יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

איך באמת מרגישים אחרי הלידה? היולדת שתכבוש לכם את הלב

כשתינוק נולד מיד נולדות אתו תמונות בפייסבוק. בדרך כלל יש כמה שטאנצים קבועים של תמונות: תמונה של כף יד או כף רגל מבית החולים, אם יש אח גדול יותר אז הוא יחזיק את אחד מהאברים הללו, תמונה של התינוק על האמא כמובן במיטה או תמונת התכרבלות של תינוק עטוף וישן. בואו נודה על האמת, כבר התרגלנו שככה מציגים היום תינוקות לעולם. כנראה שזו הסיבה שפוסט שפרסמה בפייסבוק אמא טרייה בשם דניאל היינס מאריזונה כבש את הרשת. דניאל העלתה תמונה שונה לחלוטין ממה שכבר התרגלנו, הכי רחוקה ממצב של "הפי הפי ג'וי ג'וי".

אל התמונה לווה פוסט מרגש ביותר שמתחיל כך: "זו אני, 3 ימים לאחר הלידה.הייתי כל כך טרייה וחשופה, הייתי בבלגן שלם. אהבתי את התינוק שלי, התגעגעתי לאבא שלו שחזר לעבודה ביום הזה, כעסתי על אמא שלי ולבי כאב על אחי, כי אמא עזבה אותנו ועכשיו יש לי תינוק קטן שנראה כמו אחי, הפטמות שלי מדממות ושבורות, התינוק שלי היה רעב, הייתי עצובה מכך שאנשים הורגים תינוקות בכוונה, לא ישנתי כלל מאז הלידה, לא ידעתי מה לעשות עם החזה שלי, כאב לי במפשעה מרוב ישיבה, הנקתי ללא הפסקה. אני סוג של אבדתי את דעתי".

בהמשך מספרת דניאל כיצד חברתה ואחותה הגיעו והאכילו אותה, וכיצד אחותה ספרה לה שגם היא הרגישה כך אחרי הלידה. דניאל מספרת שלשמוע את זה עשה לה ממש טוב, לדעת שהיא "לא המשוגעת היחידה"! אחותה בקשה ממנה לצלם אותה דווקא באותו יום כי לדבריה כך נראתה הכי יפה וטהורה. דניאל מספרת שהיא ממש שמחה שאחותה צלמה את התמונה הזו (שמלווה לפוסט). אחותה נשארה אתה לאורך אותו יום. "הייתי צריכה אותה אתי. הייתי צריכה שהיא תעזור לי להניק אותו, הייתי צריכה שהיא תגיד לי שהתינוק שלי בסדר… חוותי פוסט פארטום קסום, זה לא היה קל, אבל קבלתי תמיכה והאכילו אותי ונזכרתי שאימהות לפני כבר עברו זאת, ושגם אני אעבור את זה ושהכל בסדר".

הפוסט של דניאל זכה כבר ל20 אלף שיתופים ולהמוני תגובות. אנחנו חייבות להודות שזה אחד הפוסטים הכי מעוררי השראה שנתקלנו בהם, וחשוב להעביר אותם כמעט לכל יולדת טרייה שעדיין בטוחה שיהיו המו זיקוקים וקנפטי ברגע שהיא תלד. אז אם את עומדת ללדת כדאי שתדעי, בוודאי שהיו קונפטי וזיקוקים – והמון, אבל לא רק. אז דאגי מראש לאנשים שיצמכו בך ויהיו סביבך, כי זה חשוב כל כך.

לפוסט המלא של דניאל.

דניאל היינס. מתוך פייסבוק
דניאל היינס. מתוך פייסבוק

אהבת? אז תעשי לייק, מה אכפת לך?

עוד באתר:
איך באמת נראות נשים אחרי לידה?
סימני המתיחה שכבשו את הרשת
צפו: האם כך נראית חופשת לידה?
צפו: אימהות מאוסות בגינה
צפו: למה נשים לא צריכות להניק בפומבי

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180