יו יו 2018 גדול
[ssba]
תוכן מקודם

חיתולי הים לתינוקות שיעשו לכם את הקיץ

לצאת לים עם תינוק זה כבר מזמן אחד הרגעים הכי פחות ספונטניים שיש. אם פעם הייתן רגילות לקחת עליכן איזה לונגי ופשוט לקפוץ לים, עם תינוק זה קצת יותר מורכב. בכל זאת צריך לדאוג לתיק עם בגד ים, קרם שיזוף, משחקים לחול, הרבה מים, איזה פרי, בגדים להחלפה, מגבת וכמובן הרבה חיתולים. גם לים וגם לאחר כך.

תודו שיש משהו נורא מציק בחיתולי הים והבריכה שקונים ברשתות הפארם. אחרי שנכנסים למים, מיד זה מרגיש שצריך כבר להחליף כי זה נורא רטוב וקצת לא נעים על הגוף, מה גם שהם לא תמיד מחזיקים. ואז להוריד אותם זה עוד פרויקט בפני עצמו, כי הרטיבות מעכבת משהו את התהליך. וחוזר חלילה. ושלא לדבר על הכסף.

את חיתולי הים של צ'רלי בננה הכרתי באיחור קל. בני כבר ללא שום חיתול די מזמן, ומודה שכשגיליתי אותן הייתי בשוק מכמות החיתולים שקניתי לנו למים. שלא לדבר על הנסיעה ההיא ליוון, שתיק שלם היה מלא בחיתולים (רגילים וגם באלה של המים).

בגדי הים של צ'רלי בננה. צילום: יח"צ
בגדי הים של צ'רלי בננה. צילום: יח"צ

חיתול הים הרב פעמי של צ'רלי בננה הוא הפתרון המושלם. מדובר בבד עמיד למים, נעים ויפה ממש – החיתולים מגיעים בדוגמאות והדפסים צבעוניים. הם גם משמשים כחיתול גמילה – אז מעבר לעובדה שחסכתם לעולם עוד קצת זבל, חסכתם לעצמכם הרבה מאוד כסף, ואפילו הרווחתם שניים במחיר אחד.

לחיתולי הבריכה וחיתולי הגמילה של צ'רלי בננה יש שכבה חיצונית עמידה למים ובטנה פנימית מכותנה אורגנית רכה, עדינה ונעימה. הם נחשבים לתחתוני גמילה אידיאליים בזכות הגזרה הנוחה, קלות ההסרה והעובדה שהם אשכרה סופגים.

את המותג הקנדי הקימה גייל וינצברג, לאחר שנים רבות בתעשיות הצעצועים. צ'רלי בננה מאוד פופולריים בכל העולם ובעיקר בארצות הברית, שם הם נמכרים בחנויות, רשתות גדולות, ונחשבים למובילים בתחום ההחתלה הרב פעמי. זהו מותג ידידותי לסביבה, כאשר כל המוצרים מתוכננים ומיוצרים תוך השקעת מאמצים בצמצום פסולת.

בגדי הים של צ'רלי בננה. צילום: יח"צ
בגדי הים של צ'רלי בננה. צילום: יח"צ

לארץ הגיעה הבשורה אחרי שסיוון, אמא של יהלי (כמעט בן 4) ואור בן 1.9, רואת חשבון במקצועה, החליטה אחרי ההריון השני לשנות מקצוע והתחילה לייבא אותם לפה לפני כשנתיים וחצי.

איך התחלת לייבא את צ'רלי בננה? 
"חיפשתי מוצרים לבן הגדול שלי שסבל מתפרחות חוזרות. הגעתי במקרה למותג הבינלאומי צ'רלי בננה, ניסיתי, ומשם הכל הסטוריה".

המונח רב פעמי לא הרתיע אותך בהתחלה? כי אני מניחה שהורים רבים ששומעים זאת קצת נבהלים
"ברור שכן, אבל יחד עם זאת ריגש אותי לדעת שאני יכולה להציע לילדים שלי חלופה בריאה, נוחה, חסכונית ואקולוגית מהמוצרים שנמצאים כיום בשוק. המגמה העולמית כיום היא לעבור למוצרים ירוקים וחסכוניים. ואחרי שאתה מתגבר על המחסום, אתה לא מבין איך לא עשית זאת קודם".

איזה תגובות את מקבלת מלקוחות?
התגובה הכי שכיחה היא: "איך לא הכרנו את המוצר הזה קודם".

צ'רלי בננה כבר תופס תאוצה בארץ והמודעות לחיתולים רב פעמיים בכלל, עולה כל הזמן. היום, ברוב הבריכות שמקיימות חוגי שחייה לתינוקות, אין אפשרות להכנס למים עם חיתולים חד פעמיים אלא רב פעמיים בלבד. וכנראה שיש לזה סיבה. בגדי הים מגיעים במידות המתאימות ממשקל של 5 ק"ג עד 23 ק"ג. אז בפעם הבאה שאתם הולכים לים עם הקטן, אל תשכחו להצטייד בצ'רלי בננה.

10% הנחה לגולשות מאמא ליידיג בהקלדת קוד קופון: mama15. לאתר הרשמי של צ'רלי בננה ולרכישה לחצו כאן.
בגדי הים של צ'רלי בננה. צילום: יח"צ
בגדי הים של צ'רלי בננה. צילום: יח"צ

*הכתבה נכתבה בשיתוף צ'רלי בננה ישראל

תוכן מקודם   תגיות: צ'רלי בננה
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960