יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות תוכן מקודם
תוכן מקודם

בוגבו דונקי 2: עגלה להורים חכמים שחיים את היום וחושבים על העתיד

לפני שאנחנו הופכים להורים, בטח ובטח למשפחה, אנחנו נוטים להתיחס להמון דברים בחיים כאילו אין מחר. אבל אז, ברגע שאנחנו כבר הורים, אולי אחד השינויים הכי מרכזיים בתפיסה שלנו קשורים לכך שפתאום לגמרי יש מחר. אנחנו מתכננים הלאה, מחושבים (לטוב ולרע), ואנחנו רוצים את העתיד הטוב ביותר, הנוח, הפשוט, הנכון, הבריא כמובן, למשפחתינו.

כשאנחנו בוחרים לקטנים האלה, שפרצו כך לחיינו בלי שום הכנה מוקדמת, מוצרים חשובים, אנחנו משקיעים מחשבה ושוקלים נכון את האפשרויות שלנו. כך גם החיפוש אחר העגלה המושלמת, הוא כולל המון מרכיבים – מבטיחות, נוחות, המלצות ועד החיבור שלנו למוצר. עגלה אנחנו לא רוכשים רק בשביל התינוק, היא לא פחות בשבילנו, ההורים, ועליה להתאים לצרכים שלנו, לגודל של הרכב שלנו, לאזור בו אנחנו חיים ולפרמטרים נוספים. חלקינו מחפשים עגלה שתתאים למשפחה עם כמה ילדים, חלקינו מחפשים עגלה שתתאים למרווחים קצרים או אפילו לתאומים, חלקינו מחפשים עגלה שנוכל לטייל אתה כמה שיותר וחלקינו מחפשים עגלה פשוטה יותר מבלי להתייחס למרכיבים אלה.

אחת העגלות שמתאימה את עצמה כמעט לכל חיפוש היא הבוגבו דונקי. אולי בגלל זה היא נחשבת לעגלה הכי חכמה ואידיאלית שיש. ראשית כל היא שייכת למשפחת בוגבו וזה כבר אומר הכל: בטיחות, איכות ובלי פשרות. הנוחות שלה פשוט נדירה, היא מתקפלת בקלות וכיחידה אחת, ואפילו במצב אמבטיה! היא צרה ועוברת בכל דלת, היא נוחה ביותר להליכה – הנסיעה בה קלה ושקטה – היא בעלת מקום אחסון גדול ונוח שנמצא ליד הילד ולא צריך להתכופף, לאלתר ולחפש דברים ש"דחפנו" עמוק בפנים ויש לה סטייל מנצח.

בוגבו דונקי 2
בוגבו דונקי 2

כשהתינוק מגיח לחיינו הכל משתנה ובתוך כל האושר העצום והמטורף הזה אנחנו עייפים, מותשים, לא מוצאים הרבה רגעים לעצמינו, "טובעים" עמוק בתוך עולם חדש וכמעט תמיד זה מהפך לא קל בכלל. בשלב הזה נוחות, בכל דרך שנוכל לקבל, היא ממש צורך הכרחי. הדונקי מבטיחה לכם את הנוחות הזו גם בשלב האמבטיה וגם בטיולון. היא עגלה שתמשיך אתכם להרבה זמן, ולא רק עם הילד הראשון. היא ניתנת לפיצול וב-3 לחיצות פשוטות ומהירות היא הופכת מעגלת יחיד לעגלה לשניים. בנוסף, ניתן לשחק בה עם כיוון הנסיעה. התינוק יכול להיות מונח כלפי ההורה או כלפי חוץ.

הדונקי, למעשה, עונה על מגוון גדול של צרכים משפחתיים ומתאימה את עצמה לשינויים ולצרכים שמשתנים בהתאם אצל משפחה צעירה. הבוגבו דונקי היא העגלה הכי מודלורית שיש ולכן מרווח המשחק בה בהתאמה למצב בו המשפחה שלכם נמצאת בכל רגע נתון – הוא לא פחות מגאוני. לילד הראשון, השני, לתאומים, לעיר, לכפר, לקיץ, לחורף – כל הצרכים שלכם כבר בנויים בתוכה.

בימים אלה מגיעה לחנויות המהדורה החדשה של העגלה המושלמת הזו – בוגבו דונקי 2 – כל מה שיש לדונקי להציע, ואף יותר. תוכלו להעמיס על העגלה הזו ילד אחד, שניים, מטען (כשהיא עגלת יחיד פלוס סל מטען מתחבר) – ועדיין להסיע אותה בקלות רבה בזכות הגלגלים המעולים שלה שיכולים לנסוע בקלות על חוף הים, על חצץ ואפילו בשלג.

בוגבו דונקי 2
בוגבו דונקי 2

בזכות העיצוב החכם שלה היא הופכת מעגלת יחיד לעגלת אחים / תאומים או להפך על ידי 3 לחיצות, רוחבה הוא בסך הכל 74 ס"מ במצב כפול, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהיא עוברת בכל דלת. היא בעלת תא אחסון, שהוא במילה אחת, פשוט כיפי. הוא מרווח, נגיש ומגיע עם כיסים מובנים וכיסוי נשלף כך שממש קל ונוח לאחסן בתוכו.

בוגבו דונקי 2 היא עגלה שתשרת אתכם למעשה בכל מצב: בין אם זה בטיול יומי לפארק, מסע קניות או בזמן שהמשפחה מתרחבת. המודולריות שלה הולכת אתכם, עם הילד הראשון, עם הבא אחריו ועם הצרכים שלכם שמשתנים. לדונקי 2 יש כמה פיצ'רים חדשים כמו צמיגים חדשים, גלגלים משופרים, מעצור רגל ובדים מגוונים ומושלמים אפילו יותר.

בוגבו דונקי 2
בוגבו דונקי 2

הנה כמה מהחידושים של המהדורה הנהדרת הזו:
1. גלגלים משופרים העשויים מחומר חדש.
2. גגונים במגוון רחב וחדש של צבעים.
3. מושב במגוון צבעים לבחירה.
4. ידיות אחיזה ונשיאה במראה עור יוקרתי.
5. סל צידי בצבעים לבחירה.
6. כיס פנימי לחפצים.
7. כיס בסל התחתון.

בוגבו דונקי 2
בוגבו דונקי 2
בוגבו דונקי 2
בוגבו דונקי 2
בוגבו דונקי 2
בוגבו דונקי 2
בוגבו דונקי 2
בוגבו דונקי 2
בוגבו דונקי 2
בוגבו דונקי 2
בוגבו דונקי 2
בוגבו דונקי 2

*הכתבה נכתבה בשיתוף בוגבו ישראל

תוכן מקודם   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט