יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

האם כך נראות הדקות הראשונות בחיי התינוק? הסרטון שמזעזע את הרשת

הסרטון שתכף תצפו בו אמנם לא כזה חדש ופורסם כבר לפני כחצי שנה ברשת, אך בשבוע האחרון קיבל לא מעט שיתופים והפך אפילו יותר ויראלי, כשרובם שיתופים מזועזעים של הורים שלא מבינים איך יכול להיות שזה מה שקורה, ושזה מה שמקובל ונורמטיבי כמעט בכל העולם.

בסרטון נראית תינוקת שרק נולדה מקבלת חיסון ומנוקה, ככל הנראה על ידי אחות בבית החולים. הליך שגרתי שכמובן עובר כמעט על כל הילודים בבתי החולים, אלא אם בקשתם אפס הפרדה או שבקשתם לעשות זאת אחרת.

הסרטון פורסם בעמוד הפייסבוק Babies are beautiful, עמוד ללא אמירה כל שהיא אשר נוהג לשתף תמונות וסרטונים מצחיקים ומתוקים של תינוקות. את הסרטון העלו תחת הכיתוב צפו ביומה הראשון של מוריה. לא ברור אם עורכי העמוד ראו בזאת פרסום חמוד ומתוק או אולי ציני וביקורתי. מה שבטוח זה שהתינוקת בסרטון צורחת עד עמקי נשמתה, והאמת שדי קשה להישאר אדישים לכך. גם אם מבחינה רפואית ילודים חייבים לעבור את החיסון (ולא על כך בכלל הדיון), לא ברור לנו למה זה לא יכול להיעשות בדרך אחרת ותוך כדי שהם מונחים בידיים של אחד מהוריהם (בדרך כלל יהיה זה האב כי האם עוד בחדר לידה) או כל בן משפחה אחר במידת היכולת, או אפילו מישהו מצוות בית החולים. צפו בסרטון:

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180