יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות מגזין
מגזין

גם בקבוק יכול להצטלם טוב

אז אחרי מבול תמונות ההנקה המדהימות שמציף אותנו, סדרת תמונות חדשה כובשת את הרשת – והפעם תינוקות שניזונים מבקבוק. אז האם מדובר בתמונות פחות פוטוגניות ויפות? הצלמת, ניק וויטמן חושבת שממש לא. וויטמן, אמא לשלושה, נפגשה לאחרונה עם הרבה אימהות שבחרו בבקבוק, ונדהמה לגלות ש"חלק מהאימהות ממש מתביישות לקחת את הבקבוק ולהאכיל את הילד שלהן מחשש שישפטו אותן. זה לא בסדר – להאכיל את הילדים שלך זו לא בושה לא משנה מה!" כתבה באתר שלה.

סדרת התמונות שיצרה נקראת, Bottle Feeding Is Beautiful Too, ובתרגום פשוט, הזנה בבקבוק היא גם יפה, כשהמטרה שלה היא להבליט את הבונדינג שיכול לקרות בן אם לתינוק שלה גם עם בקבוק ולא רק בהנקה, לדבריה. מצבים מסוימים כמו מעט חלב, קריירה תובענית, אימוץ או כל מצב מורכב או בחירה חופשית יכולים להוביל לבחירה בבקבוק על פני הנקה, היא אומרת. "אנחנו האימהות יודעות הכי טוב מה הילד צריך ואנחנו נותנות לו את זה".

צפו בתמונות:

Bottle-Feeding-Baby-Photos (1) Bottle-Feeding-Baby-Photos (2) Bottle-Feeding-Baby-Photos (3) Bottle-Feeding-Baby-Photos (4) Bottle-Feeding-Baby-Photos (5) Bottle-Feeding-Baby-Photos (6) Bottle-Feeding-Baby-Photos (7) Bottle-Feeding-Baby-Photos (8) Bottle-Feeding-Baby-Photos (9) Bottle-Feeding-Baby-Photos (10) Bottle-Feeding-Baby-Photos

אהבת? אז תעשי לייק, מה אכפת לך?

אלילות ההנקה: התמונות שחייבים לראות
תמונות הניו בורן המיוחדות ביותר שראיתם

איך אתם ישנים כשאתם מצפים?

כך נראות אמהות אחרי לידה

הנקה במדים: החיילות שהדהימו את הרשת

הצד ההזוי, המצחיק והמכוער של ההורות
תינוקות מתחת למים: תמונות כאלה עוד לא ראיתם

מגזין   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180