יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

צפו: האם שהתעוררה מתרדמת בזכות התינוקת שלה

כששלי קאוולי, בת ה-23 מצפון קרולינה, נאלצה לעבור קיסרי חירום, בני משפחתה נשמו לרווחה לאחר שהניתוח עבר בהצלחה והיא הביאה לעולם תינוקת בריאה. אבל כששלי לא התעוררה מהניתוח ונכנסה לקומה, הרופאים כבר היו סקפטיים לגבי האפשרות שאי פעם תתעורר.

"הרופאים עשו ככל יכולתם וכבר היה ברור שנראה שהם ויתרו על האפשרות שמשהו ישתנה", מספר בן זוגה ג'רמי בראיון מיוחד למגזין people שהתפרסם לפני כמה ימים.

אבל אחרי התחזיות הפסימיות לאחות אחת במחלקה היה רעיון. היא הציעה לקרב את התינוקת לאמה בצורת skin to skin – עור לעור, כדי לנסות לשפר את מצבה. ואכן, כך הם עשו. הם הביאו את התינוקת אל האם וחיברו אותה אליה עור לעור. התינוקת מיד נרדמה על האם ולא הוציאה צליל. הצוות ניסה לעורר את התינוקת כדי ששלי תשמע אותה, וכשזו בכתה "קיבלתי את אשתי בחזרה", מספר ג'רמי – שלי החלה לפקוח את עיניה ולהגיב.

תקראו לזה נס, תקראו לזה בעצם החיים עצמם אבל כנראה שחיבור כזה של אם והילד שלה הוא מעל הכל – כעבור שבוע שלי התעוררה לגמרי ו"חזרה לחיים".

הסיפור המופלא הזה התרחש כמעט לפני שנה, ובראיון שבני הזוג נתנו במגזין people לפני כמה ימים, סיפרה שלי על התינוקת שלה: "החיבור שלנו הוא כל כך מדהים, וכשהיא תגדל אספר לה כיצד היא הצילה את חיי".

ג'רמי תיעד את הנס שקרה להם. צפו בסרטון המרגש:

אהבת? אז תעשי לייק, מה אכפת לך?

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט