יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

תארו לכן שכך הילדה שלכן חוזרת מהגן ולגננת אין מושג למה

בחירת מסגרת לילד זו כנראה אחת המשימות הקשות ביותר להורים. לפני כחודש, כשא' ממרכז הארץ שלחה את ילדתה בת השנה ו-7 חודשים לגן חדש, היא לא חשבה לרגע שבתה אי פעם תחזור כך הביתה. ביום שני האחרון, כך מספרת לנו א', היא לקחה את בתה בריאה ושלמה למעון, כשלקראת סוף היום פתאום התקשרה אליה מנהלת הגן ואמרה שהילדה התעוררה משינה עם עין סגורה ושריטות ליד העין. א' מיד הגיעה לאסוף את בתה, רק שאז גילתה שלא רק שמדובר בקצת שריטות, אלא שפניה של ילדתה היו חבולות לגמרי עם סימני נשיכות, מכות ושטפי דם. הילדה פרצה בבכי כשראתה את אמה. כשא' שאלה את המנהלת מה קרה היא נענתה כי צוות הגן לא בדיוק יודע מה קרה ומדוע היא קמה כך מהשינה. כלומר, יכול להיות שמאחר והילדים ישנים על מזרנים אולי ילד אחר פגע בה, אולי בכלל בעל חיים, אולי איזו חולדה נשכה אותה. לאף אחד אין מושג.

האם מיד לקחה את בתה לרופא ששלח אותם למיון. שם החזיקו אותם יום שלם ועשו לילדה הרבה בדיקות, וגם נתנו לה אנטיביוטיקה כדי למנוע זיהומים. בבית החולים נאמר כי לילדה באופן ברור רואים חבלות, נשיכות, שריטות, מכות ושטפי דם. היא אף נשלחה למשרד הבריאות שטענו כי נשיכה של ילד וחולדה נראית די דומה, וליתר בטחון ביקשו כי היא תחוסן נגד כלבת.

מיותר לציין כי שני ההורים יושבים מאז אתה בבית, ולא יחזרו לאותו גן. לדברי האם הילדה לא מתנהגת באופן רגיל, ברור כי היא עוד בטראומה, כולה אדומה וכואבת, לא משחקת, מחייכת או צוחקת, ומאחר והיא עדיין לא ממש מדברת אין לה באמת איך לספר מה קרה. בינתיים הגישו בני הזוג תלונה במשטרה ואף במשרד התמ"ת, אליו שייך הגן.

האם ביקשה ביניים להישאר בעילום שם עד שהסיפור יחקר. הסיפור כבר פורסם בתקשורת והצליח לייצר הד תקשורתי ברשתות החברתיות. בכל מקרה, התקרית עדיין בשלבי חקירה.

הסתכלו בתמונות ושפטו בעצמיכן. האם יתכן כי תינוקת בת שנה ו-7 חודשים תתעורר כך בגן ולאף אחד לא יהיה מושג למה?

unnamed (4) unnamed (6) unnamed (7) unnamed (8)

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960