יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות מגזין
מגזין

העתיד כבר כאן: כל החידושים הטכנולוגיים בעולם התינוקות

החודש התקיימה בלאס וגאס ces 2017, תערוכת הטכנולוגיה לצרכן הגדולה בעולם. התערוכה הנחשבת הציגה לא מעט חידושים בהרבה מאוד תחומים, אחד מהם הוא עולם התינוקות. אז אלו חידושים הולכים להצטרף בשנים הקרובות לעולם זה? מתברר שהעתיד כבר כאן, והוא מביא אתו לא מעט מוצרים, וגם לא מעט תהיות ושאלות מוסריות. הנה סקירה קצרה.

1. SNOO, עריסה חדשנית שמבטיחה לעזור לתינוקות לישון טוב יותר, בלי להעיר את אבא ואמא. אביה הרוחני של העריסה הוא רופא הילדים וכותב רב המכר "מדריך התינוק המאושר לשינה טובה", ד"ר הארווי קארפ, אשר ביחד עם אשתו, וצוות של מהנדסים ומפתחים מאוניברסיטת העילית MIT, הגה ועיצב עריסה מצוידת בחיישנים אשר מפעילים מנגנון שמנענע את התינוק במקביל להשמעת קולות מרגיעים, ברגע שהם מזהים חוסר שקט/בכי/תנועות התעוררות, ללא צורך בהתערבות אנושית חיצונית. העריסה כבר מעוררת ביקורת רבה ברשת והאמת, די בצדק. קצת קשה לדמיין עולם בו תינוקות קטנים מקבלים מענה ממכונה ולא מהוריהם, ובכלל, אם זה העתיד לא בטוח שאנחנו ממש מחכות לו. על התענוג הזה אגב תשלמו לא פחות מ-1,160$.

צילום: happiest baby
צילום: happiest baby

2. ועוד קצת עריסות מתוחכמות: CloudTot, עריסה ניידת ומוניטור מתוחכם אשר יודיע למכשיר הטלפון שלכם כל דבר שיעבור על התינוק במהלך השינה מהדלפה בחיתול ועד קצב הנשימה. כל זאת תמורת 250$.


3. עגלת Moxi עובדת על אנרגיה קינטית, כלומר על אנרגיית תנועה. העגלה מגיעה עם לוח דיגיטלי שיספור לכם קילומטרים, כמה זמן הבייבי ישן ועוד כל מיני דברים שלא בטוח אם חובה לדעת. יש לעגלה גם אורות למקרה שתצאו לטיול לילי. כל התענוג הזה יעלה לכם 699$.

4moms Moxi Stroller
4moms Moxi Stroller

4. במקום ללכת לרופא על כל דבר קטן הנה מכשיר ביתי שיוכל לפענח לכם דלקת אזניים, גרון, וירוס בטן ועוד. אז לא, זה לא מחליף רופא כמובן – אבל הי, זה בהחלט יכול לחסוך כמה ביקורים אצל הרופא בחורף, ובעיקר להרגיע קצת ב-2 בלילה כשהקטנצ'יק צורח ומתברר שמדובר פשוט בדלקת אזניים. 299$.

TytoHome
TytoHome

5. תשכחו ממיקרוגל או מהרתחות מים – Ellie הוא סטריליזטור נייד העובד על קרינה אולטרא סגולית (מה שיש במסנני המים למיניהם, למשל), הוא נייד, מחטא עד 99 אחוז ובאופן כללי תוכלו לחטא בו מוצצים, בקבוקים ואפילו, נניח, שלט של חדר במלון. 89$.

Ellie
Ellie
מגזין   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט