יו יו 2018 גדול
[ssba]
אופנה וסטייל

כל המותגים והסיילים השווים בחג הקניות הישראלי, ShoppingIL

אם יש דבר שללא ספק התמקצענו בו מאז שהפכנו לאימהות זה רכישות ברשת: זה נגיש, זה נוח, ואין אף דרדק שנתלה לנו על הרגל או פורץ בהתקף בכי היסטרי באמצע מסע הקניות. מול המסך אין עלינו: אנחנו ממוקדות מטרה, חסרות רחמים, ומכות באויב (כלומר, בכרטיס האשראי) בהפתעה. ואין כמו חג הקניות הישראלי ברשת שחל היום ומחר (8-9/11) כדי לשמח לבב אם עבריה.

כיוון שאנחנו כבר שועלות רשת ותיקות, ואנחנו יודעות עד כמה השפע הזה יכול לבלבל, אספנו לכן המלצות על מותגים שווים במיוחד – או מבצעים שווים במיוחד שמשתתפים ביומיים הקסומים האלה. מוכנות?

נתחיל עם ההטבות השוות שסחבקיות דאגו להן בשבילכן:

– משאבת חלב אמדה לקטליין דו-צדדית, ובמילים אחרות המשאבה הכי טובה שיש ב649 ש"ח! במקום 720 ש"ח!
– מכשיר אינהלציה אולטראסוני, או במילים אחרות המכשיר שכל בית עם ילדים קטנים חייב ב-300 ש"ח! במקום 399 ש"ח!
– מד חום לאוזן תוצרת UEBE גרמניה ב-160 ש"ח במקום 225 ש"ח

ועוד המון מבצעים שווים. לכל המבצעים לחצו כאן.

0232_Shopping_IL 2017_1200X628_facebook


רשת נעלי נמרוד מציעה לכן בין 20 ל-30 אחוז הנחה על כל נעלי הילדים, רשת נעלי פפאיה מציעה מבצע של 2 זוגות נעליים ב-200 ש"ח.

בגזרת בגדי הילדים תוכלו למצוא מותגים שווים ביותר כמו FReddy BiB,
KID A שמציעים עד 50 אחוז הנחה על האתר, בבלס שמציעים גם הם עד 50 אחוז הנחה, האתר הסודי לשמלות מסתובבות מציעים את השמלות ההורסות שלהם ב-50 ש"ח בלבד! ואת השמלות הקייציות ב-30 ש"ח. עוד ברשימה: צ'רלי בננה, בייבי בסיק, WAWA, בובלה, קדס, פליפר ועוד. לרשימה המלאה לחצו כאן.

האתר הסודי לשמלות מסתובבות
האתר הסודי לשמלות מסתובבות

בזירת המבצעים של זאפ תוכלו למצוא מותגים כמו סטורי, פרימיום בייבי, Sugar & Spice, הודיס ועוד. לרשימה המלאה לחצו כאן.

משתתפות במבצע. נעלי סירה של סטורי
משתתפות במבצע. נעלי סירה של סטורי

רשתות נוספות לתינוקות וילדים שמשתתפות הן שילב שמציעה הנחות שוות מאוד על כסאות בטיחות ועוד, טוילנד, טויס אר אס, בייבי סטאר ועוד. לרשימה המלאה לחצו כאן.


ועכשיו קצת בשבילך: קסטור, דלתא, הוניגמן, הודיס, אירוקה ועוד הרבה רשתות גדולות מציעות הנחות משמעותיות. בנוסף גם בגדי מעצבים כמו רונן חן, הגרביונים של זוהרה ו-DON'T TELL MAMA מככבים במבצעים. לרשימה המלאה לחצו כאן.

גם במגצע. DON'T TELL MAMA
גם במגצע. DON'T TELL MAMA

וגם: קרביץ, הום סנטר, טאצ' אנד ווד, עמינח, סופר פארם, טבע קסטל, דייסון ועוד המון מותגים שווים במגוון תחומים. בקיצור, אלה הולכים להיות יומיים עמוסים משהו. אז אם אתן בכל זאת רוצות להיחשף לכל השפע המטורף הזה (אנחנו הזהרנו מראש) – הקליקו כאן.

חג קניות שמח!

אופנה וסטייל   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט