יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות כללי
כללי

מזעזע: נעלי עקב לתינוקות

כן, שמעתן נכון. מכל הדברים ההזויים והמוצרים הלא נחוצים במיוחד וההמצאות הרבות בכל מה שקשור לתינוקות, זו בהחלט המיותרת ואף אחת המזעזעות שנתקלנו בהן. Pee Wee Pumps היא חברת נעלי ילדים אמריקאית שמייצרת, לא פחות ולא יותר, נעלי עקב לתינוקות עד גיל 6 חודשים. בין הדגמים של הנעליים תוכלו למצוא נעליים מנומרות, הדפס זברה, סאטן ועוד שלל סגנונות מופרזים. ואם זה לא מספיק, עמוד האינסטגרם של החנות מציג תינוקות בחצאיות טול, נוצות, תכשיטים בתפאורה נוצצת ופרוותית.

החברה, קיימת כבר מספר שנים אך לאחרונה עלתה לתודעה עקב תלונות של הורים אשר הגיבו בעמוד הפייסבוק "Let Clothes be Clothes", עמוד בריטי הקורא לשים קץ לסטריאוטיפים מגדריים בבגדי ילדים. המגיבים האשימו את החברה כי אלה מצלמים תינוקות כאובייקט מיני.

החברה בתגובה טענה כי הנעליים לא נועדו לשימוש אלא לצילום בלבד. "הנעליים הרכות והגמישות נוצרו לרגל של בתך, בין אם היא צרה או רחבה, ואילו הרצועה המותאמת שלה מאפשרת לנעליים לספק התאמה נוחה", נכתב באתר החברה.

עכשיו תשאלו למה אנחנו נותנות לחברה כזו במה, וכי גם פרסום רע הוא פרסום. אז האמת שהתלבטנו, אבל החלטנו כן לפרסם זאת ואף להעלות לפה כמה תמונות (שבעינינו פשוט מחרידות), כדי להגיד שזה מחריד. כדי שכולם ישמעו שבעולם ההזוי שאנחנו חיים היום זה פשע להציג תינוקות ככה. זה מחריד. זה חסר טקט. וזה ממש פוגעני. והדבר שהכי מפריע לנו בכל הסיפור הזה הוא שהאחים והאחיות הגדולים של התינוקות הללו יראו תמונות כאלה ויחשבו שזה בסדר. ושככה זה עובד. הנה כמה תמונות שימחישו לכן למה אנחנו הזדעזענו. ובעיקר, אנחנו ממש מקוות כי לא ימצאו אימהות שיסכימו שהתינוקת שלהן תצטלם ככה, גם לא בצחוק.

#PeeWeePumps are a #Fun #PhotoProp or #Cute #FashionAccessory. On #Sale $19.99 PeeWeePumps.com

A post shared by Pee Wee Pumps (@peeweepumps) on

כללי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט