יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

כמעט שנה אחרי שחזרו מבית החולים עם תינוק אחר, הם קיבלו את הילד שלהם בחזרה

דמיינו לכן שאחרי שאתן חוזרות הביתה מבית החולים, אתם מגלים בבית שחזרתם עם התינוק הלא נכון. כלומר עם תינוק לא שלכם. הזוי? מטורף? אין סיכוי? כל התשובות נכונות, אבל זה מה שקרה לזוג הזה.

כשמרסי קאזנאלס ראתה לראשונה את התינוק שלה, אחרי שעברה קיסרי חירום, זו היתה אהבה ממבט ראשון. היא ראתה בו גם אותה וגם את בעלה. מאחר והוא נולד קצת לפני הזמן, הוא נאלץ לבלות את הלילה בפגיה, ולכן אחרי הלידה נלקח לשם. "וזו היתה הפעם האחרונה שראיתי אותו", היא מספרת בכתבה המצורפת. למחרת, כשהביאו לה את התינוק שלה, היא הרגישה שמשהו מוזר ואמרה לאחות שהוא לא נראה כמו התינוק שראתה אתמול.

בבית החולים באל סלבדור, שם ילדה, התעקש הצוות כי מדובר באותו תינוק. בני הזוג קראו לו ג'ייקוב וחזרו אתו לביתם שבדאלאס. מרסי הרגישה כל הזמן שמשהו מוזר, אמנם היא התחברה לתינוק, ושניהם התאהבו בו, אבל ההרגשה הזו לא עזבה אותה. וכמו שאתן כבר יודעות, אם יש ספק ועוד כשמדובר באינסטינקט של אמא כנראה שעומד משהו מאחורי זה. מרסי החליטה לבצע בדיקת די.אן.איי. התוצאה הראתה כי יש פחות מאחוז אחד של סיכוי שהיא באמת אמא של ג'ייקוב.

מאותו רגע החלו בני הזוג במלחמה רצינית למצוא ולהשיב את בנם הביולוגי. כשהתינוקות (ג'ייקוס ובנם הבילוגי) היו כבר בני ארבעה חודשים, מצאו מרסי ובעלה את הזוג אשר גידל את ילדם באותו הזמן באל סלבדור. אין צורך להסביר כמה מדובר במצב מורכב במיוחד, מצד אחד הם שמחו מאוד שמצאו את הילד שלהם, אבל מהצד השני הם מאוד נקשרו לג'ייקוב. תוסיפו לכך את כל הבירוקרטיה שנאלצו לעבור, כך יצא שהם חכו כתשעה חודשים עד שקבלו את בנם בחזרה. תשעה חודשים בהם הם עדיין גידלו את ג'ייקוב.

צפו בסיפור:

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט