יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות חופרות
חופרות

כריך? ירק? או 30 שקיות הרואין? כל ילד ותיק האוכל שלו

כל אמא לילדים קצת יותר גדולים מכירה את הדילמה: איך מגוונים לילד את הכריך שהוא לוקח לגן? כמה פעמים אפשר לתת לו כריך עם חומוס? אז מנסים, מתנסים, ובוחרים את הבחירות הבריאותיות, יחסית – ועדיין כאלה שהילד שלנו יסכים לאכול. אם יש לנו מזל, הילד שלנו נכון להתנסות בטעמים חדשים, ואם לא – אנחנו מוצאות את עצמנו מחליפות בין חביתה לאבוקדו עד שאנחנו לא מסוגלות לראות אף אחד מהשניים.

צילום: pixabay
צילום: pixabay

מצד שני, לרמה כזאת של יצירתיות, עוד לא הגענו: גננת בגן בטרנטון שבניו ג'רזי נדהמה לגלות שהחבילה הלבנה שילד בן חמש, אשר בטיפולה, משחק בה היא למעשה חבילת הרואין. בתחילה, כשראתה את הילד משחק בשקית הלבנה הניחה שמדובר בעטיפה של ממתק וביקשה מהילד להניח אותה בצד (אנחנו כבר מכירים את מדיניות ה'בלי ממתקים' החמורה האמריקאית, שנועדה לתת מענה לבעיית השומן אצל ילדים צעירים). כשהילד שב לשחק בשקית נטלה אותה הגננת ובשלב הזה בטח הצטערה שלא מדובר בעטיפה של ממתק…

חיפוש בתיק האוכל של הילד העלה 29!! שקיות נוספות שלאחר בדיקה התבררו כסם מסוג הרואין. למרבה המזל, בדיקות של הילד עצמו לא העלו שרידי סם במערכת הדם שלו.
עדיין לא ידוע אם הילד, אשר שמו נותר חסוי, הושב להוריו. מה שבטוח זה שיש זוג הורים שיידרשו לתת הרבה הסברים בתחנת המשטרה המקומית בטרנטון, לגבי התכולה הבלתי שגרתית של תיק האוכל של בנם.

חופרות   תגיות:

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960