יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות כללי
כללי

שערוריה ברשת: מה מסתתר בתוך סופי הג'ירפה?

בשנה שעברה היו אלו צעצועי האמבטיה העשויים מגומי אשר עוררו סערה ברשת, לאחר שאיילת גוונדה העלתה פוסט אשר הסעיר הורים רבים, בו היא ספרה על ילד שחטף דיזינטריה מצעצועי אמבטיה מגומי אשר היו מזוהמים. גם אנחנו עשינו ניסוי וגילינו שצעצועי האמבטיה שהיו ברשותינו בבית סבלו מזיהום ולכלוך קשים.

ביממה האחרונה הרשת סוערת בעקבות פרסום אשר עלה לראשונה באתר goodhousekeeping, ובו מסופר על דנה צ'ייניס, רופאת שיניים אשר ממליצה תמיד להורים לתת לילדים אשר בשלב בקיעת השיניים צעצועי גומי ונשכנים, עד שלפני כחודש הרגישה כי ריח לא טוב יוצא מתוך סופי הג'ירפה, אולי הצעצוע הכי מפורסם בעולם לתינוקות, ששני ילדיה משחקים בו. היא החליטה לבדוק את העניין ולהבין מה מסתתר בתוך סופי. היא פתחה את הצעצוע ומצאה בתוכו – לא פחות ולא יותר – עובש. הסיפור שלה הופץ ברשת וביממה האחרונה מתחוללת סביבו סערה לאחר שהורים רבים נבהלו מהמקרה.

לפי החברה אשר מייצרת את המוצר, סופי הג'ירפה עשויה מ-100 אחוז גומי וצבעי מאכל, ונטולה חומרים מסוכנים וכדי לנקות אותה יש להשתמש בבד לח ומים וסבון. צ'ייניס סיפרה לאתר goodhousekeeping שהיא תמיד ניקתה את סופי לפי ההוראות ובכל זאת גילתה עובש. "זה שובר לי את הלב לדעת שבמשך חודשים נתתי לילדים שלי ללעוס צעצוע מלא בעובש", סיפרה להם.

לאחר שאתרים רבים בעולם העלו את סיפורה, התברר כי באמזון יש לא מעט תלונות נוספות על עובש בצעצוע. אתרים רבים וגולשים נוספים עשו ניסוי והעלו לרשת תוצאות דומות למה שמצאו בתוך הצעצוע. מהחברה טרם נמסרה תגובה רשמית, אבל הנה מה שהעלתה אחת הגולשות לאתר אמזון:

Stephanie Oprea/Amazon
Stephanie Oprea/Amazon

כזכור, גם אנחנו עשינו את הניסוי בשנה שעברה בעקבות הסערה שהתחוללה אז, והתנין האהוב עלינו במקלחת התגלה עם המילוי הבא:

11-1024x1024

אז יכול להיות שהבעיה היא אצלינו וכי לא הקפדנו מספיק על ניקיון. דבר אחד בטוח. כנראה שאין לכך מספיק מודעות. אז שתפו את הסיפור, נקו את צעצועי האמבטיה שלכם, ובעיקר, שמרו על הבריאות של הילדים שלכם.

כללי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960