יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות כללי
כללי

יום האישה 2018: 10 מילים שאנחנו לא מסוגלות לשמוע יותר

אז מי זה אנחנו אתן שואלות? האמת, צודקות. אנחנו כל כך לא אוהבות שמדברים בשמנו כל החיים (אפרופו יום האישה וזה), אבל זה הסתדר לנו הכי טוב בכותרת. אז מתנצלות מראש, לא רוצות לדבר בשמכן, או בשם העם הנשי כולו. מדברות בתור בנות אדם, נשים במקרה, שלא מסוגלות לשמוע יותר את המילים הבאות בהקשר של גירל פאוור. הנה עוד ביטוי ארור!

1. העצמה
אולי אחת המילים הנוראיות ביותר שהשתלטו פה בשנים האחרונות. חיפוש מהיר בגוגל אחר פירוש המילה מציע לך גם את האופציה העצמה נשית. ככה בלי יותר מדי הסברים כבשה הנשית את ההעצמה וחברה אליה, ומאז הן צמד חמד של סלוגנים בשקל ואפילו של תיאור מקצוע חדש מקצועי במיוחד שמציע לך, חכי חכי, לא תאמיני – העצמה!

2. שיח נשי
במקרה הזה אנחנו לא בטוחות מאיפה להתחיל בכלל. מהשיח או מהנשי. המילה שיח לכשעצמה כבר גורמת לנו להתגרד, אז מה קשור נשי עכשיו, ואיך כל הרצאה/ספר/שיחה/תכנית שכוללים אישה מנסים למכור לנו שהם שיח נשי???

3. סופרית
גיבורת על, אלופת עולם, וונדר וומן! די עם זה כבר! לא רוצות לזכות לתהילת עולם, מעדיפות לקבל זכויות שוות. חוקים סוציאליים הגיוניים. מחירים שפויים. חיים. הגיוניים. אפשריים. לא צריכות שתגידו לנו כמה אנחנו אלופות. באמת.

4. א.נשים
אהממ.מה?

5. מולטי טאסקינג
ראו סעיף 3.

6. משרת אם
פרט לעובדה שהביטוי הזה שקרי, קמצני ולא קיים באמת, אם אנחנו אימהות כנראה שאנחנו כבר תפוסות על ידי משרת אם אחת!

7. נשיות
כי כל כך הרבה גברים בעולם הזה מסתובבים להם חופשי. ככה סתם. בלי לדבר על גבריות וכל מה שמסביב לזה.

8. נשים אמיתיות
אז איך בעצם יודעים שמדובר בחיקוי? תסבירו לנו מה זה אומר שלא נתפתה למזויפות.

9. מגיע לך
מפרסמים יקרים, לא מגיע לנו, אולי אנחנו רוצות את זה, אולי כדאי לנו אבל לא מגיע לנו! אם זה היה מגיע לנו לא הייתם לוקחים לנו על זה כסף!

10. ייצוג
בואו נתעכב רגע על המילה הזו. נכון, היא מעצבנת. ממש אבל. העניין הוא שאנחנו עדיין מחפשות ייצוג נשי כמעט בכל דבר. פשוט כי אין מספיק כזה. מאחלות לעולם הזה שיהיה כזה, ובמהרה! כדי שנפסיק להשתמש במילה הזו, ובעיקר נפסיק לחפש אותה בכל מקום. כדי שלא נציין את יום האישה יותר. כדי שנהיה סוף סוף מובנות מאליהן. ובמובן הטוב של המילה.

כללי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט