יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות חופרות
חופרות

מילה קוניס עברה שיימינג כשהניקה את בתה בפומבי

טוב זה די צפוי כשאחת כמו מילה קוניס, זוכה לתשומת לב ולמבטים בכל דבר שהיא עושה ובכל מקום ציבורי שהיא תהיה בו, בהתחשב במעמדה. אבל לזה אפילו היא לא ציפתה. כשזכתה למבטים בפומבי, שלא היו מתוך הכרה ומהיותה סלבריטי, אלא מבטים שליליים כשהניקה את בתה בפומבי.

בראיון שהעניקה לפני כמה ימים ל-Vanity Fair, היא מספרת שהיא בחרה להניק בכל מקום. "היו הרבה פעמים שבהם לא הבאתי כיסוי איתי, אז הנקתי במסעדה, ברכבת התחתית, בפארק, בשדות תעופה, במטוסים. למה בפומבי? כי אני צריכה להאכיל את הילדה שלי. היא רעבה. אני צריכה להאכיל אותה בין אם זה מבקבוק או בין אם זה מהחזה שלי, ולא משנה איפה אני נמצאת."

קוניס, לדבריה, קיבלה את כל התמיכה מבן זוגה, אשטון קוצ'ר, ושניהם היו מופתעים ונבוכים מאנשים אחרים בסיטואציות אלו. "זה תמיד גרם לנו להרגיש קצת מוזר, כי אנשים באמת הסתכלו עלינו כאילו זה דבר מביש, ושנינו היינו אומרים 'אוי אלוהים, זה כל כך לא אקט מיני'".

"אני חושבת שזה ממש מצער שאנשים כל כך קשים עם הנקה בפומבי", היא אומרת. "בארצות הברית ובתרבות שלנו, חזה של אשה מקבל מקום כל כך מיני, שאנשים פשוט לא יודעים איך מה לעשות כשהם רואים שד בפומבי. אבל אני מכבד את הדעות משני צדדים. אם זה לא בשבילכם, פשוט אל תסתכלו"

צפו: מילה קוניס היא אמא רעה

חופרות   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180