יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

למה התמונה הזו הכעיסה גולשים רבים השבוע?

 DAVID BRINKLEY / FACEBOOK
DAVID BRINKLEY / FACEBOOK

"זה מגניב אותי ומעסיק אותי במשך ימים. אז החלטתי לשתף זאת ולהעמיד דברים על דיוקם. אני לא שונא שום חלק ממה שהוף את אשתי לאמא שהיא. אני לעולם לא אחלוק או לא אסכים עם שום דבר שהיא מחליטה לעשות בשביל הילדים שלי. האם אני צריך להצטופף בפינה של המיטה לפעמים? בטח, אבל כמה יפה היא כשהיא מחבקת את הילדים מתוך שינה?

"הנשים שלנו חוות רגעים קטנים וקצרים כאלה באימהות שלהן, אבל בסופו של דבר הילדים גדלים, ומהר מאוד הם יהיו ׳קוליים׳ מדי בשביל להתחבק במיטה. אז למה שאנחנו הגברים נגנוב מהנשים שלנו אפילו שניה אחת מהתקופה הזאת?"

זה הפוסט שפרסם דיוויד ברינקלי בעמוד הפייסבוק שלו עם התמונה הזו בה נראית אשתו, התינוקת שלהם ובנם בן השנתיים ישנים ביחד במיטה. ביומיים בלבד שותפה התמונה כ-30 אלף פעמים עם לא מעט תגובות זועמות ומאשימות כגון: "הם מסכנים את התינוק", "תינוקות צריכים לישון בעריסה שלהם", "תוציאו את התינוקת הקטנה מחוץ למיטה. זו סכנת חיים", "לינה משותפת היא סכנת מוות" ועוד. מובן שהיו גם תגובות שתמכו בלינה משותפת. הפוסט כבר נחמק מהפייסבוק.

אלורה, אשתו של ברינקלי העלתה פוסט תגובה בו הבהירה כי "כולנו מודעים לרשימת הדברים שאסור לעשות עם ילדים, וזו רשימה ארוכה מאוד, שלא את כולה אנחנו מצליחים למלא. יש סיכוי שלעולם לא נצליח למלא את כל הדרישות ההוריות, אבל אנחנו עושים כמיטב יכולתנו, והולכים בעקבות הלב שלנו. אני לא מתכוונת להתנצל או להצהיר שמשהו לא בסדר בתמונה הזאת". ומה אתן חושבות? האם משהו לא בסדר בתמונה הזו?

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט