יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

הזוג שמבלה כל סוף שבוע בלי הילדה כדי לשמור על הזוגיות

רייצ'ל פינץ היא דוגמנית אוסטרלית מפורסמת, שככל הנראה התפרסמה אף יותר לאחר שסיפרה בראיונות כי כל סוף שבוע בתה שרלוט, בת השנתיים, ישנה אצל סבתא שלה, וכך היא ובן זוגה זוכים לסופ"ש נטול ילדים ומחויבויות. זאת, לדבריה, כדי לשמור על הזוגיות. עוד סיפרה כי בימי ראשון, כשהם אוספים אותה יש להם הרבה יותר כוח ואנרגיה בשבילה. כמובן שדוגמנית העל זכתה לשלל ביקורת ברשת ותגובות שליליות שיצאו נגד האמא שהיא. אתן יכולות לתאר לעצמכן איזו מן ביקורת חטפו, ואין באמת צורך להרחיב על כך.

חלקכן בוודאי מבקרות בזה הרגע את החלטתה, חלקכן אולי אפילו מקנאות, בכל זאת כל סופ"ש היא ובן זוגה זוכים לעשות מה שהם רוצים בערב ולקום למחרת מאוחר, כאילו היו רווקים וחופשיים, דבר אחד בטוח, לכל אחת הבחירה שלה, בין אם אנחנו מסכימות עמה ובין אם לא.

פינץ, שהחליטה להגן על עצמה ועל החלטתה לאחר הביקורת הרבה שספגה, פרסמה השבוע תמונה בעמוד האינסטגרם שלה, בה היא כתבה:

"אמא אף פעם לא צריכה שיגרמו לה להרגיש שהיא לא מספיק טובה בשביל הילדים שלה, כאשר היא עושה כל שביכולתה כדי לשמור על ביטחונם, ושתמיד יהיו שמחים ונאהבים. רק ההורים של הילד באמת יודעים מה הכי טוב לו והם תמיד צריכים להאמין בהחלטות שלהם.

אני מעריכה מאוד את היחסים שיש לשרלוט עם סבתא שלה, ואני מאמינה שזו אחת ממערכות היחסים החשובות והמשפיעות ביותר שלה. אני עובדת קשה כדי שאוכל לספק את העתיד הטוב ביותר עבור ההנשמה המדהימה שיצרנו. אני לעולם לא אפסיק להאמין בה ובכוח של התא המשפחתי".

אז מה אתן אומרות? ביקורת מוצדקת? לא מוצדקת, או אולי מי אנחנו בכלל שנשפוט?

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960