ameda 960/180
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות תוכן מקודם
תוכן מקודם

משאבת חלב מוסדית Elite מבית אמדה: כך תצילי את ההנקה

יכול להיות שזה סטרס, יכול להיות שזה בעקבות לידה מוקדמת, יכול להיות שזה תורשתי, יכול להיות שזה חוסר ידע, יכול להיות שזה בלבול משולב בחרדות והלם של אחרי הלידה, יכול להיות שזה בעיות ספציפיות כמו לשון קשורה אבל יש נשים שמתחילות את ההנקה עם המון בעיות, מיעוט חלב וחוסר הצלחה בחיבור של התינוק לשד. כן, הנקה היא הכי טבעית שיש, אבל מה לעשות שאנחנו לא לגמרי חיות בעולם הכי טבעי שיש? ובכל מקרה, לא נחפש סיבות ללמה זה קורה, אנחנו פה כדי להציל לך את ההנקה.

כולן רוצות התחלה מדהימה, שכוללת פחות שימוש בבקבוקים שאובים ובעיקר הנקה. מצד שני, כולנו גם רוצות הריון קל ומשעמם, לידה קלה ומושלמת וללבוש סקיני ביציאה מבית החולים. אה, ולישון לילות שלמים, כמובן. אבל לחיים, או יותר נכון, לתינוקות, תכניות משלהם, והורות זה דבר מורכב. מאוד. הנקה לא תמיד מתחילה בזיקוקים, פינוקים והתכרבלויות עם מרתון סדרות כשהקטני עליך. לפעמים נלווים אליה לא מעט אביזרים, יועצות, תפריטים וכל מה שאפשר כדי לא לאבד אותה.

pixabay
pixabay

אחת הדרכים הטובות ביותר, בוודאי בשבועות הראשונים, היא שאיבה. אם זה למיעוט חלב, תינוקות פגים, לשון קשורה ועוד ועוד. העניין הוא, שגם שאיבה צריכה להיעשות בצורה הטובה ביותר ועם המשאבה הטובה ביותר. משאבות ביתיות הן פתרון מושלם להנקה מושלמת. כשאת צריכה להציל את ההנקה, זה כבר סיפור אחר ובמקרה כזה כדאי לעשות זאת עם משאבה נכונה.

בבתי חולים יש בדרך כלל משאבות מוסדיות שאפקט השאיבה שלהן יעיל יותר. אבל למזלינו, בסוף אנחנו משתחררות הביתה, ובמקרים מסוימים אנחנו צריכות לדאוג למשאבה כזו משלנו. משאבה מוסדית לרוב יקרה יותר, גדולה יותר ועדיף להשכיר אחת כזו במקום לקנות. משאבה מוסדית טובה לאו דוקא מאפשרת שאיבה חזקה יותר, אלא נכונה יותר, כך שאופן השאיבה בה מגביר את יצור החלב. אז אם את סובלת מבעיות בהנקה, אם את מכירה מישהי כזו שמנסה להגביר את כמות החלב שלה – הנה משאבה שכדאי להכיר: משאבת חלב מוסדית Elite מבית אמדה. המשאבה המוסדית, שגם רוב יועצות ההנקה ימליצו לך עליה.

משאבת חלב מוסדית Elite / אמדה
משאבת חלב מוסדית Elite / אמדה

משאבת חלב מוסדית Elite, היא המשאבה הראשונה מסוגה המבוססת על מיקרו מעבד שמאפשר התאמה דו ערכית ורמת מהירות ויניקה משתנות. פטנט ה-AirLock הייחודי שלה, מאפשר הפרדה בין החלב הנאגר לבין הצנרת, ובכך שומר על סביבה סטרילית ומגן מפני זיהומים, עובש וכו'. בנוסף, היא בעלת הפעלה שקטה ונוחה ומגיעה עם ערכה דינמית לאיסוף חלב המתאימה לכל משאבות אמדה.

במחקר שנעשה בבית חולים באנגליה בקרב אמהות לפגים, נמצא כי שימוש בה, בשאיבה דו צדדית, מגרה את הפרשת הפרולקטין לרמה הכי קרובה שהתינוק גורם לייצר. בנוסף, היא מיועדת ומאושרת למספר משתמשים, MULTI USERS, דבר שמאוד חשוב לבדוק כשמשכירים משאבה. יתרה מכך, ושימו לב! לא משנה איזו משאבה אתן בוחרות לשכור – לא כל משאבה שמושכרת מגיעה עם האישור הזה, שמוגדר כחובה על-ידי משרד הבריאות.

מעבר לכך, כפי שציינו כבר, זו משאבה מבית אמדה, כך שמראש האיכות, השירות – כל הדברים החשובים הללו מגיעים אתה. אז רגע לפני שאתן נחנקות מחילבה, בוכות או אפילו נשברות, תשכירו לכן את המשאבה הזו. מוזמנות להתייעץ על כך גם עם יועצות הנקה. רובן יגידו לכן את אותו הדבר.

משאבת חלב מוסדית Elite מבית אמדה, לכל הפרטים, להשכרה או רכישה לחצי כאן.

ameda 960/180
תוכן מקודם   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180