יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

"תחלבי חלב מהציצי שלך ותבדקי כמה כיף זה"

זה התחיל בדייט של הורים צעירים וטריים ממש, עליו טרחה דוגמנית העל להודיע קבל עם ועדה בתמונת אינסטגרם זוגית שגרפה אחריה לא מעט קולות ביקורת על המהירות בה השניים "נוטשים" את בתם הקטנה לטובת דייט, וזה המשיך לתמונה חדשה שהעלתה רפאלי ממש אתמול, אשר גם היא כבר חוטפת ביקורת רבה.

Mommy and Daddy first night out 💕

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

Hers & Hers 🍼🍷

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

בתמונה האחרונה שפרסמה בר רפאלי, ניתן לראות מכשיר אינטרקום, בקבוק עם תחליף חלב, מוצץ וכוס שתיה לאמא הטריה. הכיתוב שנתנה לתמונה הוא Hers & Hers. לא ברור באיזה משקה מדובר, אבל הוא בהחלט שוחה לו בכוס יין ליד תחליף החלב, ואולי "המשקאות" שלה ושלה באים להודיע משהו שוב קבל עם ועדה.

הביקורת גם הפעם לא איחרה להגיע, גם כתגובות לתמונה שלה כגון "תחלבי חלב מהציצי שלך ותבדקי כמה כיף זה", "למה לתת פורמולה ולשתות כשאפשר להניק ולתת לתינוקת את הטוב ביותר?! ואם זה עבור פרסומת סמויה, זה עוד יותר צולע", ואף השערות כגון: "לפי הבקבוק היא לא מניקה ואפילו לא שואבת הילדה שלה היא פגית ולכן לפגים יש אוכל מיוחד בבקבוק מיוחד". והיו גם תגובות מנחמות כגון: "אל תרגישי רע, אני אף פעם לא הנקתי בקבוק מהיום הראשון שלהן". כך נוצרה לה מלחמת תגובות על הנקה ובקיצור, סלט שלם של תגובות ופוסטים בפייסבוק המבקרים את התמונה, אגב מבלי שאנחנו באמת יודעים אם היא מניקה או לא, וחשוב מכך, האם זה בכלל עינייננו או מקומינו לשפוט?

 

ואם כבר אימהות טריות מפורסמות. מזל טוב להדר לוי!

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט