יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות חופרות
חופרות

לבן של נטלי דדון יש עמוד אינסטגרם בגיל 3 שבועות, וזה מה שיש לה להגיד על זה

"בגיל 3 שבועות לבן של נטלי דדון כבר יש חשבון אינסטגרם" צעקו הכותרות השבוע, ולא מעט צקצקו למשמע הידיעה וירו ביקורות לכל עבר. אז לאם הטריה יש מה להגיד על זה בחזרה, וזה מה שהיא פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה היום:

"בוקר טוב לכל המבקרים , משרת מבקר המדינה תפוסה ולא זכור לי שפתחתי את משרת מבקרי חיי לציבור הרחב … חיו ותנו לחיות בעיקר!!!
כן יש לו אינסטוש … צאו מההלם זה לא שהילד קם בבוקר ומעלה סלפי , האינסטוש של ריף הוא בלוג האימהות שלי … הדרך הייחודית והאישית שלי להעביר רגעים בתמונות לצד המלצות או אי המלצות כאלו ואחרות מתוך הנסיון החדש והאישי שלי כאמא… מפריע? מציק? מודאגים לשלומו? אל חשש ותודה על ״האכפתיות״. מאוד פשוט וקל – לא לעקוב ואז גם לא נפריע לכם בעין … הנושא עלה לדיון ברדיו ובטלויזיה כל התקשורת בטירוף. איזה כיף שיש לנו מדינה שלמות ותמו כל הבעיות נשאר רק לדון באינסטגרם כזה או אחר ומה מהותו בכלל עד כאן להפעם ,שלכם נטלי וריף".

אגב, העמוד של ריף מכיל בסך הכל תמונה אחת כרגע, של כפות רגליים.

בוקר טוב לכל המבקרים , משרת מבקר המדינה תפוסה ולא זכור לי שפתחתי את משרת מבקרי חיי לציבור הרחב … חיו ותנו לחיות בעיקר!!! כן יש לו אינסטוש … צאו מההלם זה לא שהילד קם בבוקר ומעלה סלפי , האינסטוש של ריף הוא בלוג האימהות שלי … הדרך הייחודית והאישית שלי להעביר רגעים בתמונות לצד המלצות או אי המלצות כאלו ואחרות מתוך הנסיון החדש והאישי שלי כאמא… מפריע? מציק? מודאגים לשלומו? אל חשש ותודה על ״האכפתיות״. מאוד פשוט וקל – לא לעקוב ואז גם לא נפריע לכם בעין … הנושא עלה לדיון ברדיו ובטלויזיה כל התקשורת בטירוף. איזה כיף שיש לנו מדינה שלמות ותמו כל הבעיות נשאר רק לדון באינסטגרם כזה או אחר ומה מהותו בכלל ❤️ עד כאן להפעם ,שלכם נטלי וריף ❤️ @reef_refael_dadon @natalydadon

A photo posted by Nataly Dadon (@natalydadon) on

ME 📸 by @sharon_genish_photography

A photo posted by Reef_Refael_Dadon (@reef_refael_dadon) on

חופרות   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180