יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות תוכן מקודם
תוכן מקודם

מה קרה ביום בו התינוק שלכם נולד?

המון דברים קרו ביום בו הילד שלכם הגיח לעולם. החיים שלכם השתנו מקצה לקצה, הבית שלכם השתנה, הזוגיות שלכם השתנתה, הגוף שלך השתנה, המושג אושר קיבל משמעות חדשה לגמרי וסדר העדיפויות שלך קיבל מימד אחר לחלוטין. אבל חוץ מכל אלו קרו עוד דברים ביום בו הילד שלכם, או אתם נולדתם. חשבתם פעם מה היה בחדשות ביום בו נולדתם? אילו סרטים היו בקולנוע? מה היה באופנה? כמה עלה בקבוק גזוז? אילו המצאות גילו?

לאחרונה נחשפתי למתנת יום הולדת מקורית ויפה יפה, שמציינת מה קרה ביום בו נולדתם. תמונות לתלייה, קופסת זיכרונות, אלבומים, מחברות, כרטיסי ברכה ועוד, מקבלים מעטפת עליה מופיע כל מה שקרה ביום בו נולדת.

ביומבו הוקם על ידי מיה בן דוד, מעצבת פנים לשעבר ואמא לשתי בנות. הרעיון מאחוריו הוא כמובן מה קרה ביום בו נולדתי. מיה בשיתוף עם מעצבת גרפית ותחקירנית שעובדות אתה, פיתחה ליין של מוצרים שמספרים בעצם מה קרה ביום הלידה בארץ ובעולם.

המתנות של 'ביומבו' מתאימות לכולם ולכל גיל: החל מתינוקות שזה עתה נולדו, ילדים שחוגגים בת מצווה או בר מצווה, ימי הולדת, חתן וכלה, זוג שחוגג חתונת זהב וכסף, אנשים שיוצאים לפנסיה (למשל, מה קרה 'ביומבו' התחילו לעבוד בחברה) ועוד.

מה גרם לך להקים את ביומבו?
"כשבתי נולדה, היה לי חשוב מאוד לתעד את אותו יום מכל הבחינות: מזג אויר, שירים ברדיו, תכניות טלויזיה וכו'. חשבתי שכשהיא תגדל זה יהיה מאוד מעניין לקרוא את הכל. כולנו חוגגים יום הולדת פעם בשנה. זה יום כל כך משמעותי עבורנו ועבור הקרובים לנו (בעיקר לילד ולהורים), אבל לא כולם יודעים מה בכלל קרה ביום הזה. ככל שהזמן יעבור המידע יהפוך להיות בעל ערך נוסטלגי ויהיה מצחיק ומעניין לקרוא אותו. חיפשתי דרך לענות על הצורך במתנה אישית שנשארת לתמיד. מתנה שהיא לא מפס ייצור, שאי אפשר למצוא עוד כמוה. מתנה שלא נקנית כי צריך להביא משהו, מתנה שהוקדשה לה מחשבה ונעשה גם מאמץ להביא אותה. אין לצערי המון אופציות כאלו ברשת".

unnamed (4)
מתנות שלא שוכחים. ביומבו

מה מיוחד במתנות של ביומבו?
"המתנות שלנו נתפרות באופן אישי. בנינו ארכיון שמתחיל משנת 1918 (השנה בה יצא הגיליון הראשון של עיתון הארץ) ועד היום. הארכיון מתעדכן מידי יום, וכבר יש לנו חומר על כל 97 השנים האחרונות. העיצוב והאסטטיקה של המוצרים חשובה לנו מאוד. אנחנו מקפידים על רמת עיצוב וגימור גבוהה בכל המוצרים".

כמה מקום ליצירתיות יש במתנה או שהכל מובנה?
יש מקום להרבה יצירתיות בתוכן. אפשר לכתוב אייטמים אישיים לגבי יום הלידה, למשל אנקדוטות מעניינות לגבי הלידה עצמה, או ההריון או כל דבר אישי נוסף".

מה מייחד את הקופסה?
"הקופסה נבנית בנגרייה מיוחדת של אגודה שיקומית לפגועי נפש. אפשר לתלות אותה על הקיר או להניח בכל מקום בחדר. בתוכה אוספים מזכרות קטנות של התינוק / ילד לאורך השנים. יש 3 סוגי קופסאות ושני גדלים.

unnamed (2)
קופסת הזיכרונות של ביומבו
unnamed (1)
קופסת הזיכרונות של ביומבו
unnamed
התמונה הנוסטלגית של ביומבו

מה הדבר הכי מרגש שקרה לכן עם מתנת לידה?
"התגובות הכי מרגשות מגיעות מאנשים שחיכו המון זמן לתינוק/ת. בשבילם היום הזה הוא באמת סוג של הגשמת חלום והמתנה של ביומבו עוזרת להם לתעד אותו".

איזה תגובות אתן מקבלות מלקוחות?
"מרגש! מרגש! מרגש! לפעמים זה מלווה גם בדמעות של אושר".

אז אם אתם מחפשים מתנה מקורית ביותר, בין אם זה לתינוק שלכם שיום אחד יבין אותה ויוכל להתרגש ממנה, ובין אם להורים, לחברים ולכל מכר אחר, הנה מתנה שגורמת גם לצחוק וגם לבכי, ושאין סיכוי שישכחו אותה.

ועכשיו 10% הנחה על כל המוצרים לגולשות מאמא ליידיג בהקלדת קוד קופון: bayombo2015. לרכישה לחצו כאן.

לעמוד הפייסבוק של ביומבו לחצו כאן.

תעודת הלידה של ביומבו
תעודת הלידה של ביומבו
תוכן מקודם   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט