בקלות לעצב אחד כזה שנע בין הסקאלה שבין הנוסטלגי היוקרתי, הוינטאג׳ הנקי ועד השאבי שיק. מה שכיף בעיצוב בסגנונות האלו הוא שאפשר להשתמש בריהוט ואביזרים של ״גדולים״, לחדש אותם בחדר, ולווא דווקא לרכוש מוצר שיהיה מוצב בעוד אלפי חדרים אחרים. הגוונים שיתאימו לסגנון הם בדרך-כלל פסטלים מעושנים למיניהם.


 

פשוט, גולמי ונקי
כן, גם זה רעיון. אם לתחושתך חדר ילדים צריך לשדר רוגע, שלווה, להכיל חומרים טבעיים ככל האפשר ופשוט לתת מענה לפונקציות בסיסיות – אפשר לעצב חדר מקסים בסגנון הזה. כל מה שצריך לזכור הוא ש-less is more ולבחור בדיוק מספר פריטים מצומצם בסקאלה שקטה. בכיוון כזה יש פוטנציאל לא רע לחסכון כספי ולפלטה עיצובית שיהיה קל לעבוד איתה ככל שהילד גדל או כשיתווספו אחים לחדר.


 

הקירות כיצירת אמנות
אם אתן לא מפחדות מקצת עיצוב לא שגרתי, כל הקונספט של החדר יכול לבוא לידי ביטוי בקיר או קירות מיוחדים ממש: זה יכול להיות טפט מיוחד בהזמנה אישית ש״יעשה״ את החדר או אפילו טפט בסגנון DIY שאפשר ליצור באמצעות פוסטרים או הדפסים. כמו כן, אפשר לייצור דוגמאות עץ או כל חומר אחר לבחירתך ולייצר סוג של טפט תלת מימדי בעיצוב אישי.


 

צבע נועז 
בימינו, השחור-לבן מככב כמעט בכל חדר ויש הרבה פעמים תחושה, גם בעיצוב בתים, שרוב האנשים היום פשוט קצת מפחדים מצבע. אבל דווקא צבע נועז – בשימוש מדוייק ונכון – בהחלט יכול לעזור לך לייצור חלל חד פעמי, מיוחד ושמח במיוחד. את הקיר או הקירות אפשר לצבוע לכל הגובה או רק עד גובה מסויים, וכך ולהשתמש בהם כרקע לריהוט שכמובן יהיה שקט יותר. לחילופין אפשר לבחור רהיט אחד שיישא את הצבע ויאיר את כל החדר. גם כאן אפשר לשלב אביזרים שאינם דווקא מוצרי מדף, אשר ייתנו לחדר טאצ׳ מיוחד ואישי.


מיטה לא שגרתית
אחת הסוגיות המטרידות ביותר הוא נושא השינה של הילד. ואם עדיין לא ידוע לך שהביטוי ״ישן כמו תינוק״ הוא בעצם בדיחה אחת גדולה, כנראה ששלך עדיין בדרך או שיש לך פשוט מזל גדול. בכל אופן, חשוב לנו שחווית השינה של הקטנטנים תהיה טובה ונעימה ככל האפשר, וכאן המיטה פעמים רבות יכולה לשחק תפקיד חשוב: אזור שינה כיפי, אהוב וחוויתי, כזה שמספק פרטיות, מחבוא ואינטימיות לקטנטן – יכול להוות את ההבדל בין ילד שאוהב ללכת לישון לכזה שפחות. הנה כמה רעיונות סופר מגניבים למיטות ואזורי שינה בלתי שגרתיים, יפים וכיפיים במיוחד: מבית שישנים בתוכו, דרך מיטה תלויה ועד לנישת שינה יפהפייה.

טניה אברמזון היא אדריכלית ומעצבת פנים המתמחה במגורים, ולאחרונה גם בעיצוב לתינוקות. בעלת הבלוג מקננת בסטייל. לקריאת כתבות נוספות של טניה לחצו כאן.

טניה אברמזון   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט