יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות כללי
כללי

המשקיענית, הזרקנית או הפרקטית: הצעות למתנות לחג

מצד אחד מתנות לחג זה נורא כיף, מצד שני זה תקוע לגמרי ומצד שלישי, אנחנו לפחות, תמיד מאלה ששומרות הכל לרגע האחרון. ואת, האם את משקיענית? זרקנית? או שמא הכי פרקטית שיש? מוזמנות לבחון את עצמכן ועל הדרך לקבל כמה רעיונות נחמדים.

החכמה

או: זו שקונה מראש. תקנה לאמא או לחמה אחלה מתנה שמתקשרת גם לסידור השולחן ואין צורך לפשוט את הרגל בשבילה. למשל סט הסידור הזה לחג.

8017270040(1)


המחושבת
או: זו שתקנה גם לגננת. כי אם לא תשקיעי בערב ראש השנה בזו שתטפל בילדייך כל השנה, אז מתי? והנה הצעה לערכת שיאה שווה ב-50 ש"ח.

OCC_3e99dbfc5acc4d329cb45fef4ce7197b


הפרקטית
תחסוף מעצמה יציאה מהבית, עמידה בתורים מייאשים בערב החג והתחבטות מיותרת של מה לעזאזל לקנות, ופשוט תקנה איזה גיפט קארד ב-BUYME.

pixabay
pixabay

המשקיענית
תקנה מתנה לכולם: לגננת, לשכנה, להורים שלה, להורים שלו, לחברים בעבודה, לאחיינים – ולמי לא? אחרי שהיא תמפה לוחות בפינטרסט, לחלקם היא אפילו תכין בעצמה. קטן עליה.

אז אם את מאלה, הנה שתי הצעות שלנו למתנות לאחיינים: השרשרת המתוקה הזו של פופ קיוטי בטפליא.

download

ו-סליים באסטר, אל דאגה זה לא כזה מפחיד כמו שזה נראה. פשוט תעשו זאת רק בחצר, תנו להם להכין את השיקוי לבדם והם כבר יעופו על זה.

105952025_000-מוקטן1-300x200

והנה רעיון למתנה שתתאים לכל ילד, סדרת ספרי "ילדי העולם". סדרת ספרים מדהימה, כל ספר יותר כיפי מהשני. בחרו לכם אחד או יותר מהם ופנקו את האחיינים במתנה שיאהבו לעד. האהוב עלינו, "נוריקו-סאן הילדה מיפן".

noriko-san_B(2)


הזרקנית
או: זו שפשוט לא עושה מזה ביג דיל. ולא אנחנו לא באמת חושבות שאת זרקנית. להפך, מצדיעות לך. אין אצלך לא נעים. זר פרחים מהצומת בדרך לערב החג יעשה את העבודה.

pixabay
pixabay

המשימתית
תמצא לעצמה יריד מתנות שווה ליד הבית ותסגור שם עניין, או לחילופין תרכז הכל במקום אחד /ותהנה מכל ההנחות של קני ב-400 ש"ח, שלמי 200 ש"ח. ואם חשקה נפשיכן באחד כזה, ב-tlvmall במתחם שרונה מחכה לכם יריד מתנות ענק לחג. כל הפרטים פה.

pixabay
pixabay

ההולכת על בטוח
תעשה מה שמצופה מכל אחת משקיענית ושפויה כמוה. תקנה מארז יין, כמו זה למשל, ותשמור אחד לעצמה.

pixabay
pixabay

וזו שחייבת לדאוג לבייביסיטר לשנה הקרובה.
תלך על הספר מתנה החמוד הזה, שמגיע גם בגרסאות נוספות של לקרובי משפחה וחברים נוספים.

014561041

כללי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960