בייביביורן 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות תוכן מקודם
תוכן מקודם

מנשא ONE החדש: רך יותר, אוורירי יותר ומושלם מתמיד

"אמא, אבא, אני לא קרציה. אני תינוק. ואני רוצה להיות קרוב אליכם. וכן, כל הזמן. לפחות כמעט כל הזמן. ככה יצא. לא בכוונה. אני מבין, אתם צריכים לעשות עוד דברים תוך כדי. זה בסדר. תעשו מה שבא לכם, אבל תעשו את זה כשאני עליכם. אתם יכולים גם ללכת, לעמוד תוך כדי, זה דווקא כיף לי אפילו יותר! אבל בבקשה שיהיה לי נוח. ולא חם מדי. שאני אהיה הכי קרוב אליכם. תחבקו, תנשקו, אבל תנו לי קצת אוויר תוך כדי. ותגוונו. תנו לי גם לראות את העולם לפעמים. אבל עליכם. ותשמרו לי על הגוף. ותזכרו כמה אני רך. אני גם רוצה לצאת אתכם על הבוקר כשאתם לוקחים את איתי לגן, אבל לא תמיד בא לי לשבת בעגלה או בכסא המוזר הזה כשאני עם הגב אליכם. קחו אותי אתכם. ועליכם. וקחו בחשבון שאני שם דברים בפה, אז תדאגו שיהיה לי את הרצועות האלה שקשורות לדבר המגניב הזה שאתם שמים אותי בתוכו. אה, כן. ותדאגו שהבד לא יהיה רעיל. או לא נושם. או חם מדי. בקיצור, אני סומך עליכם שתתנו לי את הטוב ביותר", אמר כל תינוק, בכל זמן ובכל מקום.

ועכשיו נחזור אלינו, אבל בלי לשכוח שהתכנסנו כאן בשבילם. אין באמת צורך להסביר למה מנשא זה אולי ה-דבר עם תינוק. לא לשם כך התכנסנו. גם אין באמת צורך להסביר למה בייבי ביורן. הרי כולם כבר יודעים שמדובר בחברה עולמית המספקת למעלה מ-50 שנה מוצרים שהדגש שלהם על בטיחות, איכות ונוחות. כולנו כבר יודעים שמדובר במנשאים הנמכרים ביותר בעולם, ולא בכדי. אבל כן יש צורך לבשר לכם את הבשורה החדשה מבית המנשאים המובילים בעולם, הכירו את הגרסה המשופרת של מנשא ONE.

בייבי ביורן. מנשא ONE
בייבי ביורן. מנשא ONE

המנשא הטוב ביותר בעולם כעת טוב אפילו יותר, רך יותר ועוטף יותר. כמו כל מנשאי בייבי ביורן, גם  מנשא ONE ארגונומי, פותח בשיתוף עם רופאי ילדים ואורטופדים מובילים בעולם, מתאים לשימוש מגיל לידה (3.5 ק"ג) ועד גיל 3 (15 ק"ג) והוא מספק את התמיכה הנכונה לראשו הגדל של הילד, לגב ולירכיים שלו. הוא מאושר ומומלץ לשימוש על-ידי המכון הבינלאומי למפרקי הירך.

אז מה חדש ב-ONE החדש?

1. המנשא החדש הוא בעל תמיכה גבוהה יותר של הראש, דבר הנותן לתינוק הגנה גדולה יותר בתמיכת הצוואר, וגם מקסימום נוחות כשהוא נרדם בתוכו.
2. אבזם מתכוונן שמגדיל את טווח יכולת ההסתגלות של תמיכת הראש.
3. רוחב הפישוק הורחב.
4. בד חדש, רך ואוורירי במיוחד.
5. רצועות כתף מרופדות וגמישות יותר.
6. המנשא מגיע בבד כותנה  או בבד אייר נושם ובמגוון צבעים מדהימים כגון: כסף, ירוק מנטה, כחול נייבי, אבן פחם, ג'ינס כחול, ג'ינס אפור, אפור ורוד, ושחור.

תרגום-השינויים_גיף-1

כל התענוג הזה אגב, יעלה לכם 770 שקלים בלבד.
אז מה עושים עכשיו? נוסעים למדוד ולבחור צבע.
איפה?
משכית 14 הרצליה, 03-5407999 ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ. לפרטים נוספים ולרכישה לחצו כאן.

בייבי ביורן. מנשא ONE
בייבי ביורן. מנשא ONE
בייבי ביורן. מנשא ONE
בייבי ביורן. מנשא ONE
בייביביורן 2018 בינוני
תוכן מקודם   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


בייביביורן 2018 בינוני