יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות כללי
כללי

התגובה של מיה דגן לתמונת ההנקה של הדוגמנית קנדיס סוונפול

קנדיס סוונפול, דוגמנית מצליחה של ויקטוריה סיקרט, פרסמה תמונה בה היא מניקה את אנקה, בנה בן השנה והצליחה להטריף את הרשת. בתמונה היא נראית כשהיא מניקה מאחורי הקלעים בעבודה. התמונה, איך לא, זכתה להמון תגובות כשחלקן מפרגנות ביותר וחלקן קצת פחות. בתגובה לתמונה כתבה הדוגמנית: "נשים רבות עוברות שיימינג כשהן מניקות בציבור. לפעמים אפילו זורקים אותן ממקומות ציבוריים רק כי הן מאכילות את הילדים שלהן. לי גרמו להרגיש שעלי לכסות את עצמי ולהרגיש נבוכה כשאני מניקה. מצד שני אף אחד לא אומר כלום כשאני מצטלמת טופלס בשם האמנות".

לאחר שהתמונה עוררה הדים ודיבורים ברשת, החליטה מיה דגן לפרסם תמונת תגובה, בה היא נראית מניקה את בתה התינוקת בחדר הלידה. התמונה של דגן קצת פחות סקסית מהתמונה של סוונפול והיא מלווה בתגובה של דגן: "מצד שמאל: דוגמנית של ויקטוריה'ס סיקרטס מניקה את הילד שלה. מצד ימין: המציגה איננה דוגמנית שמנסה להניק את הילדה שלה אבל לא כ"כ מצליחה כי אין לה מספיק חלב והרגל שלה משותקת. שתינו בעד הנקה. שתינו מאושרות מזה שהילד שלנו בריא. הסיפור של שתינו בסדר. יש כאלה שנראות כאילו הן מניקות את הילד של חברה שילדה ויש כאלה שנראות כמו פיונה. אני בעד לקבל את כולם. גם את אלה שקשה להן וגם כאלה שקל. אני בטוחה שיש לקנדל בעיות משל עצמה. כמו… טוב, בטוח שיש לה משהו. רק בריאות לכולם ושבוע נפלא שיהיה".

A post shared by MayaDagan (@mayadaganpfeffer) on


גם דפנה לוסטיג הצטרפה לחגיגה עם התמונה הבאה: "הי קנדיס סוופנול. איך קל להעלות תמונה שלך מניקה כשאת פאקינג קנדיס סוופנול. גם קל להניק בציבור שכשרוב המבטים אלייך תמיד יהיה מלווים בהערצה. בבקשה קנדיס, שניה לפני שאת מטיפה לחצי מאוכלוסיית העולם איך ואיפה להניק, תפגיני סולידריות ותעלי תמונה שלך מניקה כשזה כואב לך ואת מוטרדת ומבולבלת. כמו כולן,כפרה. כמו כולן".

כללי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180