יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות כללי
כללי

זמן, כסף, שינה או סקס: מה הדבר שהכי חסר להורים טריים?

babycenter הוא בלוג אמריקאי להריון ולידה, בעל מיליוני גולשים ואף שלוחות נוספות בעולם. הבלוג המצליח החליט לערוך סקר גדול ולבדוק מה הדבר שהורים טריים מעריכים הכי הרבה. כדי לעשות זאת חברו לד"ר הארווי קרפ, מחבר הספר The Happiest Baby on the Block.

בסקר הם שאלו הורים טריים מבין הסעיפים הבאים: כסף, שינה, זמן או סקס, מה הכי בעל ערך וחסר להם כרגע? התוצאות הצביעו כי שינה מנצחת את כולם. 62% מההורים שנסקרו הכריזו ששעות שינה זה הדבר היקר להם ביותר, יותר מחוסר זמן (48%), כסף (34%) או סקס (26%). השינה היא הדבר העיקרי שההורים מתגעגעים לחיים לפני ילדים, יותר מאשר זמן לעצמם או לסקס.

עוד הם מצאו כי בממוצע, הורים ישנים 5.7 שעות בלילה, ויותר מ-75% מהם לא ישנו 8 שעות מלאות בחודשים האחרונים. כתוצאה מכך, 78% מדווחים על עייפות בשבוע האחרון. "הנתונים מראים ששני בני הזוג עייפים באותה מידה – סימן ברור לכך שהשותפים משתתפים באופן שווה יותר בטיפול בילדים", אומרת לינדה מארי, העורכת הראשית של האתר. ההורים העייפים ביותר דיווחו על מרחק רב יותר מבן זוגם (47%) ועל ויכוחים רבים יותר. עוד הם מצאו כי ארבעה חודשים לאחר הלידה, 90% מההורים החדשים מקיימים יחסי מין והם חווים יותר רגשות חיוביים משליליים. הם מרגישים יותר אהבה (86%), ושמחה (71%). "העומס הזה של אהבה ברגע שהתינוק נמצא בבית הוא דרך הטבע לטשטש את ההשפעה של מניעת שינה", אומרת מארי.

כמובן שאנחנו לא מתייחסות לפרסום הזה כאל מחקר מדעי, כי הוא לא, או לפחות לא פורסם בכתב עת מדעי זה או אחר, דבר אחד כן בטוח, אם היו שואלים אותנו את זה היינו יודעות את התשובה מראש, מבלי להתאמץ. ובכל זאת, החלטנו גם אנחנו לעשות מן סקר שכזה, אז מוזמנות ומוזמנים לספר לנו מה הדבר הכי יקר לכם ושהכי חסר לכם מאז שאתם הורים.

כללי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180