יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות כללי
כללי

חדש על השידה: המגבונים שלא יברחו לכן, ומנורת לילה נעימה לתינוק

כל כך הרבה מוצרי תינוקות יש לעולם הזה להציע, אז כדי לעשות לכן קצת סדר מדי חודש נעדכן אתכן בדברים הכי חדשים שיש.

1. ברשימת ה"מה לקחת לחדר לידה" תמיד יופיעו תחתונים חד פעמיים ותחבושות הגיוניות. חברת KOTEX החליטה להגדיל ראש ולאחרונה השיקה מוצר חדש: תחתוני-פד חד פעמיים מבד דמוי כותנה, הנראים כמו תחתונים אמיתיים, עם פד ספיגה רחב מובנה בתוכם. תודו שלא ברור איך לא חשבו על זה קודם.

ניתן להשיג את המוצר בשתי מידות:
M (מתאים למידת מכנסיים 36-42), L (מתאים למידת מכנסיים 44-48).
ניתן להשיג בחנויות הפארם וברשת ומוצצים.

unnamed (10)


2. "לילה טוב ג'ירפות" היא מנורת לילה לתינוקות מבית "ספרק טויס" המעוצבת כפעלולון צבעוני ומקסים שעליו שתי ג'ירפות המאירות בלחיצת כפתור ומשמשות כמנורת לילה. לצד הג'ירפות ארבעה לחצנים: אחד משמיע שירי ערש בעברית ומוזיקה קלאסית, ושלושה לחצנים מאפשרים להאזין לצלילים נעימים היישר מהטבע: "יער" – ציוצים מרגיעים של ציפורים, "ים" – רחש הגלים, ו"נחל" – זרימת נחל שלווה וציוצי ציפורים.

בנוסף, המוצר מכיל מקרן תקרה המציג תמונות של דמויות מתוקות של פיל ודובי, שהתינוק יכול להתבונן בהן בזמן שהוא שוכב במיטתו, תוך שהוא מאזין לצלילים המרגיעים.

מתאים לתינוקות מגיל 0. להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות.

unnamed


3. מכירות את זה שהמבגונים כל הזמן נעלמים? מכירות את זה שאתן מחתלות על השידה ותוך כדי הם מחליקים לכן? הכירו את היציאה החדשה של האגיס: מגבונים עם פס מיוחד להדבקה על שידת ההחתלה. וגם על זה, איך לא חשבו קודם?

unnamed (1)

 


4. מה כבר לא נאמר על גזים? כמעט כל דבר שהקטנים עושים בחודשים הראשונים, כל בכי, אי נוחות – הכל חוזר בסוף למחשבה שאולי זה הגזים. אז אין באמת הרבה מה לעשות עם זה חוץ מלהמתין בסבלנות ולחבק חזק חזק, אבל כן יש גם תכשירים טבעיים שיכולים להקל.

הכירו את "גרפצ'לה": תערובת שמנים צמחיים הידועים ברפואה הטבעית בסגולותיהם להפחתת גזים במערכת העיכול ולהקלה על כאבי בטן. מבוסס על שמן שומר, שמן אניס, שמן מנטה ושמן קמומיל. להשיג ברשתות הפארם.

unnamed (2)

יש לכם מוצר חדש לתינוקות? רוצים להופיע באייטם הזה? מוזמנים לשלוח לנו ל-mamaleidig@gmail.com

כללי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט