יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות תוכן מקודם
תוכן מקודם

ובלי אף תמונה בטלפון: כך תתעדו את שנותיו הראשונות של התינוק

מתנה נפלאה לתינוק שרק נולד ובכלל לקטנטנים. ואם יש לכם עוד ילד בבית ואתם מצפים לתינוק חדש, זו ה-מתנה בשביל שניהם

5 השנים הראשונות בחיי הילד מלאות בהפתעות, שלבי התפתחות ושינויים רבים. תחשבו רק על השנה הראשונה של הילד: היא מלאה בכל כך הרבה. מללמוד לאכול, לחייך, לזחול, להיעמד, ללכת, להתחיל לדבר – כל מה שנראה לנו כל כך מובן מאליו עובר על תינוק קטן בשנה אחת (בערך) בלבד. כמובן שגם בהמשך כשהוא הופך לילד, השינוי הוא בלתי נתפס לפעמים.

כדי לתעד את השינוי הזה מרים, אמא ל-4, אשר עוסקת בתחום ההייטק, החליטה ליצור לוח שנה שמלווה את שלבי ההתפתחות של הילד. "בתור אמא תמיד רציתי לתעד את ההתפתחות של הילדים ובעיקר את החוכמות שלהם. הייתי כותבת מידי פעם את הדברים המעניינים ושומרת ביחד עם פנקס החיסונים של הילד. בפועל, הגעתי לעשות את זה פעמים בודדות, כי במרוץ החיים השוטף לא מצאתי את הזמן לכתוב ועוד לאפסן ולשמור את זה".

מרים יצרה לוח שנה אשר נועד לתת מענה זמין ומזמין להורים העמוסים של היום. הלוח הוא לוח שנה קלנדרי, כך שזו יכולה להיות מתנה מדהימה לראש השנה המתקרב עלינו לטובה. הסיבה לכך שהלוח קלנדרי ולא חופשי, היא שלמרים היה חשוב שההורים יצטרכו לכתוב כמה שפחות ולא להתעסק עם תאריכים.

unnamed (1)

כל דף בלוח מגיע בעיצוב שונה (לאחר 4 שבועות חוזרים חזרה לעיצוב הראשון) ומופיעים בו התאריכים של השבוע הנוכחי ומקום לכתוב בקטגוריות הבאות:

1. אני יודע להגיד
מילה חדשה שהילד למד השבוע.

2. חוויה שחוויתי
כל דבר חדש שהילד חווה, מסיבות שהיו לילד, מקומות שהוא הלך אליהם וכו'.

3. במקום _ אני אומר _
כי הרי השגיאות המתוקות שלהם זה אחד הדברים המקסימים ביותר לתעד, ומזכרת מדהימה לעתיד.

4. ההברקה שלי
מילד בן כמה חודשים שמושיט יד כדי לתת משהו ואז לוקח בחזרה, ועד משפט חכם שהילד בן הארבע זורק פתאום.

5. איך גדלתי והתפתחתי
כאן המקום לכתוב את כל שלבי ההתפתחות של הילד, החל מאני מחזיק חפץ יותר מדקה (תינוק קטן ממש) ועד לאני מצליח להרכיב פזל של 100 חלקים, או אני יודע לקרוא מילה שלמה. אצל ילדים מגיל 0-5 בדרך כלל כל שבוע יש מה למלא. יחד עם זאת כמובן שלא תמיד כל המשבצות יהיו מלאות, אבל ברגע שזה תלוי על הקיר, ופתוח בשבוע המתאים אז אם קורה משהו מענין, הדבר הפשוט ביותר הוא לקחת עט ולכתוב את זהץ

הלוח בנוי בעצם בצורה הכי פשוטה ומובנת ועם זאת יפה ומסקרנת. הוא מגיע עם מדבקות מקסימות שמציינות רגעים משמעותיים בחיי הילד כמו "התהפכתי", "נעמדתי" ו"למדתי להגיד אמא". הקטגוריות עצמן מובנות, אבל החלק האחורי של הדף הוא חלק לגמרי ושם למעשה כל הורה יכול לכתוב כרצונו. אחד הדברים היפים בלוח הוא שאפשר לתת לאח הגדול יותר למלא אותו ממש מדי יום – רעיון מושלם למניעת קנאה ודרך לתת לאח הגדול מקום להתבטא בו עם האח החדש. אפשר למלא כמובן לוח שנה גם לגדול ולמלא אותו ביחד אתו, במקביל ללוח השנה של הקטן.

unnamed (2)

המתנה המקסימה הזו מתאימה להורים לילדים קטנים (לפחות עד גיל 5) שרוצים לתעד את שלבי הגדילה של הילד, ומתקשים להגיע לזאת בחיי היום יום. אנחנו כל כך עסוקים בלתעד את הילדים בתמונות ובסרטונים, אבל מזכרת כתובה היא משהו ששום תמונה לא משתווה לה. בטח לא בעידן הנוכחי בו כל דבר מצולם. גם המחיר ממש נוח: 40 ש"ח בלבד.

לסיכום, מדובר במתנה מושלמת ליולדת או פשוט להורים שיש להם ילד קטן. אבל יותר מכל זו מתנה מושלמת שאתם ההורים יכולים לתת לילדים שלכם.

לפרטים נוספים ורכישה לחצו כאן.

unnamed (4)

תוכן מקודם   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט