יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

מה קורה כשהבית שלכם חם מדי, ולמה זה כל כך מסוכן?

קיץ זה כיף. זה ים, בריכה, חופש, שמש, אור עד השעות המאוחרות. אבל קיץ זה גם הרבה דברים מסוכנים. התייבשות, טביעות, ילדים שנשכחים באוטו ולא חסרים עוד אסונות.

אם עד היום חשבנו שהתייבשות ומכת חום זה משהו שנגרם רק בשמש, פוסט ויראלי שעלה השבוע לרשת הוכיח לנו שממש לא כך הדבר. ג'ניפר אבמה מבריטניה עברה חוויה מאוד לא נעימה שכל הורה חייב להכיר. כשנכנסה לחדר של בתה מצאה אותה מזיעה וסובלת ממכת חום. במשך 20 דקות ניסתה להעיר אותה ללא הצלחה.

"זה היה הערב שלי, זה היה הרגע המפחיד ביותר שאני יכולה לדמיין. אין דבר מפחיד יותר מאשר לא להיות מסוגלת להעיר את הילדה שלך. זוהי הוכחה ברורה שילד לא צריך להיות בשמש כדי לקבל מכת חום. לקח לנו 20 דקות להעיר אותה, כשהגיע האמבולנס, הם באו עם חוקרים כי הם לא ידעו למה לצפות כמוני. זו היתה הוכחה כמה מהר הדברים משתנים. אנסטסיה הלכה לנוח, לא היה לי מושג כמה חם היה חדר השינה שלה עד שהלכתי להעיר אותה כשהיא שטופת זיעה, פנים אדומות, רותחות ולא הצלחתי להעיר אותה", בהמשך היא מספרת כי הסיבה שהיא מפרסמת זאת היא כדי להזהיר הורים אחרים שלא צריך להיות בחוץ כדי להתייבש ואפשר לקבל מכת חום גם בבית. "ודאו שאתם בודקים את החדרים בבית כי הבית יכול להיות מסוכן כמו מכונית חמה. אני  עדיין רועדת ולא יכולה לדמיין מה היה קורה אם לא הייתי בודקת אותה בזמן".

שימו לב מה הטמפרטורה בבית, כי ללא השגחה גם הוא יכול להפוך למסוכן.

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180