יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות כללי
כללי

ערכת המנשא של piccolini: המתנה שאתם חייבים לילדים שלכם

ילדים מביאים אתם המון מתנות. פרט לעובדה שהם המתנה הכי גדולה שיש, הלידה, יום הולדת שנה (וכל השאר), סתם ביקור של סבא וסבתא – לא חסרים תירוצים וכך אתן מוצאות את עצמכן מוקפות במתנות. חלקן מעולות, חלקן מיותרות לחלוטין ובכל מקרה אין לזה באמת סוף, וגם אנחנו לא תמיד יודעות כבר מה לבקש בימי הולדת מרוב שפע. לכן, כשאנחנו כבר נתקלות במתנה שפשוט משאירה אותנו עם פה פעור ומקסימה אותנו אנחנו חייבות להעביר את הבשורה הלאה, ומהר. זה מה שקרה לנו עם ערכת המנשא של piccolini.

בובה היא ככל הנראה אחד הדברים החשובים ביותר בחיי ילדים. זה ממש לא משנה אם זו בובת תינוק, בובת כרוב, בובת גיבורי על או בובה בדמות של כוכב ילדים אהוב. בובה מלווה ילדים לפעמים גם עד גיל ממש בוגר. לפעמים היא הופכת לחברה טובה, לפעמים משמשת כחפץ מעבר ותמיד תמיד היא פשוט אהובה. אפשר ללמוד המון מקשר של ילדים עם הבובה שלהם. איך שהם מטפלים בהן, מתקשרים אתן, לוקחים אותן אתם לכל מקום.

בובת תינוק שמגיעה עם בקבוק ומוצץ, כזו שהילד או הילדה מטפלים בה ומשכיבים אותה לישון במיטה משלה או עגלה, היתה גם כשאנחנו היינו ילדות קטנות. זה כמובן לא חדש. וזה כמובן תמיד נשאר באופנה. וזה פחות משנה באיזו בובה מדובר העניין הוא כמובן הטיפול בה. זה בדיוק מה שכבש אותנו בערכת המנשא של piccolini. קודם כל הרעיון של בובה בתוך מנשא הוא פשוט גאוני. אבל מעבר לזה, כשהכרנו את הסיפור שעומד מאחורי הקמתה הבנו בדיוק גם למה.

piccolini
piccolini

את piccolini הקימה שושי, בת 31, מטפלת באמנות, צלמת ותופרת, אמא לשתי בנות מהממות – נגה, בת חמש ואיילה, בת שנתיים. "תמיד היה לי חלום להתפרנס מדברים שאני עושה אבל אף פעם לא היה לי את האומץ לקחת את הצעד הראשון. בסוף ההריון של הקטנה שלי, חשבתי על מתנה שתגרום לנגה להרגיש גם מיוחדת וגם שתאפשר לה להרגיש אמא קטנה, מתוך מטרה שזה יעזור לה לקבל את אחותה הקטנה. נתתי לה את הערכה כשחזרתי הביתה מבית היולדות וזה עזר יותר ממה שציפיתי, היא הניקה את הבובה שלה בזמן שהנקתי, חיתלה כשחיתלתי והסתובבנו אחרי הצהריים בשכונה כשכל אחת נושאת את התינוקת שלה במנשא. כשאיילה גדלה קצת ועברה לנשיאת גב, גם נגה העבירה את הבובה לגב".

piccolini
נגה וערכת המנשא. piccolini

בהמשך חברה ביקשה משושי גם ערכה כזו לאחיינית שלה, היא כל כך התלהבה מהערכה והעלתה אותה לעמוד הפייסבוק שלה. מהפרגון הזה פתאום התחילו להגיע הזמנות והעסק התחיל לצמוח.

"כמטפלת רגשית באמנות אני רואה את הצורך החשוב שיש לילדים לעבד חוויות שהם עוברים בחיים דרך משחק ומאושרת לראות שכל כך הרבה ילדים מעבדים את החוויה של "אח/ אחות גדולה" דרך ערכת הטיפול בבובה שלי. כמובן שהערכה מתאימה גם לילדים שאין להם אחים קטנים והגיעו לשלב שהם רוצים לטפל בבובה שלהם. דרך התבוננות במשחקי הדמיון שלהם אפשר להציץ לתוך עולם שלם ומופלא".

ערכת המנשא של piccolini היא אולי אחת המתנות הטובות ביותר שניתן לתת לילד או ילדה אשר מצפים לאח חדש, ולא רק כמובן. העובדה שניתן לטפל כך בבובה, לקחת אותה לכל מקום אפשרי (היא לא כבדה ולא מעמיסה לא על ההורה ולא על הילד) היא דרך מדהימה להתחבר לטיפול בתינוק קטן, אח חדש ובכלל. הערכה כולה עשויה מבדים נעימים ויפים, לא קיצי'ת והיא פשוט מתנה מושלמת לפעוטות.

בעולם העיצוב והטקסטיל לתינוקות וילדים, מגמת ה"לא רק ורוד וכחול" ובמקום זה גם אפור, שחור וכוכבים, היא כבר מזמן לא חדשה. אבל בכל מה שקשור לבובות המהפכה הזו עדיין לא קרתה, ורוב העולם הזה עדיין עטוף בהבניות מגדריות וצבוע בורודים. זה עוד דבר שכבש אותנו אצל  piccolini. סוף סוף בובות ואביזרים לבובות שלא סובבים את ההבניה המעייפת הזו.

piccolini
piccolini

ומה עם בנים. יש לך הרבה לקוחות שקונים את הערכה גם לבנים?
"בהחלט! גם בנים הופכים להיות אחים גדולים ורוצים לחקות את ההורים שלהם שמטפלים בתינוק החדש. אחד הדברים שמתסכלים אותי בעולם הצעצועים שהוא ממוגדר להכעיס. קשה מאוד למצוא אביזרי טיפול בבובה שהם לא ורודים ולכן מגוון הצבעים שאני בוחרת הוא צבעוני ומתאים גם לבנים וגם לבנות".

הערכה מגיעה עם מנשא לבובה, חיתול, מגבונים, משטח החתלה ותיק. ניתן לקנות גם את המנשא או ערכת החתלה בנפרד, והיא גם מתאימה לכל בובה בגודל סטנדרטי כך שהיא יכולה להתאים לכל מי שקשורה מאוד לבובה הפרטית שלה. הערכה גם ממש לא יקרה, אז בין אם זה לילדים שלכן או כמתנה מהרו להתרשם באתר של piccolini ממגוון הדוגמאות והצבעים. לרכישה לחצו כאן.

piccolini
איילה. ההשראה לערכה הראשונה. piccolini

*הכתבה נכתבה בשיתוף עם piccolini.

כללי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960