יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

הסרטון שכל מי שעברה או עוברת טיפולי פוריות תזדהה אתו

כשאת בהריון את שומעת כל כך הרבה הערות מהסביבה, כאלה שלא נגמרות גם אחרי, להפך. אז תחשבי מה עובר על מי ששומעת את אותן הערות כשאת לא? טיפולי פוריות הם מסע קשה, כואב, מייאש לעיתים ולא פשוט כמעט אצל אף אחת. אבל התופעה הפחות מדוברת בטיפולי פוריות היא ההרגשה הפיזית שלך בזמן הזה, מה שלפעמים מזכיר מאוד את התסמינים שהריוניות עוברות.

ליאת צדקיהו, שחקנית בת 34 מתל אביב, גילתה לא מזמן שהיא שייכת לאחוז הנשים שלא מצליחות להיכנס להיון באופן טבעי, והחליטה לצחוק על זה קצת ולשחרר את זה. בסרטון ויראלי הומורסיטי היא מציגה את מה שהיא עוברת. "בוקר אחד ישבתי במרפאה וזה היכה בי, יחד עם כל הקושי היא מצחיקה האישה הזאת, היא וכול הנשים בממלכת הפיריון שטופת ההורמונים!", כותבת צדקיהו בפוסט המלווה לסרטון שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה. "זה אחד הדברים המאתגרים שנאלצתי להתמודד איתם בחיי ולא רק ברמה הרגשית, אלא גם ברמה הפיזית- לקום כול בוקר בשש במשך ארבעה חודשים יום יום, ללכת לאולטרסאונד ובדיקות דם, להזריק הורמונים מידי ערב, להרגיש איך כול הגוף שלך משתנה, ממש תופעות של הריון, רק שאת לא ואת מחורפנת, עצבנית ואין לך סבלנות לאף אחד ובגדול את מכירה אישה חדשה: אותך בטיפולי פוריות .

יחד עם פיסיות מאותגרת, חצ'קונים ומצבי רוח קיצוניים, מתווספות שאלות של מודאגים למיניהם: למה אתם מחכים? לא הגיע הזמן? את בהריון? (כי נגעתי בטעות בבטן ). בתור שחקנית ויוצרת הדבר ההכרחי בשבילי היה לכתוב וככה נולד רעיון".

נראה לנו שאין כאן מישהי בקהל שעברה או עוברת טיפולי פוריות ולא תזדהה עם זה. צפו בסרטון:

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180