יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

למה פייסבוק הסירה את התמונה הזו?

תמונה של אב מערסל את בנו החולה קבלה תמיכה ואהבה רבה בפייסבוק, למרות שזו הסירה את התמונה בעבר. את התמונה, שמתברר שמפרה את כללי המדיה החברתית, צילמה הצלמת האמריקאית הת'ר וויטן. איכשהו את הפוסט הנוכחי פייסבוק לא מחקה (עדיין) והוא כבר הפך ויראלי ביותר עם כ-140 אלף חיבובים ומעל 30 אלף שיתופים. אז למה לדעתכם התמונה הזו הצליחה להרגיז אנשים וגם את הרשת החברתית הגדולה בעולם? האם יש בה משהו פוגעני? אגב לפוסט הזה יש דווקא לא מעט תגובות טובות ומעודדות. הקשיבו למה שהיה לוויטן להגיד על התמונה.

"זה קרה בנובמבר 2014, פוקס יתאשפז באותו הלילה אחרי שחטף הרעלת סלמונלה (מעולם לא הבנו איך הוא נחשף לזה).

תומאס בילה שעות במקלחת איתו, מנסה לשמור שהחום לא יעלה לו ולתת לו להקיא ולשלשל כמה שהוא צריך.

זה היה רגע חזק עבורנו כהורים. האינטואיציה שלנו התחילה להבין שזה הרבה יותר רציני מאשר רק וירוס. כשישבתי במקלחת עם שניהם הייתי פשוט המומה מהסצינה שהתרחשה מולי. האיש הזה. הבעל, השותף והאבא הזה. הוא היה כל כך סבלני, כל כך אוהב, כל כך חזק עם הבן הקטן שלנו בחיקו. הלחישות המרגיעות שלחש לפוקס, כי הוא יהיה בסדר וכי הוא ידאג לו היו כל כך כנות.

פוקס תמיד היה נצמד אלי יותר. בעיקר בשנה הראשונה ותמיד היה בוחר בי על פני תומאס. אבל באותו הרגע הוא רצה והיה צריך את תומאס. יצאתי משם והלכתי להביא את המצלמה שלי. צילמתי אותם וכמובן שיתפתי את התמונות הללו. נדהמתי מכמה אנשים החמיצו את הסיפור והתייחסו רק לעירום. כאילו חציתי קו. זה היה יותר מדי אינטימי. לא אמור להיות גלוי לציבור.

אבל, אני לא הסכמתי.

המשפחה שלי עשויה להיות שונה מזו שלכם, אבל זה לא הופך את הדרך שלכם לנכונה ואת שלי לטועה. לא כל אחד יצלם את המשפחה שלו כמו שאני צילמתי, אבל זה לא נותן לכם את הזכות להשתיק את הקול שלי. או לקחת ממני את הזכות לחלוק את החוויות שלנו בצורה לא מצונזרת.

אין שום דבר מיני או נצלני בתמונה הזו. אין פה אפילו "איברים אינטימיים". הלוואי שיכולתי להביע את כל זה בצורה טובה יותר. אבל, זה חשוב לי. ואני מקווה שיום אחד תהיה פלטפורמה שלא רק מאפשרת סוג כזה של חופש למשפחות ואמנים כמו שלי, אלא גם מברכת אותם ללא חשש".

האמת שאנחנו דוקא התרגשנו מהתמונה הזו. אבל האם יכול להיות שאנשים באמת פספסו את הדבר החשוב בתמונה הזו, שהרי הוא ממש לא העירום? ועוד נקודה למחשבה אם היתה מצולמת אישה בתמונה האם זה היה נתפס אחרת? מה דעתכן?

Untitled

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט